Odklejona noga od szklanego stolu

Data: 2020-11-13 10:35:48
Autor: ąćęłńóśźż
Odklejona noga od szklanego stolu
Odkleiła się noga od szklanego blatu stołu, tak po prostu odpadła.
Stół z Jula, do blatu od spodu przyklejony aluminiowy blok (dopiero w to aluminium wkręcana stalowa noga).
Niemal żadnego ¶ladu czy to na szkle czy to na alu, zapewne jaka¶ niezwykle cienka warstewka kleju.
Co to było? Cyjanoakryl? Żywica?
Czym ponownie kleić?
Generalnie sporo szczę¶cia, bo stół został sobie na pozostałych trzech nogach (akurat był obci±żony monitorem w przeciwległym rogu), ale się zastanawiam, czy te pozostałe kolejnej nocy nie puszcz± i wtedy mogłyby być spore straty.

Data: 2020-12-07 20:02:00
Autor: t-1
W dniu 2020-11-13 o 10:35, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Może klejem silikonowym do akwariów?
Np.

https://www.tytan.pl/produkty/silikon-szklarski-i-do-akwariow/

Data: 2020-12-30 10:41:25
Autor: ąćęłńóśźż
Odklejona noga od szklanego stolu
Co ciekawe, parę dni póĽniej odkleiła się kolejna, druga noga tego stołu (po przek±tnej).
Od tak po prostu aluminiowy blok odpadł od szkła, akurat byłem przy tym.
Na olx trafiłem na ogłoszenie takiego stołu z odklejon± nog±, czyli jaka¶ felerna seria stołów.
Aż nie chcę my¶leć, co by było podczas uroczystego obiadu na rodowej porcelanie czy gdyby stół (szklany blat ma kanciaste narożniki) przewrócił się na dzieci.

Mam odwrotne do klejenia pytanie:
Jak odkleić od blatu pozostałe dwa uchwyty nóg?
Podejrzewam, że to jaki¶ klej cyjanoakrylowy (supercienka niewyczuwalna spoina).
Może nagrzać miejsce hotgunem (Steinelem)? Szkło hartowane więc nie powinno pękn±ć od temperatury.
Inny sposób to byłyby próby mechanicznego oderwania (ze stołu leż±cego do góry pozostałymi dwiema nogami).

-- -- -
message news:5fae5374$0$6348$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2020-12-30 11:49:52
Autor: Irokez
W dniu 2020-12-30 o 10:41, ±ćęłń󶼿 pisze:

[...]

a zadzwoń może do jakiej¶ firmy małej co lustra robi na wymiar. Też przecież klej±. Mi przykleili na sztorc szklan± półkę i jak pytałem czy nie odpadnie to mi odpowiedzieli że jak chcę to mi mog± dodać podpórkę ale po co. No i nie rusza tego nic, przyklejone tylko po krawędzi.
Jak klej± to może maj± patent jak odkleić?

--
Irokez

Odklejona noga od szklanego stolu