Odkrył aferę FOZZ, po czym nagle zmarł

Data: 2018-09-09 16:59:24
Autor: u2
Odkrył aferę FOZZ, po czym nagle zmarł
http://niewygodne.info.pl/artykul8/03895-Odkryl-afere-FOZZ-a-potem-nagle-umarl.htm

  Odkrył aferę FOZZ, po czym nagle zmarł. Dziś rocznica śmierci Michała Falzmanna. Jego zgon był początkiem serii

wtorek, 18.07.2017 r.

  wykorzystane foto: materiały Policji

Michał Falzmann był 38-letnim inspektorem NIK. W 1991 roku jako pierwszy odkrył i oficjalnie opisał mafijny mechanizm działania Funduszu Obsługi Zadłużenia Zagranicznego (FOZZ), dzięki któremu setki postkomunistów kosztem polskiego państwa dorobiło się gigantycznych majątków. Falzmann, znając mechanizm przekrętu, w dniu 16 lipca 1991 r. zażądał od NBP ujawnienie informacji (objętych tajemnicą bankową) o obrotach pieniężnych na rachunkach FOZZ. Niemal natychmiast został odsunięty od postępowania, a 2 dni później nagle zmarł. To był początek serii.

Czym był Fundusz Obsługi Zadłużenia Zagranicznego, w skrócie FOZZ? Został powołany jako jednostka budżetowa w 1989 roku. Formalnie miał się zajmować "cichym" wykupem polskiego długu po atrakcyjnych cenach za pośrednictwem podstawionych spółek. Należy pamiętać, że pod koniec lat 80-tych i na początku lat 90-tych polski dług był jak rozgrzany kartofel. Nikt nie chciał być wierzycielem Polski, bowiem uchodziliśmy za kraj niewypłacalny i gospodarczo niewydolny. Doszło nawet do sytuacji, gdy 1 dolara polskiego długu można było odkupić na rynku papierów skarbowych po cenie zaledwie 22 centów!

r e k l a m y

Ówcześni twardogłowi z ministerstwa finansów wpadli na pomysł założenia funduszu, który w tej sytuacji posiadałby potężny kapitał i za bezcen miał skupować polskie długi. W takich okolicznościach Polska umarzałaby sama sobie sporą część zadłużenia, skupując je za pośrednictwem podstawionych spółek po cenach niższych niż nominalne. Działanie formalnie nielegalne (zakazane przez prawo międzynarodowe), jednak w realiach rodzącej się (i potężnie zadłużonej po PRL) III RP, mające uzasadnienie.

Co się jednak okazało? FOZZ, zamiast skupować polskie długi, transferował gigantyczne środki do prywatnych spółek zakładanych za granicą przez postkomunistów, byłych wojskowych oraz oficerów bezpieki PRL. Później ustalono, iż w latach 1989-1990 FOZZ otrzymał na swoje zadania 9,9 bln starych złotych (ok. 1,7 mld dolarów), za które mógł wykupić długi o wartości 7,6 mld dolarów (przy rynkowej cenie polskiego zadłużenia wynoszącej 22 centy za 1 dolar wartości nominalnej długu). W rzeczywistości FOZZ na cele statutowe (obsługę/wykup zadłużenia) wydał jedynie 69 mln dolarów nabywając dług o nominalnej wartości 272 mln dolarów. Pozostałe 1,63 mld dolarów rozpłynęło się pomiędzy postkomunistów i złodziei.

Na trop afery FOZZ wpadł w 1990 roku Michał Falzmann, który będąc wówczas pracownikiem urzędu skarbowego, przeprowadzał kontrolę w spółce Universal. W 1991 roku został inspektorem Najwyższej Izby Kontroli (NIK), gdzie kontynuował dochodzenie w sprawie nielegalnych przepływów FOZZ. W dniu 14 czerwca 1991 r. w biurze ówczesnego premiera Jana Krzysztofa Bieleckiego odbyła się narada informująca o ustaleniach Michała Falzmanna. Brał w niej udział również Leszek Balcerowicz oraz szef NIK Walerian Pańko.

