Odkamienianie grzejników CO - kto¶ słyszał o czym¶ takim?

Data: 2009-04-26 20:54:48
Autor: kr
Odkamienianie grzejników CO - kto¶ słyszał o czym¶ takim?

Użytkownik "Areq" <arkadiusz.janik@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f8de8da8-7c31-4516-bff5-e73470d1cfe4f1g2000prb.googlegroups.com...
Od jakiego¶ czasu mieszkam w kamienicy z 1920 roku. Na całe mieszkanie
65m2 s± jedynie dwa kaloryfery żeliwne, każdy o długo¶ci 1m. Zim± w
mieszkaniu było po prostu zimno. Zaproponowałem wła¶cicielce wymianę
kaloryferów na miedziano aluminiowe co wi±że się ze stosunkowo
niewielkim kosztem (około 2,5k zł).
W odpowiedzi usłyszałem, że nie chce ich wymieniać, ale zgodzi się na
odkamienienie istniej±cych grzejników.
Czy kto¶ z was slyszał o takiej usłudze? Kto to może w Warszawie robić
i jaki byłby to koszt?

Pozdrawiam
Arek

Takie stare grzejniki mog± słabo grzać raczej nie od kamienia a nadmiernej ilo¶ci farby któr± s± pomalowane

Odkamienianie grzejników CO - kto¶ słyszał o czym¶ takim?