Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!

Data: 2016-05-09 00:45:29
Autor: prezes
Am Montag, 9. Mai 2016 09:14:17 UTC+2 schrieb Lord Donald:
Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!

Tomasz Cukiernik - wolnorynkowy publicysta, aktualnie na stałe współpracuje z tygodnikiem "Najwyższy Czas!" i kwartalnikiem "Opcja na Prawo". Jest autorem m.in. książek "Dziesięć lat w Unii. Bilans członkostwa" i "Prawicowa koncepcja państwa - doktryna i praktyka" oraz współautorem dziewięciu tomów podróżniczej serii "Przez Świat". Tylko nam w rozmowie z Danielem Witowskim przedstawia szokujące wyliczenia dotyczące uczestnictwa Polski w Unii Europejskiej.

Puknijcie sie w lepetyny, panowie. W 2014 r. Polska dostala na czysto 13,7 mld euro. Jak nie pasuje, to wyprowadzcie sie. Unia Euroazjatycka czeka. W Europie z powodu Polexitu nie bedzie rozpaczy, a moze ulga. Jako obywatel wydam rocznie 171 euro mniej.

Data: 2016-05-09 10:12:35
Autor: A. Filip
prezes <bzdigniewjan@gmail.com> pisze:
[...]

http://polskaniepodlegla.pl/opinie/item/3526-odkrywamy-prawde-niewygodny-bilans-11-lat-czlonkostwa-polski-w-ue-polacy-zbiednieli-przez-unie-europejska

Ty ty do kurwy nędzy przeczytałeś co facet napisał czy reagujesz
"inteligentnie jak pies Pawłowa"? Dzwoni dzwonek = unia daje.
Polityka to nie matematyka.  W polityce zrozumieć czyjeś stanowisko nie
znaczy zgodzić się z nim. Ty zrozumieć (zarzutów) po prostu nie
potrafisz czy z wygody nie chcesz?

Jak ktoś pierdoli że członkostwo w UE to _same_ zyski to dla mnie
przedstawia się jako beznadziejny idiota lub *syn.  Zawsze jest coś
za coś, liczy się _bilans_ . Jak ktoś pierdoli że są same zyski to
mi automatycznie nasuwa się pytanie dlaczego musi aż tak bezczelnie
ściemniać, jak wielki ma z tego zysk albo jak wielkim jest idiotą.

Moje obecne najwyższe porywy UE-przyjaźni to że UE się (*jeszcze*)
"całkiem rozsądnie opłaca" jak się _bardzo_ uważa i nie da innym
wyrolować (ala hucpa z emisjami CO2).  Założenie _bez ustawicznego
sprawdzania_ że "UE się MUSI opłacać" to zaproszenie innych by nas
rolowali na okrągło jeszcze bardziej.

Ksiądz żyje z tacy, a chłop z pracy.  (Przysłowie łużyckie)

Data: 2016-05-09 03:25:39
Autor: prezes
Am Montag, 9. Mai 2016 10:13:10 UTC+2 schrieb A. Filip:
prezes <bzdigniewjan@gmail.com> pisze:

-- A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nieświetlana" przyszłość.
Ksiądz żyje z tacy, a chłop z pracy.  (Przysłowie łużyckie)

Wszystko lub prawie wszystko ma swoje plusy i minusy: Unia, ONZ, NATO, Euro, Watykan, Putin, Merkel, uchodzcy, szkola, malzenstwo, rodzina itd. Rzecz w tym, zeby wywazyc zalety i wady, a wiec codzienna praktyka. A jak jest w praktyce widac przez okno, na ulicy, w sklepie, w zakladzie pracy, na koncie w banku i porownuje sie jak bylo przed rokiem, dwoma, dziesiecioma... Ciagle dostaje reklamy ksiazek i artykulow o upadku unii walutowej, Unii Europejskiej, schylku Zachodu, zblizajacym sie koncu swiata... Szkoda mi czasu i oczu. A wiec jesli ktos podliczyl, ze mu summa summarum zle z jego stara, to nie bede czytal jego litanii narzekan (bo chyba o to mu chodzi, zeby inni czytali i wspolczuli, a on nic nie zmieni?), lecz daje prosta rade: wez sie rozwiedz!

