Odkrycie!!!

Data: 2010-12-15 14:53:01
Autor: Eulalia Browarek
Odkrycie!!!
Ludzie! Znalazłem w piwnicy wodę "Brzozową" z 1983 roku ! I teraz nie wiem, co robić. Degustować od razu, czy zostawić, żeby poleżakowała jeszcze, a potem wystawić na aukcję ?

;)

Zennon

Data: 2010-12-15 14:07:00
Autor: MH
Odkrycie!!!
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):
Ludzie! Znalazłem w piwnicy wodę "Brzozową" z 1983 roku ! I teraz nie wiem, co robić. Degustować od razu, czy zostawić, żeby poleżakowała jeszcze, a potem wystawić na aukcję ?

;)

===================

Mam Przemysławkę , Warsa i Brutala !!!  Garbata Hanka ma globulki zet.
No to jak ??  Robimy imprę ??

MH

Data: 2010-12-15 19:58:25
Autor: Polok_prawdziwy
Odkrycie!!!
 MH wrote:

[...]

ŁOJEZUSICKU...!!!

- tojo zedwa "Perszingi", znacysiem "Herbogastrin" (nacystym spiritusie!) i pułflachy "Dykty", znacysiem "Rumu nakościach" dociepnem i party organizować mozemy...!

Hachulskom Giniem i Jontka tes wzionć zesobom mogem, bodo imprezowanio bardzo chentne som...

A scegulnie, gdy "Wynalazki" degustowane być majom....

Data: 2010-12-15 20:53:13
Autor:
Odkrycie!!!
Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

A scegulnie, gdy "Wynalazki" degustowane być majom....

======

Witoj Kumie !!  Wonduś bemdzie ze swojom Hankom..  Hah , Jagusia znacysiem małoletnia curka Womdusiowa , psyprowadzi ruźniste kolezanki skolne.
Siemnaście roków majom , ni wincej !!  Połodpocywom sem s temi małolatomi.
Baaa !!  Dyć wim , ze pisioki s psp naślom na mnie blachy..  Wielgie mi
mecyje..  To sem tyz zadupcom !!

MH

Data: 2010-12-15 22:09:56
Autor: Polok_prawdziwy
Odkrycie!!!

 MH wrote:

> [...]

Baaa !!  Dyć wim , ze pisioki s psp naślom na mnie blachy..  Wielgie mi

Noto jesce moje pokojuwki zesobom zabierem...!

Awis łotym, zeje niedowno wyminiołem i świeżom krew majom

ŁOJ...!!! - druta tak ciongnom, zeaz psepie..., tsespie..., PSESPIERADŁO wdupem włazi...!

PS - abyłem Kumie wtwojej łokoli i jus zafyrtać miołem, alem łod Ciesyna jechać mioł i siem ta niesamowito kraksa porobiła, wewturej 71 aftuw łoklupane łostało...
Winc zrezygnowołem, bom dodom wemgle łokrutnie pomaluśku śmigać musioł...

Data: 2010-12-15 14:54:04
Autor: Neko
Odkrycie!!!
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał

Pisz na: paslavista@wp.pl

Data: 2010-12-15 17:12:22
Autor: >heÂŽsk>
Odkrycie!!!
On Wed, 15 Dec 2010 14:53:01 +0100, "Eulalia Browarek"
<tyskie@browar.pl> wrote:

Ludzie! Znalazłem w piwnicy wodę "Brzozową" z 1983 roku ! I teraz nie wiem, co robić. Degustować od razu, czy zostawić, żeby poleżakowała jeszcze, a potem wystawić na aukcję ?

;)

 spozyj z mlodszymi kolegami. bedzie cool! ;o)

Odkrycie!!!