Miesiąc później, 15 lipca 1991 r., Falzmann widząc bezsilność władz wobec procederu gigantycznego złodziejstwa za pomocą FOZZ, skierował - jako kontroler NIK - do dyrektora Oddziału Okręgowego NBP w Warszawie pismo, w którym wnosił o udostępnienie informacji, objętych tajemnicą bankową, o obrotach i stanach środków pieniężnych (gotówkowych i bezgotówkowych) FOZZ. Jeszcze tego samego dnia Falzmann został odsunięty przez swoich przełożonych od wszelkich czynności kontrolnych prowadzonych w sprawie FOZZ. Dwa dni później - 18 lipca 1991 r. - umarł nagle na zawał serca.

r e k l a m y

W kilka miesięcy po śmierci Falzmanna -- w przeddzień zapowiedzianego ogłoszenia wyników raportu w sprawie afery FOZZ -- zginął w wypadku samochodowym przełożony Falzmanna, prezes NIK - Walerian Pańko. Wraz z nim zginął także Janusz Zaporowski, ówczesny dyrektor Biura Informacyjnego Kancelarii Sejmu. Jego służbowa Lancia eksplodowała na prostej drodze i zbiła na lewy pas jezdni, wprost pod nadjeżdżający z drugiej strony samochód. Wypadek przeżyła żona Pańki oraz oficer BOR, będący kierowcą służbowego samochodu.

Oficjalne śledztwo nie potwierdziło wersji eksplozji, która miała się przyczynić do tragedii (wybuch słyszeli żona Pańki oraz kierowca). Na podstawie opinii biegłych śledczy ustalili, że przyczyną wypadku było "nieprawidłowe wykonanie przez kierowcę wiozącego prezesa NIK manewru skrętu w lewo przy nadmiernej prędkości". Kierowca rządowej lancii został prawomocnie skazany na karę pozbawienia wolności z warunkowym zawieszeniem jej wykonania, a następnie ułaskawiony decyzją prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego. Wkrótce później w niewyjaśnionych do końca okolicznościach postanowił popełnić samobójstwo.

Ale to nie koniec tajemniczych zgonów. W ciągu dwóch lat od wypadku zmarli zarówno biegły, który na zlecenie prokuratury wykonał ekspertyzę wypadku, jak i dwaj policjanci, którzy jako pierwsi przybyli na miejsce wypadku. Policjanci "utopili się" będąc wspólnie na rybach w wodzie o głębokości 70 cm...

Źródło: Afera założycielska III RP (UwazamRze.pl)
Źródło: Oszołom (Przypominamy.blogspot.com)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-09 13:03:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 września 2018 16:59:25 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
http://niewygodne.info.pl/artykul8/03895-Odkryl-afere-FOZZ-a-potem-nagle-umarl.htm

"Jednak tym, co wzbudziło największe zainteresowanie, była lista beneficjentów, którzy - według Anatola Lawiny - skorzystali z pieniędzy funduszu. Poza służbami specjalnymi mieli to być Zygmunt Solorz, właściciel Polsatu, oraz oskarżeni w procesie Dariusz Przywieczerski, prezes Universalu, i Zbigniew Olawa. Pieniądze FOZZ miały również trafić do Porozumienia Centrum - partii Jarosława i Lecha Kaczyńskich, zdaniem Lawiny, tworzonej jako polityczna baza WSI. Role pośredników w transferze środków finansowych do PC mieli pełnić minister Adam Glapiński, biznesmen Janusz Pineiro i płk Zenon Klamecki z Biura Bezpieczeństwa Narodowego, kierowanego wówczas przez Lecha Kaczyńskiego. Wspierać ich miał Maciej Zalewski, całkiem niedawno skazany za wzięcie łapówki od prezesów spółki Art-B. - Jestem w stanie to udokumentować - zapewniał Lawina. Mówiąc o beneficjentach, wskazał także Ruch Obywatelski Akcję Demokratyczną, poprzedniczkę Unii Wolności. Część pieniędzy FOZZ miała iść na kampanię wyborczą tego ugrupowania za pośrednictwem firmy Dukat należącej do Dariusza Przywieczerskiego." https://www.tygodnikprzeglad.pl/lawina-oskarzen/ --
Bruno

