Odkręciłem 4 pedały, które spę dzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulować!!!!

Data: 2009-06-15 14:33:01
Autor: budfox
Odkręciłem 4 pedały, które spę dzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulować!!!!
:)

Data: 2009-06-15 14:33:58
Autor: Wooyek
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulo wać!!!!
:)

Tzn. gratulować zakupu dobrego klucza do pedałów, czy też udanej sesji na siłowni? ;)

Data: 2009-06-15 14:40:07
Autor: budfox
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
Wooyek pisze:
:)

Tzn. gratulować zakupu dobrego klucza do pedałów, czy też udanej sesji na siłowni? ;)

mam klucze do pedałów, ale one są tak cienkie i miękkie, że po pierwszej próbie rzuciłem je w kąt

do takich zadań potrzebny jest odpowiednio cienki, konkretny klucz płaski

no i sposób

jezu jak się ciesze :)

Data: 2009-06-15 14:46:17
Autor: Wooyek
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulo wać!!!!
no i sposób

Pochwalisz się? :>

Data: 2009-06-15 15:22:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulować!!!!
Panie Wooyek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h15fqs$rh8$1inews.gazeta.pl> przy ul....

no i sposób

Pochwalisz się? :>

Pewnie nie wiedział w którą stronę ;-P

Data: 2009-06-15 14:48:09
Autor: Dominik Mirowski
Użytkownik "budfox" <budfox@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h15ffd$8jg$1news.onet.pl...

mam klucze do pedałów, ale one są tak cienkie i miękkie, że po pierwszej próbie rzuciłem je w kąt
do takich zadań potrzebny jest odpowiednio cienki, konkretny klucz płaski

No bo nie miałeś w rękach solidnego klucza do pedałów - taki dobry serwisowy 35 pln w hurcie kosztuje :)

--

Dominik

Data: 2009-06-15 14:50:47
Autor: budfox
Dominik Mirowski pisze:
[...]

Dominik, Twoja rada bezcenna
Pedały odkręcamy OD KIEROWNICY - dzięki!

z kluczami, pewnie tak. Jestem ciekawy czy taki park toola by wtrzymał to skakanie po nim w rytm technotronika :)

Data: 2009-06-15 14:52:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Jedno szarpnięcie?

zyga

Data: 2009-06-16 12:28:50
Autor: amrac
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
budfox pisze:
Wooyek pisze:
no i sposób
No, pamiętać w którą to stronę się odkręca:D

Data: 2009-06-15 15:21:20
Autor: Wojtek
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
budfox pisze:
:)

bez zdjęć lub relacji tzw wideło nie licz na pochwały

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-06-15 15:48:31
Autor: budfox
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
Wojtek pisze:
budfox pisze:
:)

bez zdjęć lub relacji tzw wideło nie licz na pochwały

No pięknie, od razu jakieś roszczenia

Zacznijmy od tego, że żeby dać radę tym pedałom, to musiałem zmienić mieszkanie, szukałem z odpowiednim balkonem :)

Data: 2009-06-15 15:56:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
Panie budfox, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h15jfm$k7b$1news.onet.pl> przy ul....

Wojtek pisze:
budfox pisze:
:)

bez zdjęć lub relacji tzw wideło nie licz na pochwały

No pięknie, od razu jakieś roszczenia

Zacznijmy od tego, że żeby dać radę tym pedałom, to musiałem zmienić mieszkanie, szukałem z odpowiednim balkonem :)

IMO taniej byłoby oddać do serwisu, ale co ja się tam znam... ;-P

Data: 2009-06-15 17:21:46
Autor: Ryszard Mikke
budfox <budfox@poczta.onet.pl> napisał(a):
Wojtek pisze:
> No pięknie, od razu jakieś roszczenia

Zacznijmy od tego, że żeby dać radę tym pedałom, to musiałem zmienić mieszkanie, szukałem z odpowiednim balkonem :)

