Odkryto Bursztynow±komnatę!

Data: 2009-04-02 14:28:22
Autor: Sławomir Lewandowski
Odkryto Bursztynow±komnatę!
Przednie :-DDDD
No to trzeba teraz ostrzec Strugala że zaraz Darek Moroz się u niego zjawi z kolegami byzmesmenami. Oczywi¶cie li tylko w celu degustacji ;-))))
pozdrawiam
SL

Data: 2009-04-03 16:43:25
Autor: Darek Mroz
Odkryto Bursztynow±komnatę!
No to trzeba teraz ostrzec Strugala że zaraz Darek Moroz się u niego zjawi z

Nie trzeba w nowej, podobnie jak starej bazie Strugala można(było) nas spotkać nie raz.
Pozdrawiam

DM

Data: 2009-04-03 22:50:14
Autor: jacekplacek
Odkryto Bursztynow±komnatę!
Sławomir Lewandowski <krzaczorek@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przednie :-DDDD

A mi się nie podoba szarganie dobrego imienia czołowego polskiego instruktora.

Data: 2009-04-04 08:59:15
Autor: Sławomir Lewandowski
Odkryto Bursztynow±komnatę!

A mi się nie podoba szarganie dobrego imienia czołowego polskiego instruktora.

--
A potrafisz zrozumieć słowo pisane? Bo jak Strugal o Strugalskim pisze to mu chyba wolno?
Zwłaszcze że nawet przy sporej dozie wyobraĽni szargania czy innej cholery tutaj za diabła nie u¶wiadczysz. A jak się wysilisz to może i dobry żart docenisz.

Data: 2009-04-04 20:44:15
Autor: jacekplacek
> [...]
Zwłaszcze że nawet przy sporej dozie wyobraĽni szargania czy innej cholery tutaj za diabła nie u¶wiadczysz. A jak się wysilisz to może i dobry żart docenisz.
Acha. Myslalem, ze sie ktos podszywa... Ale promowanie pijanstwa, nawet w formie zartu, jakos do nurkowania malo pasuje.
pozdrawiam
SL

Data: 2009-04-05 22:00:38
Autor: Haw
Odkryto Bursztynow±komnatę!
  jacekplacek pisze:
[..]

Ale promowanie pijanstwa, nawet w formie zartu, jakos do nurkowania malo pasuje.
pozdrawiam
SL
Mlodys tos i nie widzial jak stara kadra na nurkowanie przyjezdza ;-).

Pzd,
Haw.

Odkryto Bursztynow±komnatę!