Data: 2018-09-09 22:55:30
Autor: u2
Odkrył aferę FOZZ, po czym nagle zmar ł
- Jestem w stanie to udokumentować - zapewniał Lawina.

ano brutek od 2003 roku pewnikiem już to dawno udokumentowałeś, podobnie jak orzecznictwo SN,SO,SR w sprawach NIK:)))))))))

Data: 2018-09-10 08:46:30
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
płk Zenon Klamecki z Biura Bezpieczeństwa Narodowego

Oni zawsze podsrywali pisiorstwo.
cyt.
Prawdziwie ciekawe postaci znajdziemy także wśród członków Komisji Rewizyjnej stowarzyszenia. Myślę o płk Zenonie Klameckim - z-cy szefa zarządu kontrwywiadu WSI, zaangażowanym na początku lat 90. w rozpracowywanie Porozumienia Centrum. Od 1990 do 2001 roku wojskowe służby prowadziły działania operacyjne nakierowane na Jarosława i Lecha Kaczyńskich.

Data: 2018-09-10 08:50:57
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 17:46:31 UTC+2 użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com napisał:
> [...]

Prawdziwie ciekawe postaci znajdziemy także wśród członków Komisji Rewizyjnej stowarzyszenia. Myślę o płk Zenonie Klameckim - z-cy szefa zarządu kontrwywiadu WSI, zaangażowanym na początku lat 90. w rozpracowywanie Porozumienia Centrum. Od 1990 do 2001 roku wojskowe służby prowadziły działania operacyjne nakierowane na Jarosława i Lecha Kaczyńskich.

https://www.rodaknet.com/rp_scios_20.htm

Nu a jak tam jest, ciężko powiedzieć, Gadoski mówi że kaskę ze skoków brali wszyscy:)

https://youtu.be/ISBS-P7oQdo

Nu i z KGHMu też zajumali w 2010r  1mld peło ręka w rękę z pis:)

Pozostaje trzecia opcja, jakie Kurwiny albo Kukizy:)

Data: 2018-09-10 22:57:16
Autor: u2
W dniu 10.09.2018 o 17:50, bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
Pozostaje trzecia opcja, jakie Kurwiny albo Kukizy:)

ano, to również krzywe noski, normalny Polak omija z daleka tę krzywonoskową sitwę:)

Data: 2018-09-11 07:18:11
Autor: Pajdak
pijaczyna  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5b96daa9$0$607$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 10.09.2018 o 17:50, bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
Pozostaje trzecia opcja, jakie Kurwiny albo Kukizy:)

ano, to również krzywe noski,

Napsuła wam krwi, co? ;-)))

normalny Polak

Czyli przygłup PiS-owski ;-)))

omija z daleka tę krzywonoskową sitwę:)

Tęsknisz gnido za PZPR-em i przywilejami, co? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-09-11 07:16:51
Autor: Pajdak
psikutasina  <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:262e0158-21c4-4d2e-869d-f227564ab1b4googlegroups.com...
Nu i z KGHMu też zajumali w 2010r  1mld peło ręka w rękę z pis:)

Możesz PiSać normalnie czy jak małołetni półgłowek?

Pozostaje trzecia opcja, jakie Kurwiny albo Kukizy:)

Przygłup z ciebie.

--
Pajdak

Data: 2018-09-10 14:27:43
Autor: japanizer
On Monday, September 10, 2018 at 6:46:31 PM UTC+3, bytomir.kwasigr...@gmail..com wrote:
> [...]

