Odkręcający się pakiet

Data: 2009-11-25 13:47:14
Autor: PeJot
Odkręcający się pakiet
Czołem.

Pakiet BB-UN71 ( anglik ). *Lewy* adapter ma tendencję do luzowania się w trakcie jazdy. Dokręcić większym momentem nie wypada, bo obudowa pakietu mocno wychudzona i oś zaczyna się kręcić z oporami. Kleić gwinty nie problem, ale kiedyś przyjdzie odkręcić i trzeba będzie mocno podgrzewać. Skręcić bez smaru ? Jakieś inne pomysły ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-25 13:58:13
Autor: ..
Odkręcający się pakiet

Użytkownik "PeJot" <PeJot@02.pl> napisał w wiadomości news:hej90j$kdf$1inews.gazeta.pl...
[...]

zaraz zaraz... podgrzewac?
Czerwonym (czyli niebieskim) obficie a w razie potrzeby zrobic dzwignie na kluczu i da sie bez problemu odkrecic.
Nigdy nie bylo z tym problemow.

Data: 2009-11-25 13:59:50
Autor: kml
Odkręcający się pakiet

[...]

Loctite albo inny antywykręcacz? Sklejenie i wkręcenie bez smaru da dokładnie ten sam efekt w postaci niewykręcalnego elementu.

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-25 14:11:48
Autor: PeJot
Odkręcający się pakiet
kml pisze:

Loctite albo inny antywykręcacz?

To co mam pod ręką będzie zdecydowanie za mocne. Chociaż spoina stal ( rama ) i alu ( adapter ) jest z definicji słaba.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-25 06:28:56
Autor: Saurus
Odkręcający się pakiet
On 25 Lis, 14:11, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:
To co mam pod ręką będzie zdecydowanie za mocne. Chociaż spoina stal (
rama ) i alu ( adapter ) jest z definicji słaba.

Nie wiem czy taka słaba, jak się nie używa smaru to można zostawić lub
wykręcić kawałki gwintu :-)

Data: 2009-11-25 13:29:49
Autor: Tomasz Konik
Odkręcający się pakiet
> Loctite albo inny antywykręcacz?

To co mam pod ręką będzie zdecydowanie za mocne. Chociaż spoina stal ( rama ) i alu ( adapter ) jest z definicji słaba.

Mnie się nigdy anglik nie wykręcał, ale IYP (jeśli kleju do gwintów nie
chcesz), to może taśma uszczelniająca silikonowa albo zwykłe konopie do
połączeń gwintowych (armatury)?
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-11-25 14:32:28
Autor: PeJot
Odkręcający się pakiet
Tomasz Konik pisze:

Mnie się nigdy anglik nie wykręcał, ale IYP (jeśli kleju do gwintów nie
chcesz), to może taśma uszczelniająca silikonowa

Bingo ! Dzięki za podpowiedź.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-25 14:25:59
Autor: kml
Odkręcający się pakiet

Użytkownik "PeJot" <PeJot@02.pl> napisał w wiadomości news:hejaek$pa9$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

Loctite albo inny antywykręcacz?

To co mam pod ręką będzie zdecydowanie za mocne. Chociaż spoina stal ( rama ) i alu ( adapter ) jest z definicji słaba.

To trzeba kupić słabszy :)

Data: 2009-11-25 14:49:56
Autor: Coaster
Odkręcający się pakiet
PeJot wrote:
kml pisze:

Loctite albo inny antywykręcacz?

To co mam pod ręką będzie zdecydowanie za mocne. Chociaż spoina stal ( rama ) i alu ( adapter ) jest z definicji słaba.

Szczegolnie slaba 'spoina' to aluminiowa sztyca w stalowej ramie ;-P

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2009-11-25 14:59:05
Autor: Rycki
Odkręcający się pakiet
PeJot pisze:
[...]