A! No jak już miałeś balkon z uchwytem 15mm to faktycznie,
sposób prosty. Wystarczy tylko słoń (lub zaprzęg czterokonny)
i jakieś 30m liny  fi 50mm.

rmikke

Data: 2009-06-15 17:21:50
Autor: Ryszard Mikke

Data: 2009-06-15 17:22:40
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

A! No jak już miałeś balkon z uchwytem 15mm to faktycznie,
sposób prosty. Wystarczy tylko słoń (lub zaprzęg czterokonny)
i jakieś 30m liny  fi 50mm.

rmikke

Gupia www.gazeta.pl/usenet...

rmikke

Data: 2009-06-15 18:33:46
Autor: szaman
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
budfox wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Zacznijmy od tego, że żeby dać radę tym pedałom, to musiałem zmienić mieszkanie, szukałem z odpowiednim balkonem :)

sposób na balkon:P ?
podziel się:D

sz

Data: 2009-06-15 19:40:20
Autor: budfox
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
szaman pisze:

sposób na balkon:P ?
podziel się:D

sz

No co, sprawa jest prosta :)

Po pierwsze pedał odkręcamy "od kierownicy"

Po drugie trzeba unieruchomić ramię korby

Ja wykorzystałem do tego celu balkon z pionowymi szczebelkami przez które swobodnie przechodzi ramię korby, ramie można zabezpieczyć przed porysowaniem np. owijając je kawałkiem zużytej karimaty

Włożyłem klucz 15mm, taki zwykły w śrubę padała, wszedł ciasno, dobiłem go jeszcze młotkiem gumowym
Dostawiłem bokiem rower do tych szczebelków, tak kombinowałem, żeby korba się zablokowała i żebym mógł stanąć na ten klucz i przy okazji wybić sobie zębów

poskakałem, poskakałem i za 4 razem puściło

Drugie pedały zdejmowałem mając korbę luzem.

Tutaj wykorzystałem poziomy rant balustrady u doły, mogłem włożyć lewe ramię korby, i jeszcze sprzyjało mi szczęście, bo balkon mam nierówny i mogłem je praktycznie zaklinować. Dalej siad na dupie i zapieranie nogami i dwoma rencami za klucz i poszło.

Z ramieniem z pająkiem podobnie, zdjąłem wszystkie tarcze, bo zęby bym pewnikiem połamał

tyle
ja tam się ciesze, 2 napewno były zapieczone

o tym sposobie już tu kiedyś czytałem

Niestety mam poważnieszy problem, nie mogę odkręć nakrętki mocującej tarcze, na centerloku

Data: 2009-06-15 19:55:47
Autor: live_evil
budfox pisze:
[...]

Na zanik mięśni cierpisz czy co, że musisz stawać na kluczu? Mi zdarzyło się klucz złamać, czy gwint ukręcić (przy odkręcaniu!), ale nigdy nie kombinowałem z blokowaniem, stawaniem itd.

--

  My homebuilt FWD recumbent, a welder's prank :-)
   -- > http://piotrowiak.info/poziom

Data: 2009-06-15 20:04:02
Autor: budfox
live_evil pisze:
budfox pisze:

Na zanik mięśni cierpisz czy co, że musisz stawać na kluczu? Mi zdarzyło się klucz złamać, czy gwint ukręcić (przy odkręcaniu!), ale nigdy nie kombinowałem z blokowaniem, stawaniem itd.

nie
ale byłem się, że jak ten klucz pierd*l*nie mi w rękach, to zrobi mi dziurę w głowie wielkości kanu

Data: 2009-06-15 20:16:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
Panie budfox, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h162eo$uag$2news.onet.pl> przy ul....

live_evil pisze:
budfox pisze:

[...]

Jak Ci Dominik już napisał: Tyś porządnego klucza nie widział na oczy. :-/
Powiedzmy, że takie coś:
http://rowerek.pl/index.php?products=product&prod_id=134 to minimum.