Data: 2016-05-09 12:46:45
Autor: A. Filip
> [...]

narzekan (bo chyba o to mu chodzi, zeby inni czytali i wspolczuli, a
on nic nie zmieni?), lecz daje prosta rade: wez sie rozwiedz!

W przełożeniu "na moje" facet powiedział że Polska "znaczące *szanse* "
na jeszcze szybszy rozwój poza UE "przehandlowała" na rozwój wolniejszy
ale z "niemal gwarancjami" większej stabilności i przewidywalności.
Wiec ocena sprowadza się do tego czy jesteś z tych co wolą się wlec
pewnie w peletonie z mizerną szansą na podium czy stać ich na _ryzyko_
samotnej (lub w małej grupie) ucieczki.

Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich) zwycięstw nie świętuje.
Kto gra _często_ w rosyjską ruletkę ten długo nie pożyje z pewnością.

Lepsza strata majątku niż strata przyjaciela.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2016-05-10 18:15:08
Autor: Kviat
W dniu 2016-05-09 o 12:46, A. Filip pisze:
W przełożeniu "na moje" facet powiedział że Polska "znaczące *szanse* "
na jeszcze szybszy rozwój poza UE

Tak szybki jak Białoruś i Korea Płn., czy jeszcze szybszy?

"przehandlowała" na rozwój wolniejszy

LOL :)

[...]

Z szansą dogonienia równie samotnie uciekającej Korei Płn... :):)

Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich) zwycięstw nie świętuje.
Kto gra _często_ w rosyjską ruletkę ten długo nie pożyje z pewnością.

Oj tam, nie pożyje... Korea Płn. ma się dobrze, to i my po wyjściu z UE też damy sobie radę.
Nie rozumiem twojego pesymizmu :)

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2016-05-10 09:32:17
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
użytkownik Kviat napisał:

Z szansą dogonienia równie samotnie uciekającej Korei Płn... :):)

Ale tam mają 4 reaktory, a w PL Denaty Luski jeszcze
lokalizacji nie wybrali:(

Data: 2016-05-10 18:08:29
Autor: Kviat
W dniu 2016-05-09 o 10:12, A. Filip pisze:

Ty ty do kurwy nędzy przeczytałeś co facet napisał czy reagujesz
"inteligentnie jak pies Pawłowa"?

A ty przeczytałeś? Czy reagujesz jak pies Pawłowa?

Dzwoni dzwonek = unia daje.

Dzwonie dzwonek = unia zła.

Polityka to nie matematyka.  W polityce zrozumieć czyjeś stanowisko nie
znaczy zgodzić się z nim. Ty zrozumieć (zarzutów) po prostu nie
potrafisz czy z wygody nie chcesz?

Więc sam sobie przeczysz.
Na ile wyceniasz:
"Unia gwarantuje wolności, takie jak swoboda przepływu towarów, usług, kapitałów i ludzi"

Jak ktoś pierdoli że członkostwo w UE to _same_ zyski to dla mnie
przedstawia się jako beznadziejny idiota lub *syn.

"a głównie przez unijne regulacje, mamy straty (...), ale także choćby w zakresie moralności."

Jak ktoś pierdoli, że członkostwo w UE to straty w zakresie moralności, to dla mnie przedstawia się jako beznadziejny idiota lub *syn.
Niech się wyprowadzi do Watykanu, ISIS albo do Korei Płn. Tam będzie miał same moralne zyski.

[...]

Co do bilansu:
"Przypominam też, że przed wejściem Polski do UE mieliśmy bezwizowy ruch graniczny z Rosją, Białorusią i Ukrainą"

Super. Bezwizowy ruch z Rosją, Białorusią i Ukrainą jest szczytem marzeń każdego obywatela w Polsce :):)

Automatycznie nasuwa mi się myśl, jak wielkim jest idiotą.

[...]

Reszty idiotyzmów nawet mi się nie chce komentować.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2016-05-09 10:39:11
Autor: boukun
Użytkownik "prezes"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie Polska, tylko banksterzy...
Ktos widocznie podpierdolil te pieniadzed, bo Polska dostala gowno...

boukun

Data: 2016-05-10 03:59:26
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 10:39 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Jak Morawiecki junior?

--
stevep

Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!