Prawdziwie ciekawe postaci znajdziemy także wśród członków Komisji Rewizyjnej stowarzyszenia. Myślę o płk Zenonie Klameckim - z-cy szefa zarządu kontrwywiadu WSI, zaangażowanym na początku lat 90. w rozpracowywanie Porozumienia Centrum. Od 1990 do 2001 roku wojskowe służby prowadziły działania operacyjne nakierowane na Jarosława i Lecha Kaczyńskich.

Jakby wtedy ich wsadzili do pudła, to nie byłoby afer FOZZ, SKOK, Getback, "śmiało, zmieścisz się" i wpychania Polski w objęcia Moskwy.

Data: 2018-09-11 07:14:58
Autor: Pajdak
psikutasinak <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:bab99fd4-ca18-4d88-aae4-7dfc4804e2bcgooglegroups.com...
[...]

No paczpan, a coż takiego zawinili bliźniacy? Ukradli księżyc? Czy po wprowadzeniu stanu wojennego Kaczyńscy gnili w pierdlach? Jarosława toi nawet aresztować nie chcieli chciaż o 10-tej sam udał się na komisariat z opornikiem w klapie od pidżamy i rękoma skrępowanymi opaską do zaciskania kabli. Poczytaj sobie o spółce "Srebrna", może coś ci do łba dotrze.

--
Pajdak

Data: 2018-10-07 15:18:45
Autor: jsen
W dniu wtorek, 11 września 2018 07:34:14 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

No paczpan, a coż takiego zawinili bliźniacy? Ukradli księżyc? Czy po wprowadzeniu stanu wojennego Kaczyńscy gnili w pierdlach? Jarosława toi nawet aresztować nie chcieli chciaż o 10-tej sam udał się na komisariat z opornikiem w klapie od pidżamy i rękoma skrępowanymi opaską do zaciskania kabli. Poczytaj sobie o spółce "Srebrna", może coś ci do łba dotrze.

tak czy siak Lecha Kaczynskiego zamordowali wraz z setka polskich patriotow..

jacek

Data: 2018-10-08 00:23:07
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

-- Pajdak

tak czy siak Lecha Kaczynskiego zamordowali wraz z setka polskich patriotow.

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Sprawca leży na Wawelu...

boukun

Data: 2018-10-07 16:11:39
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 8 października 2018 00:23:13 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]
>
> -- > Pajdak

tak czy siak Lecha Kaczynskiego zamordowali wraz z setka polskich patriotow.

niby sam siebie zabil?
jesli tak uwazasz, to naprawde niewiele rozumiesz.
chyba, ze chodzi ci o smoka, w jakims tam kontekscie.

Data: 2018-10-08 12:58:49
Autor: Pajdak
faryzeusz<jsen@op.pl> napisał w wiadomości
W dniu poniedziałek, 8 października 2018 00:23:13 UTC+2 użytkownik boukun
napisał:
Sprawca leży na Wawelu...

boukun

niby sam siebie zabil?

Bezmyśłność obu braci go zabiła.

--
Pajdak

Data: 2018-10-13 00:14:52
Autor: jsen
napisał:
> Sprawca leży na Wawelu...
>
> boukun

>niby sam siebie zabil?

Bezmyśłność obu braci go zabiła.

-- Pajdak

zawiść. zawiść a przede wszystkim to, że zachód, zwłaszcza niemcy,
i ruskie jednokładnie, nie mogliby już tak łatwo narodu polskiego wyzyskiwać i podporządkowywać.
toteż wstawiją zwykłych sprzedawczyków wówczas juz bez problemu.
co najmniej o 400 miliardów przez to nasz kraj zubożyli,
a przypuszczam że co najmniej o 500 przez te 8 lat, które
chocby z emerytur wszystkim polakom ukradli.

to są zwykli przestępcy - czego tu nie możesz zrozumieć?