Data: 2009-06-15 18:25:20
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-15, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Całkiem niedawno taki zepsułem. Odkręcałem "z buta" pedały, ale zamiast
puścić, to poszły wpizdu ząbki na pedale, a sam klucz ma teraz wyraźne
brzydkie wżery, a ja chyba muszę kupić nową korbę. :/

Data: 2009-06-15 20:28:18
Autor: budfox
Jan Srzednicki pisze:

Całkiem niedawno taki zepsułem. Odkręcałem "z buta" pedały, ale zamiast
puścić, to poszły wpizdu ząbki na pedale, a sam klucz ma teraz wyraźne
brzydkie wżery, a ja chyba muszę kupić nową korbę. :/

czytałem, że można przewiercić ośkę pedału

Data: 2009-06-15 20:47:06
Autor: live_evil
budfox pisze:
Jan Srzednicki pisze:

[...]

Jak zaokrągliło się miejsce na klucz i nie szło odkręcić, to rozprułem pedał, zostawiłem samą ośkę, zeszlifowałem kątówką z dwuch stron co by płaska się zrobiła, złapałem porządnym francuzem (o, takim
http://tinyurl.com/nk4ndv) i puściło :-)

Data: 2009-06-15 20:49:53
Autor: live_evil
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
live_evil pisze:
z dwuch

"z dwóch" miało być

Data: 2009-06-15 20:28:40
Autor: Wojtek
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-06-15, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

e tam...
kiedyś miałem podobny problem, najpierw załatwiłem ze dwie standardowe długie 15tki (nie rowerowe) a przy tym lekko zaobliłem ośkę ritcheya wcsa..

więc oś była zalewana wd 40 od strony wewnętrznej, przez 48 godzin

dalej wziąłem bardzo długą 13tkę i roszlifowałem na bardzo ciasną 15tkę... wsunąłem do końca na pedał pobijając młotkiem i poszło

od tej pory pedały przykręcam dynanometrem

Data: 2009-06-15 20:35:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulować!!!!
Panie Jan Srzednicki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:slrnh3d4gg.11ja.w_at_wrzask_dot_ploak.pl> przy ul....

On 2009-06-15, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Hesus...
Ty też nie używasz smaru miedziowego? Jak kupisz ode mnie klamkę to Ci
dorzucę trochę smaru miedziowego gratis, bo ja mam w domu puszkę, która
wystarczy na jeszcze dwa pokolenia.
Poza tym, nie wiem jak tam Twoje Time-y, ale SPD mają też gniazko na imbusa
od wewnętrznej strony korby. Jeżeli mają to: imbus (ale porządnie, a nie
jakiś gówniany) w imadło, korba do łapy i jedziesz.

Data: 2009-06-15 18:39:24
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-15, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Smar mam. Pedał jest w rowerze dziewczyny, który skręcił jej jakiś
zawodowy mechanik w hurtowni, gdzie kupowała.

Poza tym, nie wiem jak tam Twoje Time-y, ale SPD mają też gniazko na imbusa
od wewnętrznej strony korby. Jeżeli mają to: imbus (ale porządnie, a nie
jakiś gówniany) w imadło, korba do łapy i jedziesz.

Te pedały to jakieś gówniane Wellgo platformowe. Owszem, imbus był, ale
jest już kółko. Jakieś pytania?

Data: 2009-06-15 20:45:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulować!!!!
Panie Jan Srzednicki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:slrnh3d5as.11ja.w_at_wrzask_dot_ploak.pl> przy ul....

On 2009-06-15, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Jaki z tego wniosek?
Babę opieprz! ;-))

[...]

Pytań brak. Porada będzie.
Odkręć korbę i wsadź w statyw wiertarki, rozwierć oś, pedał wywal i kup jej
jakieś zatrzaskowe, ale tym razem posmaruj miedziowym.
A jak dziewczyna nie chce zatrzasków to mogę Ci (tanio!) sprzedać platformy
w bardzo dobrym stanie. ;-))

Data: 2009-06-15 19:01:05
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-15, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Pedały już mam.

