Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!

Data: 2016-05-09 09:14:13
Autor: Lord Donald
Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!

Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!

Tomasz Cukiernik - wolnorynkowy publicysta, aktualnie na stałe współpracuje z tygodnikiem ,,Najwyższy Czas!" i kwartalnikiem ,,Opcja na Prawo". Jest autorem m.in. książek ,,Dziesięć lat w Unii. Bilans członkostwa" i ,,Prawicowa koncepcja państwa - doktryna i praktyka" oraz współautorem dziewięciu tomów podróżniczej serii ,,Przez Świat". Tylko nam w rozmowie z Danielem Witowskim przedstawia szokujące wyliczenia dotyczące uczestnictwa Polski w Unii Europejskiej.

http://polskaniepodlegla.pl/opinie/item/3526-odkrywamy-prawde-niewygodny-bilans-11-lat-czlonkostwa-polski-w-ue-polacy-zbiednieli-przez-unie-europejska

Data: 2016-05-09 00:45:29
Autor: prezes
Am Montag, 9. Mai 2016 09:14:17 UTC+2 schrieb Lord Donald:
[...]

Puknijcie sie w lepetyny, panowie. W 2014 r. Polska dostala na czysto 13,7 mld euro. Jak nie pasuje, to wyprowadzcie sie. Unia Euroazjatycka czeka. W Europie z powodu Polexitu nie bedzie rozpaczy, a moze ulga. Jako obywatel wydam rocznie 171 euro mniej.

Data: 2016-05-09 10:12:35
Autor: A. Filip
prezes <bzdigniewjan@gmail.com> pisze:
[...]

Ty ty do kurwy nędzy przeczytałeś co facet napisał czy reagujesz
"inteligentnie jak pies Pawłowa"? Dzwoni dzwonek = unia daje.
Polityka to nie matematyka.  W polityce zrozumieć czyjeś stanowisko nie
znaczy zgodzić się z nim. Ty zrozumieć (zarzutów) po prostu nie
potrafisz czy z wygody nie chcesz?

Jak ktoś pierdoli że członkostwo w UE to _same_ zyski to dla mnie
przedstawia się jako beznadziejny idiota lub *syn.  Zawsze jest coś
za coś, liczy się _bilans_ . Jak ktoś pierdoli że są same zyski to
mi automatycznie nasuwa się pytanie dlaczego musi aż tak bezczelnie
ściemniać, jak wielki ma z tego zysk albo jak wielkim jest idiotą.

Moje obecne najwyższe porywy UE-przyjaźni to że UE się (*jeszcze*)
"całkiem rozsądnie opłaca" jak się _bardzo_ uważa i nie da innym
wyrolować (ala hucpa z emisjami CO2).  Założenie _bez ustawicznego
sprawdzania_ że "UE się MUSI opłacać" to zaproszenie innych by nas
rolowali na okrągło jeszcze bardziej.

Ksiądz żyje z tacy, a chłop z pracy.  (Przysłowie łużyckie)

Data: 2016-05-09 03:25:39
Autor: prezes
Am Montag, 9. Mai 2016 10:13:10 UTC+2 schrieb A. Filip:
prezes <bzdigniewjan@gmail.com> pisze:

-- A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nieświetlana" przyszłość.
Ksiądz żyje z tacy, a chłop z pracy.  (Przysłowie łużyckie)

Wszystko lub prawie wszystko ma swoje plusy i minusy: Unia, ONZ, NATO, Euro, Watykan, Putin, Merkel, uchodzcy, szkola, malzenstwo, rodzina itd. Rzecz w tym, zeby wywazyc zalety i wady, a wiec codzienna praktyka. A jak jest w praktyce widac przez okno, na ulicy, w sklepie, w zakladzie pracy, na koncie w banku i porownuje sie jak bylo przed rokiem, dwoma, dziesiecioma... Ciagle dostaje reklamy ksiazek i artykulow o upadku unii walutowej, Unii Europejskiej, schylku Zachodu, zblizajacym sie koncu swiata... Szkoda mi czasu i oczu. A wiec jesli ktos podliczyl, ze mu summa summarum zle z jego stara, to nie bede czytal jego litanii narzekan (bo chyba o to mu chodzi, zeby inni czytali i wspolczuli, a on nic nie zmieni?), lecz daje prosta rade: wez sie rozwiedz!

Data: 2016-05-09 12:46:45
Autor: A. Filip
> [...]

narzekan (bo chyba o to mu chodzi, zeby inni czytali i wspolczuli, a
on nic nie zmieni?), lecz daje prosta rade: wez sie rozwiedz!

W przełożeniu "na moje" facet powiedział że Polska "znaczące *szanse* "
na jeszcze szybszy rozwój poza UE "przehandlowała" na rozwój wolniejszy
ale z "niemal gwarancjami" większej stabilności i przewidywalności.
Wiec ocena sprowadza się do tego czy jesteś z tych co wolą się wlec
pewnie w peletonie z mizerną szansą na podium czy stać ich na _ryzyko_
samotnej (lub w małej grupie) ucieczki.

Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich) zwycięstw nie świętuje.
Kto gra _często_ w rosyjską ruletkę ten długo nie pożyje z pewnością.

Lepsza strata majątku niż strata przyjaciela.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2016-05-10 18:15:08
Autor: Kviat
W dniu 2016-05-09 o 12:46, A. Filip pisze:
W przełożeniu "na moje" facet powiedział że Polska "znaczące *szanse* "
na jeszcze szybszy rozwój poza UE

Tak szybki jak Białoruś i Korea Płn., czy jeszcze szybszy?

