Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulo wać!!!!

Data: 2009-06-15 14:33:58
Autor: Wooyek
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulo wać!!!!
:)

Tzn. gratulować zakupu dobrego klucza do pedałów, czy też udanej sesji na siłowni? ;)

Data: 2009-06-15 14:40:07
Autor: budfox
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
Wooyek pisze:
:)

Tzn. gratulować zakupu dobrego klucza do pedałów, czy też udanej sesji na siłowni? ;)

mam klucze do pedałów, ale one są tak cienkie i miękkie, że po pierwszej próbie rzuciłem je w kąt

do takich zadań potrzebny jest odpowiednio cienki, konkretny klucz płaski

no i sposób

jezu jak się ciesze :)

Data: 2009-06-15 14:46:17
Autor: Wooyek
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulo wać!!!!
no i sposób

Pochwalisz się? :>

Data: 2009-06-15 15:22:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulować!!!!
Panie Wooyek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h15fqs$rh8$1inews.gazeta.pl> przy ul....

no i sposób

Pochwalisz się? :>

Pewnie nie wiedział w którą stronę ;-P

Data: 2009-06-15 14:48:09
Autor: Dominik Mirowski
Użytkownik "budfox" <budfox@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h15ffd$8jg$1news.onet.pl...

mam klucze do pedałów, ale one są tak cienkie i miękkie, że po pierwszej próbie rzuciłem je w kąt
do takich zadań potrzebny jest odpowiednio cienki, konkretny klucz płaski

No bo nie miałeś w rękach solidnego klucza do pedałów - taki dobry serwisowy 35 pln w hurcie kosztuje :)

--

Dominik

Data: 2009-06-15 14:50:47
Autor: budfox
Dominik Mirowski pisze:
[...]

Dominik, Twoja rada bezcenna
Pedały odkręcamy OD KIEROWNICY - dzięki!

z kluczami, pewnie tak. Jestem ciekawy czy taki park toola by wtrzymał to skakanie po nim w rytm technotronika :)

Data: 2009-06-15 14:52:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Jedno szarpnięcie?

zyga

Data: 2009-06-16 12:28:50
Autor: amrac
Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę l at - tutaj można gratulować!!!!
budfox pisze:
Wooyek pisze:
no i sposób
No, pamiętać w którą to stronę się odkręca:D

Odkręciłem 4 pedały, które spędzały mi sen z powiek przez parę lat - tutaj można gratulo wać!!!!