Ale co mi da rozwiercenie pedału na wylot, jak dalej nie będe miał jak
tego badziewia dobrze złapać? Ten patent z kluczem francuskim w sumie
taki głupi nie jest, ale z kolei szlifierki kątowej nie mam.

Bo chyba nie mówisz, że mam rozwiercić ośkę pedału aż do gwintu
(zapieczonego najpewniej), prawda?

Data: 2009-06-15 21:24:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulować!!!!
Panie Jan Srzednicki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:slrnh3d6jh.11ja.w_at_wrzask_dot_ploak.pl> przy ul....

Ale co mi da rozwiercenie pedału na wylot, jak dalej nie będe miał jak
tego badziewia dobrze złapać?

Kombinuj.

Data: 2009-06-16 10:21:32
Autor: MichałG
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

Gwintownik M6 a potem śrubka z podkładką? ;-)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-06-15 20:50:11
Autor: budfox
[...]

nie,
babę wywal, rower sprzedaj i kup nową korbę

Data: 2009-06-15 20:45:22
Autor: budfox
Jan Srzednicki pisze:

Te pedały to jakieś gówniane Wellgo platformowe. Owszem, imbus był, ale
jest już kółko. Jakieś pytania?

no może wiartara i coraz większe wiertła

Data: 2009-06-15 20:22:13
Autor: budfox
[...]

Rozumiem doskonale, co chcesz mi powiedzieć.

Tak nie mam takiego klucza, chciałbym mieć.

Po drugie, stawałem na moim kluczu, bo doszedłem do wniosku, że nie robię niczego zakazanego. Dozowałem siłę, żartowałem, że po nim skakałem

Data: 2009-06-15 20:28:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
Panie budfox, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h163gs$1s9$2news.onet.pl> przy ul....

[...]

Jak widzisz drogi nie jest, tak że: se kup.
15-stka z TAKIM ramieniem może się przydać w domu nie tylko do pedałów.
Osobiście widziałem mojego staruszka dokręcającego coś tym kluczem.

Data: 2009-06-15 12:27:34
Autor: dsotO
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulować!!!!
On 15 Cze, 20:28, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

15-stka z TAKIM ramieniem może się przydać w domu nie tylko do pedałów.
Osobiście widziałem mojego staruszka dokręcającego coś tym kluczem.

Sparzyłem się na 15/16 kluczu tej marki do dokręcania konusów:
najpierw się robiły zgniecenia, a ostatecznie się rozkraczył.
Przyczyna prosta - za mało "mięsa" wokół otworu. Ostatecznie obciąłem
ten fragment i wyciąłem kątówką nową "piętnastkę" z boku. Jedno
spostrzeżenie jeszcze : klucz (idealny) 15 mm (z resztą to samo można
powiedzieć o innych rozmiarach konusów) jest zbyt luźny, więc
wymyśliłem, że lepiej kupić 14 (a najlepiej same trzynastki aby
dorobić w razie czego każdy rozmiar) i wyszlifować ją na "prawie
piętnastkę". Dopiero wtedy jest miodzio ;)  A co do markowych kluczy -
używałem/am kluczy firm takich jak Proxxon (miękkie, szkoda kasy),
Hazet, Bertool czy Stahlwille (najepsze Hazet-y) i stwierdzam, że nie
ma narzędzi nie do zajechania. W kontakcie z utwardzanymi,
niedopasowanymi do rozmiaru idealnie powierzchniami (konusy, klucze do
wolnobiegów) klucze obrobić się muszą.

Data: 2009-06-15 19:31:11
Autor: Jan Srzednicki
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

ma narzędzi nie do zajechania. W kontakcie z utwardzanymi,
niedopasowanymi do rozmiaru idealnie powierzchniami (konusy, klucze do

Klucz do wolnobiegu bardzo wygodnie obejmujesz nasadowym, takiego nie
wyrobisz za ChRLD.

Data: 2009-06-15 12:43:51
Autor: dsotO
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulować!!!!
On 15 Cze, 21:31, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Klucz do wolnobiegu bardzo wygodnie obejmujesz nasadowym, takiego nie
wyrobisz za ChRLD.