Data: 2018-10-13 01:38:00
Autor: japanizer
On Saturday, October 13, 2018 at 9:14:53 AM UTC+2, js...@op.pl wrote:
> [...]

chocby z emerytur wszystkim polakom ukradli.

to są zwykli przestępcy - czego tu nie możesz zrozumieć?

Liczby, matematyka czy ogólnie logiczne myślenie nigdy nie były mocną stroną żadnego z pisiorków, nie jesteś tu żadnym wyjątkiem. Nawet naczelny Pinokio, Morawiecki, miesza wartości o kilka rzędów, od spotkania wyborczego do spotkania wyborczego.

Data: 2018-10-13 01:53:40
Autor: jsen
W dniu sobota, 13 października 2018 10:38:01 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> [...]

Liczby, matematyka czy ogólnie logiczne myślenie nigdy nie były mocną stroną żadnego z pisiorków, nie jesteś tu żadnym wyjątkiem. Nawet naczelny Pinokio, Morawiecki, miesza wartości o kilka rzędów, od spotkania wyborczego do spotkania wyborczego.

ja nic nie mieszam. mówię to od kilku lat.
twoja sprawa, czy zechcesz to z grubsza logicznie przeliczyć.

poza tym, jeśli nawet kradłeś, postaw zamek chociażby, w Polsce,
i Jej zyski oddawaj, bo stąd je czerpałeś.

i to jest aż nadto miłosierne i jednocześnie, według mnie, wystarczająco
uczciwe.

jacek

Data: 2018-10-13 01:59:02
Autor: japanizer
On Saturday, October 13, 2018 at 10:53:41 AM UTC+2, js...@op.pl wrote:

ja nic nie mieszam. mówię to od kilku lat.
twoja sprawa, czy zechcesz to z grubsza logicznie przeliczyć.

No to widocznie kłamiesz i mieszasz już od kilku lat. Na tyle długo, że pewnie powtórzyłeś już tyle razu, że w te kłamstwa uwierzyłeś.

poza tym, jeśli nawet kradłeś, postaw zamek chociażby, w Polsce,
i Jej zyski oddawaj, bo stąd je czerpałeś.

Znowu pomieszałeś. To że ty i twoi kolesie z PiS kradną, nie oznacza, że inni kradną. Banda łgarzy.

Data: 2018-10-13 03:30:45
Autor: jsen
W dniu sobota, 13 października 2018 10:59:03 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> [...]

> i Jej zyski oddawaj, bo stąd je czerpałeś.

Znowu pomieszałeś. To że ty i twoi kolesie z PiS kradną, nie oznacza, że inni kradną. Banda łgarzy.

nigdy nie należałem do PIS-u. ale pomijając:

pewnie, przecież to całkiem oczywiste, że kradli wszyscy inni, tylko nie rządząca wówczas PO i jej POplecznicy:)
to przecież wie każdy;)

Data: 2018-10-13 04:18:47
Autor: japanizer
On Saturday, October 13, 2018 at 12:30:46 PM UTC+2, js...@op.pl wrote:

nigdy nie należałem do PIS-u. ale pomijając:

pewnie, przecież to całkiem oczywiste, że kradli wszyscy inni, tylko nie rządząca wówczas PO i jej POplecznicy:)
to przecież wie każdy;)

Uśmieszki dla wzmocnienia argumentu, czy po to, by zaznaczyć, że to żart.

Trzy lata są pisiory u władzy, i jeszcze nikogo za te "ukradzione kilkaset miliardów złotych" nie ma w więzieniu, nawet w areszcie?

A tak swoją drogą, te rzekome "ukradzione kilkaset miliardów" to kilkaset razy więcej, niż mają Kluczyki czy Solorze. A teraz możesz zacząć pisać, że "żydy ukradły", czy co tam teraz jest na porządku w "katolickim głosie w twoim domu", czyli w Radiu Maryja.

