Odkamieniacz do ekspresu kawy

Data: 2010-03-05 11:52:44
Autor: Pietrek
Odkamieniacz do ekspresu kawy
Użytkownik "maanj" popełnił w wiadomości grup dyskusyjnych

Witam

Posiadam ekspres do kawy zelmer kolbowy cisnieniowy
jak go odkamienic?

Jeśli odczułeś spadek wydajności lub najzwyczajniej chcesz go odkamienić profilaktycznie, kupujesz odkamieniacz do ekspresów czy żelazek i odkamieniasz według instrukcji.
Ocet stanowczo odraczam, bo sie nie nadaje i ma brzydki zapach, kwasku cytrynowego tez pono nie polecają a nie wiem dlaczego, ponieważ wszystkie te odkamieniacze mają właśnie kwas cytrynowy w składzie.
No i rzecz najważniejsza, odkamieniasz poprzez dyszę gorącej wody a nie przez kolbę z sitkiem. To ważne, gdyż właściwie odkamieniasz kanaliki w bojlerze a nie obieg kawy.

P.

Data: 2010-03-05 12:57:45
Autor: Big Jack
Odkamieniacz do ekspresu kawy
W wiadomości
*Pietrek* napisał(-a):

Ocet stanowczo odraczam, bo sie nie nadaje i ma brzydki zapach, kwasku
cytrynowego tez pono nie polecają a nie wiem dlaczego, ponieważ wszystkie
te odkamieniacze mają właśnie kwas cytrynowy w składzie.

Bo jako kwasek cytrynowy jest tańszy i pieniądze idą do kogo innego ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Odkamieniacz do ekspresu kawy