Nie zawsze ma się taki pod ręką ;) Oczkowy też wystarczy. A widziałeś
kiedy jak nasadka pękła ? Są takie :)

Data: 2009-06-15 19:54:34
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

Klucz do wolnobiegu bardzo wygodnie obejmujesz nasadowym, takiego nie
wyrobisz za ChRLD.

Nie zawsze ma się taki pod ręką ;) Oczkowy też wystarczy. A widziałeś
kiedy jak nasadka pękła ? Są takie :)

Nie widziałem, a mam nawet półmetrową lagę z kwadratem 1/2" na specjalne
okazje. Ta nasadka to chyba z gliny musiała być. ;)

Data: 2009-06-16 04:39:06
Autor: frank.castle0407@googlemail.com

sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

ma narzędzi nie do zajechania. W kontakcie z utwardzanymi,
niedopasowanymi do rozmiaru idealnie powierzchniami (konusy, klucze do

Wiadomo, ze raczej do roweru takich nie potrzebujesz, ale sa klucze,
ktore sie nie obrobia. Co wiecej - producent da Ci na nie dozywotnia
gwarancje. A co jeszcze wiecej - wystawi Ci tez fakture na setki, lub
tysiace zlotych:

http://allegro.pl/item649617410_sata_6_kluczy_oczkowych_z_grzechotka_f_v.html

lub caly wozek:

http://moto.allegro.pl/item610629329_sata_wozek_299_narzedzi_dozywotnia_gwarancja.html

itd.

Data: 2009-06-15 19:56:50
Autor: Wojtek
budfox pisze:

Niestety mam poważnieszy problem, nie mogę odkręć nakrętki mocującej tarcze, na centerloku

No!!! Czekam z niecierpliwością na tę relację!!!! :)

Data: 2009-06-15 20:01:26
Autor: budfox
Wojtek pisze:
budfox pisze:

Niestety mam poważnieszy problem, nie mogę odkręć nakrętki mocującej tarcze, na centerloku

No!!! Czekam z niecierpliwością na tę relację!!!! :)

Ty ale Ty sobie jaja robisz, czy naprawdę piszesz? ;)

To wcale nie jest śmiesze, to tragedia :( koło startowe z pękniętą szprychą, nie mogę odkręcić tej nakrętki, wyrobiłem aluminiowe ząbki w tej nakrętce. Chyba jakiś zdolny jestem, że tylko mi to się przytrafiło :(

Proszę o rady co z tym zrobić

Data: 2009-06-15 18:04:10
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-15, budfox wrote:
Wojtek pisze:
budfox pisze:

[...]

Czyżbyś zapomniał posmarować gwintu smarem montażowym?

Jak urwałeś ząbki w nakrętce, to trochę bryndza, bo tego nie ma jak
inaczej złapać.

Data: 2009-06-15 20:05:10
Autor: live_evil
budfox pisze:
Wojtek pisze:
budfox pisze:

[...]

Klucz zaciskiem przymocuj, ja tak robię w przypadku opornych wolnobioegów.

Data: 2009-06-15 21:22:09
Autor: budfox
live_evil pisze:

Klucz zaciskiem przymocuj, ja tak robię w przypadku opornych wolnobioegów.

Chwila, jak patrzę na ten oryginalny klucz shimano TL-LR15 to on nie ma otworu w środku, żebym mógł przewlec zacisk? No to jak mam ten oryginalny kupić, może czegoś nie wiem..

Data: 2009-06-26 11:30:28
Autor: budfox
live_evil pisze:
budfox pisze:
Wojtek pisze:
budfox pisze:

[...]

Karwa odkręciłem ta jeb. nakrętkę :)

Znów mieliście racje. Mój poprzedni klucz do kaset, jeb. bikehand wchodził mi za płytko w tą nakrętkę!!! Nigdy więcej takiego ścierwa.