Data: 2018-10-13 13:36:38
Autor: u2
W dniu 13.10.2018 o 13:18, japanizer@japanizer.org pisze:
Trzy lata są pisiory u władzy, i jeszcze nikogo za te "ukradzione kilkaset miliardów złotych" nie ma w więzieniu, nawet w areszcie?

taaaa hitlerizer żyje w świecie alternatywnym, nie potrafi wyszukać w guglach VAT i CBA:)))))))

Data: 2018-10-13 04:43:57
Autor: japanizer
On Saturday, October 13, 2018 at 1:37:46 PM UTC+2, u2 wrote:
> [...]

taaaa hitlerizer żyje w świecie alternatywnym, nie potrafi wyszukać w guglach VAT i CBA:)))))))

Google mówią, że od 2016 w więzieniach wylądowało całkiem sporo ludzi powiązanych z PiS.
A kogo z PO wsadzili za te kilkusetmiliardowe kradzieże?

A tu kolejne nagrania z rodziną Morawieckich i Getbackiem, który w czasie papierowych rządów PiS ukradł Polakom 4 mld zł:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/getback-a-kornel-morawiecki-gw-ojciec,153,0,2418585.html

Data: 2018-10-13 13:45:34
Autor: u2
W dniu 13.10.2018 o 13:43, japanizer@japanizer.org pisze:
A tu kolejne nagrania z rodziną Morawieckich i Getbackiem, który w czasie papierowych rządów PiS ukradł Polakom 4 mld zł

mieszasz rodzinkę Morawieckiego z Getback-iem, która należy do was ubeków:)))))))))))))))))))))))

Data: 2018-10-13 16:39:24
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

mieszasz rodzinkę Morawieckiego z Getback-iem, która należy do was ubeków:)))))))))))))))))))))))

tak na pewno :DDDDD
bierzesz jakieś prochy na wyparcie ? :DDDDDDDDD
czy po prostu cieszysz się swoją chorobą ? :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-13 18:15:05
Autor: u2
Odkrył aferę FOZZ, po czym nagle zmar ł
W dniu 13.10.2018 o 16:39, Pisiorowy Escobar pisze:
Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli

lol

Data: 2018-10-17 20:46:36
Autor: jsen
W dniu sobota, 13 października 2018 18:15:14 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 13.10.2018 o 16:39, Pisiorowy Escobar pisze:
> Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli

lol

a nawet lola:)
widać werbowanie mózgów ku kłamstwu idzie w postępie geometrycznym.
zapominają też te wszechwiedzące waści, ze tylko u nas karano za ukrywanie
żydów torturami i wybiciem całej rodziny.

jacek

Data: 2018-10-18 07:08:46
Autor: Pajdak
pajac <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:91b43e4d-721a-4e90-a0be-02cc154eda2cgooglegroups.com...
> [...]

zapominają też te wszechwiedzące waści, ze tylko u nas karano za ukrywanie
żydów torturami i wybiciem całej rodziny.

KTO karał?

--
Pajdak

Data: 2018-10-18 10:55:42
Autor: u2
Odkrył aferę FOZZ, po czym nagle zmar ł
W dniu 18.10.2018 o 07:08, bluzgaj pisze:
KTO karał?

ty:))))))))))))))))

Data: 2018-10-18 10:27:50
Autor: Pisiorowy Escobar
jsen@op.pl napisał(-a):

> [...]
zapominają też te wszechwiedzące waści, ze tylko u nas karano za ukrywanie
żydów torturami i wybiciem całej rodziny.

czyli żadnego bohaterstwa nie było
ci których karano śmiercią uratowali mało
ci co mieli łagodniejsze karty uratowali dużo
prosta statystyka

no i polacy przed wojną robili getta dla żydów

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-18 11:12:40
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 18.10.2018 o 10:27, Pisiorowy Escobar pisze:
> Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli

lol:)))))))))))))))))))

a co tam piszą w twoich ruskich portalach? :DDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-18 21:15:54
Autor: u2
Odkrył aferę FOZZ, po czym nagle zmar ł
W dniu 18.10.2018 o 11:12, Pisiorowy Escobar pisze:

to twojego dziada żabojady uratowali ?:))))))))))))

