Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!

Data: 2016-05-09 19:46:09
Autor: Ciemny Lód
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ngpdc4$qus$2gioia.aioe.org...

Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!

Ja tam nie zbiedniałem!  Nigdy wcześniej nie zarabiałem tak jak obecnie. Zbiednieli lenie i nieroby. No i komuchy takie jak ty, płatne sługusy PiS.

CL

Data: 2016-05-09 13:17:47
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 19:52:34 UTC+2 użytkownik Ciemny Lód napisał:
> [...]

Ja tam nie zbiedniałem!  Nigdy wcześniej nie zarabiałem tak jak obecnie. Zbiednieli lenie i nieroby. No i komuchy takie jak ty, płatne sługusy PiS.

Moja branza padla w Polsce, dlatego pracuje u Niemcow-bo tam sie rozwinela.
Teraz jest tendencja odwrotna.

Data: 2016-05-10 04:02:15
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 22:17 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

CL

Moja branza padla w Polsce, dlatego pracuje u Niemcow-bo tam sie  rozwinela.
Niejedna branża padła i to nie tylko w Polsce, choćby ze względu na  konkurencje Chińczyków.

--
stevep

Data: 2016-05-09 20:02:21
Autor: A. Filip
Ciemny Lód <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

A "Kulczyki" to dopiero się wzbogaciły ty leniu i nierobie "w porównaniu" ;-)

Choroba ujawnia, jacy jesteśmy.  (Przysłowie angielskie)

Data: 2016-05-09 21:20:11
Autor: z
W dniu 2016-05-09 o 19:46, Ciemny Lód pisze:
Ja tam nie zbiedniałem!  Nigdy wcześniej nie zarabiałem tak jak obecnie.
Zbiednieli lenie i nieroby. No i komuchy takie jak ty, płatne sługusy PiS.

Ja dotarłem do ściany. Mogę przebierać w posadach ale za te same psie pieniądze. W Polsce nie ma już nawet przyszłości dla specjalisty z kilkunastoletnim doświadczeniem a umowa o pracę to luksus.
Takie są realia. Małe firmy wegetują zamiast się rozwijać.
(Właśnie z trudem znalazłem zakład wykręcający zapieczone świece żarowe w dieslach. Jak piszą na innych grupach ze świecą szukać ;-).
I co? W przyszłym miesiącu zakładu nie będzie. Nie da się z tego wyżyć CHORE)

A teraz pomyśl ile mógłbyś więcej zarobić gdyby nie kajdany europejskich biurokratów.
Ilu Twoich potencjalnych klientów zawłaszczyły zachodnie koncerny.
Zawsze są plusy dodatnie i plusy ujemnie :-)

Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!