[TT] Odjechana promocja - czy na Heyah też?

Data: 2010-06-04 05:16:56
Autor: yendy
[TT] Odjechana promocja - czy na Heyah też?
Na portalu Ery:
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/odjechana_promocja
jest tak napisane:
"aktywuj usługę i rozmawiaj
swobodnie ze wszystkimi w sieci Era (numery komórkowe i stacjonarne)"

A WIĘC PYTANKO:
Czy "w sieci Era" to znaczy także, że w Heyah? Czy jak to aktywuję to
będę mógł rozmawiać za darmo (nie licząc opłaty aktywacyjnej) z nr w
Heyah?

Data: 2010-06-04 15:14:31
Autor: SDD

Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał w wiadomości news:ac005697-220b-4a3b-a128-d7c993b612c0z10g2000yqb.googlegroups.com...

A WIĘC PYTANKO:
Czy "w sieci Era" to znaczy także, że w Heyah? Czy jak to aktywuję to
będę mógł rozmawiać za darmo (nie licząc opłaty aktywacyjnej) z nr w
Heyah?

Czy "we wszystkich samochodach marki Opel" znaczy, ze takze w moim Fordzie Focsuie?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-04 16:21:56
Autor: J.F.
On Fri, 4 Jun 2010 15:14:31 +0200,  SDD wrote:
[...]

Ale marka nie znaczy siec, a Heyah .. jak najbardziej w "sieci Era"
sie laczy :-) Regulamin milczy .. przyjac ze nie obejmuje.

J.

Data: 2010-06-04 21:22:10
Autor: looker
[TT] Odjechana promocja - czy na Heyah też?
Ale marka nie znaczy siec, a Heyah .. jak najbardziej w "sieci Era"
sie laczy :-)

Regulamin milczy .. przyjac ze nie obejmuje.

Nie milczy :

"

Usługa polega na możliwości wykonywania połączeń głosowych po stawkach określonych w tabeli powyżej i dotyczy połączeń krajowych wykonywanych na numery Tak Tak oraz komórkowe i stacjonarne numery w sieci Era (z wyłączeniem połączeń na numery Era Linia Domowa oraz Era Linia Biznesowa. "

Heyah brak

Data: 2010-06-07 07:55:27
Autor: Xian Mi Mao
On Jun 4, 9:22 pm, "looker" <loo...@lok.pl> wrote:
> Ale marka nie znaczy siec, a Heyah .. jak najbardziej w "sieci Era"
> sie laczy :-)

> Regulamin milczy .. przyjac ze nie obejmuje.

Tia... "reguła jest taka, że jak możesz z czegoś zrezygnować i stracić
to zrób tak"

Nie milczy :
"

jak brak skoro Heyah jest w sieci Era?

Data: 2010-06-13 15:16:23
Autor: Grzexs
[...]

A MVNO?

A tak przy okazji - czy Heyah to MVNO?

--
Grzexs

Data: 2010-06-13 18:57:11
Autor: Jakub Danecki
Grzexs wrote:
A tak przy okazji - czy Heyah to MVNO?

Nope. Podobnie jak Sami Swoi to tylko brand.

Jakub

Data: 2010-06-13 21:26:38
Autor: Piotr M
W dniu 13 czerwca 2010 20:57, Jakub Danecki pisze:
Grzexs wrote:
A tak przy okazji - czy Heyah to MVNO?

Nope. Podobnie jak Sami Swoi to tylko brand.

Aczkolwiek inna niż np TakTak. Nie wiem jak to wygląda od strony właścicielskiej, ale od strony konsumenckiej jest różnica między TT a Heyah.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

[TT] Odjechana promocja - czy na Heyah też?