Data: 2018-10-18 23:41:13
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 18.10.2018 o 11:12, Pisiorowy Escobar pisze:
> Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

to twojego dziada żabojady uratowali ?:))))))))))))

ależ podwójniaku sraczki dostałeś :DDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-19 00:58:25
Autor: u2
Odkrył aferę FOZZ, po czym nagle zmar ł
W dniu 18.10.2018 o 23:41, Pisiorowy Escobar pisze:

te piździak ty uratowany przez żabojadów ?:)))))))))))

Data: 2018-10-19 12:32:46
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 18.10.2018 o 23:41, Pisiorowy Escobar pisze:
> Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

te piździak ty uratowany przez żabojadów ?:)))))))))))

twoja stara

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-13 13:42:06
Autor: u2
W dniu 13.10.2018 o 13:36, u2 pisze:
[...]

podaję linkę:))))))))))

https://www.google.com/search?q=VAT+CBA

Data: 2018-10-13 04:50:16
Autor: japanizer
On Saturday, October 13, 2018 at 1:43:18 PM UTC+2, u2 wrote:
> podaję linkę:))))))))))

https://www.google.com/search?q=VAT+CBA

Gdzie tam ktokolwiek aresztowany z PO?

Ale proszę, oto człowiek PiS aresztowany przez CBA w związku z wyłudzeniami VAT:

http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,23688319,przemyslaw-m-pis-byly-wiceprezes-lotosu-zatrzymany-przez.html

  Przemysław M., wpływowy polityk pomorskiego PiS, został zatrzymany przez CBA w   związku z podejrzeniem udziału w grupie przestępczej wyłudzającej podatek VAT   - ustaliła "Wyborcza". Znów to samo. Niby PO kradła, a jak kogoś złapią to tylko z PiSu. Wygląda na to, że PiS niedługo wytropi osławiony "układ" i pozamykają samych siebie.

Data: 2018-10-08 12:58:35
Autor: Pajdak

[...]

Kto zamordował? I jak się to ma do tematu?

--
Pajdak

Data: 2018-10-08 16:47:02
Autor: Pisiorowy Escobar
jsen@op.pl napisał(-a):

tak czy siak Lecha Kaczynskiego zamordowali wraz z setka polskich patriotow.

jedyne pytanie czy on sam czy jego braciszek

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-09 16:59:02
Autor: jsen
Odkrył aferę FOZZ, po czym nagle zmarł
 Bardzo duzo swiadkow koronnych umieralpo w niewyjasnionych okolicznosciach.
Bo byli tylko swiadkami koronnymi POLSKI, co jest wiadome, jak jest i bylo.
Narod juz mniej wiecej tez wie o co chodzi, takze zdrajczykom zycze bardzo udanych wyborow samorzadowych.

jacek

Data: 2018-09-10 22:58:49
Autor: u2
W dniu 10.09.2018 o 01:59, jsen@op.pl pisze:
Bardzo duzo swiadkow koronnych umieralpo w niewyjasnionych okolicznosciach.

koronni to przestępcy, którzy zaczęli sypać, a tutaj zginęły niewinne osoby, które nadepnęły na odcisk żydoubeckiej sitwie:)

Data: 2018-10-07 15:16:29
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 22:59:09 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

koronni to przestępcy, którzy zaczęli sypać, a tutaj zginęły niewinne osoby, które nadepnęły na odcisk żydoubeckiej sitwie:)

pewnie, ze jest roznica, ale nie w kwestii bezpieczenstwa Polski.
ani nie w kwestii czynow do tego prowadzacych.

jacek

Data: 2018-09-10 07:39:41
Autor: Pajdak
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5b95354b$0$599$65785112news.neostrada.pl...
[...]