Kupiłem nowy, nie oryginalny wszedł ciasno i o wiele głębiej, zacisnąłem zacisk i poszło jak po maśle.

Data: 2009-06-26 21:02:09
Autor: Ryszard Mikke
live_evil pisze:

> [...]

Kupiłem nowy, nie oryginalny wszedł ciasno i o wiele głębiej, zacisnąłem zacisk i poszło jak po maśle.

Wiecie co?

Zaczynam gościa rozumieć. Jak pozbędę się śrub z bloków,
też pewnie się pochwalę...

rmikke

Data: 2009-06-15 20:10:59
Autor: Wojtek
budfox pisze:

[...]

Malutka szlifielka, tzw dremel (może zresztą to być drelem) i nacinać nakrętkę w trzech miejscach na obwodzie, głęboko aż do gwintu piasty... potem wyrwać po kawałku.

Data: 2009-06-15 20:19:17
Autor: budfox
Wojtek pisze:

Malutka szlifielka, tzw dremel (może zresztą to być drelem) i nacinać nakrętkę w trzech miejscach na obwodzie, głęboko aż do gwintu piasty... potem wyrwać po kawałku.

Misiu, skąd Ci dremel wezmę. Na razie piłuje brzeszczotem, ale się pokapowałem, że tak nakrętka jest równie głęboka co nakrętka np. kasety

to już nie wiem, beznadziejnie to widzę, to musiałaby być mała szlifierka, nie wiem czy takie są

przede wszystkim powinienem spróbować orginalnym kluczem TL-LR15 shimano, ale nie mam takiego. Nakrętka ma ząbki, mogłaby chwycić

raczej sie nie zapiekła

Data: 2009-06-15 20:21:43
Autor: Wojtek
budfox pisze:
Wojtek pisze:

[...]

są,są... jeżeli nie znajdziesz zapytaj dzieciaków o najbliższą MODELARNIĘ, bo właśnie w modelarni bywają tzw modelarze... a taki tzw modelarz załatwi tę sprawę w minut pięć :)

przede wszystkim powinienem spróbować orginalnym kluczem TL-LR15 shimano, ale nie mam takiego. Nakrętka ma ząbki, mogłaby chwycić

o właśnie

Data: 2009-06-15 20:47:13
Autor: budfox
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!

a jakby to rozgrzać palnikiem?

Data: 2009-06-15 20:50:42
Autor: Wojtek
budfox pisze:
Wojtek pisze:

a jakby to rozgrzać palnikiem?

nie sądzę... doprawdy potrzebujesz kogoś, kto dysponuje czymś w tym stylu:
http://www.allegro.pl/item656965928_szlifierka_wysokoobrotowa_1415_skil_walek_statyw.html

Data: 2009-06-15 20:52:33
Autor: budfox
Wojtek pisze:
budfox pisze:

nie sądzę... doprawdy potrzebujesz kogoś, kto dysponuje czymś w tym stylu:
http://www.allegro.pl/item656965928_szlifierka_wysokoobrotowa_1415_skil_walek_statyw.html

Dziękuje, trzeba to przemyśleć

Dłubie tez wiartarą, zapomniałem dodać

Data: 2009-06-15 20:54:42
Autor: budfox
budfox pisze:
Wojtek pisze:
budfox pisze:

nie sądzę... doprawdy potrzebujesz kogoś, kto dysponuje czymś w tym stylu:
http://www.allegro.pl/item656965928_szlifierka_wysokoobrotowa_1415_skil_walek_statyw.html

to by było zaje...ste

Data: 2009-06-15 20:11:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
Panie budfox, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h1612b$qpm$1news.onet.pl> przy ul....

ja tam się ciesze, 2 napewno były zapieczone

Wniosek na przyszłość: smarować smarem miedziowym.

Data: 2009-06-15 20:46:14
Autor: budfox
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

Wniosek na przyszłość: smarować smarem miedziowym.

już idzie do mnie z c-tu

Odkręciłem 4 pedały, które spę dzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulować!!!!