Odkleja mi się narożnik touchpada w laptopie - co robić?

Data: 2015-09-01 11:59:40
Autor: Marcin N
Odkleja mi się narożnik touchpada w laptopie - co robić?
Mam kłopot z laptopem.

Lekko odklejony jest jeden narożnik touchpada w laptopie.
Wszystko działa znakomicie, tylko trochę estetykę zaburza, bo jeden róg jest lekko uniesiony.

Co radzicie z tym zrobić? Podkleiłbym, ale szczelina jest tak mała, że nawet strzykawką kleju tam nie naniosę.

--
MN

Data: 2015-09-01 13:28:18
Autor: Marek

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:55e57705$0$27517$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A zdemontować touchpada się nie da po rozebraniu laptopa?

--
Pzdr.
Marek

Data: 2015-09-01 22:26:40
Autor: Marcin N
W dniu 2015-09-01 o 13:28, Marek pisze:

[...]

nawet strzykawkÄ… kleju tam nie naniosÄ™.

A zdemontować touchpada się nie da po rozebraniu laptopa?

Pojęcia nie mam.
Nie próbowałem go rozbierać.
Rozebrałem kiedyś lapka HP (wymieniłem płytę główną). Po złożeniu zostały mi 3 śrubki.

--
MN

Data: 2015-09-02 07:32:44
Autor: Marek

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:55e609f8$0$8378$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli nie czujesz się na siłach, żeby rozbierać lapka, przekaż go do naprawy
komuś, kto ma w tym doświadczenie, ale mimo tego patrz mu na ręce,
bo może się okazać, że wcale taki dobry to on nie jest w te klocki. ;)

--
Pzdr.
Marek

Data: 2015-09-02 07:58:57
Autor: Marcin N
W dniu 2015-09-02 o 07:32, Marek pisze:

[...]

Czuję się na siłach, ale zdaję sobie sprawę, że przy tej operacji zawsze można coś uszkodzić, coś może pęknąć i jest kłopot.
Ten odklejony narożnik touchpada to tylko lekki wizualny dyskomfort (jest tak od nowości, a że laptopa kupiłem wysyłkowo - nie chciało mi się zaczynać procedury jego wymiany z tak błahego powodu).

Pomyślałem, żeby bardziej odgiąć ten narożnik a potem kapnąć tam klejem i tyle. Boję się jednak, że pad odejdzie cały, jak zacznę nad nim "pracować".

--
MN

Data: 2015-09-03 10:40:53
Autor: Irokez
[...]

Często touchpad jest zgrzany jednorazowo można rzec do palmrestu. Pozrywasz zgrzewy i problem potem poskładać. Śrubki obecnie są za drogie.

--
Irokez

Odkleja mi się narożnik touchpada w laptopie - co robić?