"przehandlowała" na rozwój wolniejszy

LOL :)

[...]

Z szansą dogonienia równie samotnie uciekającej Korei Płn... :):)

Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich) zwycięstw nie świętuje.
Kto gra _często_ w rosyjską ruletkę ten długo nie pożyje z pewnością.

Oj tam, nie pożyje... Korea Płn. ma się dobrze, to i my po wyjściu z UE też damy sobie radę.
Nie rozumiem twojego pesymizmu :)

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2016-05-10 09:32:17
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
użytkownik Kviat napisał:

Z szansą dogonienia równie samotnie uciekającej Korei Płn... :):)

Ale tam mają 4 reaktory, a w PL Denaty Luski jeszcze
lokalizacji nie wybrali:(

Data: 2016-05-10 18:08:29
Autor: Kviat
W dniu 2016-05-09 o 10:12, A. Filip pisze:

Ty ty do kurwy nędzy przeczytałeś co facet napisał czy reagujesz
"inteligentnie jak pies Pawłowa"?

A ty przeczytałeś? Czy reagujesz jak pies Pawłowa?

Dzwoni dzwonek = unia daje.

Dzwonie dzwonek = unia zła.

Polityka to nie matematyka.  W polityce zrozumieć czyjeś stanowisko nie
znaczy zgodzić się z nim. Ty zrozumieć (zarzutów) po prostu nie
potrafisz czy z wygody nie chcesz?

Więc sam sobie przeczysz.
Na ile wyceniasz:
"Unia gwarantuje wolności, takie jak swoboda przepływu towarów, usług, kapitałów i ludzi"

Jak ktoś pierdoli że członkostwo w UE to _same_ zyski to dla mnie
przedstawia się jako beznadziejny idiota lub *syn.

"a głównie przez unijne regulacje, mamy straty (...), ale także choćby w zakresie moralności."

Jak ktoś pierdoli, że członkostwo w UE to straty w zakresie moralności, to dla mnie przedstawia się jako beznadziejny idiota lub *syn.
Niech się wyprowadzi do Watykanu, ISIS albo do Korei Płn. Tam będzie miał same moralne zyski.

[...]

Co do bilansu:
"Przypominam też, że przed wejściem Polski do UE mieliśmy bezwizowy ruch graniczny z Rosją, Białorusią i Ukrainą"

Super. Bezwizowy ruch z Rosją, Białorusią i Ukrainą jest szczytem marzeń każdego obywatela w Polsce :):)

Automatycznie nasuwa mi się myśl, jak wielkim jest idiotą.

[...]

Reszty idiotyzmów nawet mi się nie chce komentować.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2016-05-09 10:39:11
Autor: boukun
Użytkownik "prezes"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie Polska, tylko banksterzy...
Ktos widocznie podpierdolil te pieniadzed, bo Polska dostala gowno...

boukun

Data: 2016-05-10 03:59:26
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 10:39 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Jak Morawiecki junior?

--
stevep

Data: 2016-05-09 15:48:07
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 09:14:17 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!

 https://offshoreleaks.icij.org/search?utf8=%E2%9C%93&q=piskorski&e=&commit=Search

Nie wszyscy:)

Data: 2016-05-09 19:46:09
Autor: Ciemny Lód
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ngpdc4$qus$2gioia.aioe.org...

Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!

Ja tam nie zbiedniałem!  Nigdy wcześniej nie zarabiałem tak jak obecnie. Zbiednieli lenie i nieroby. No i komuchy takie jak ty, płatne sługusy PiS.

CL

Data: 2016-05-09 13:17:47
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 19:52:34 UTC+2 użytkownik Ciemny Lód napisał:
> [...]

Ja tam nie zbiedniałem!  Nigdy wcześniej nie zarabiałem tak jak obecnie. Zbiednieli lenie i nieroby. No i komuchy takie jak ty, płatne sługusy PiS.

Moja branza padla w Polsce, dlatego pracuje u Niemcow-bo tam sie rozwinela.
Teraz jest tendencja odwrotna.

Data: 2016-05-10 04:02:15
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 22:17 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

CL

Moja branza padla w Polsce, dlatego pracuje u Niemcow-bo tam sie  rozwinela.
Niejedna branża padła i to nie tylko w Polsce, choćby ze względu na  konkurencje Chińczyków.

--
stevep

Data: 2016-05-09 20:02:21
Autor: A. Filip
Ciemny Lód <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

A "Kulczyki" to dopiero się wzbogaciły ty leniu i nierobie "w porównaniu" ;-)

Choroba ujawnia, jacy jesteśmy.  (Przysłowie angielskie)

Data: 2016-05-09 21:20:11
Autor: z
W dniu 2016-05-09 o 19:46, Ciemny Lód pisze:
Ja tam nie zbiedniałem!  Nigdy wcześniej nie zarabiałem tak jak obecnie.
Zbiednieli lenie i nieroby. No i komuchy takie jak ty, płatne sługusy PiS.

Ja dotarłem do ściany. Mogę przebierać w posadach ale za te same psie pieniądze. W Polsce nie ma już nawet przyszłości dla specjalisty z kilkunastoletnim doświadczeniem a umowa o pracę to luksus.
Takie są realia. Małe firmy wegetują zamiast się rozwijać.
(Właśnie z trudem znalazłem zakład wykręcający zapieczone świece żarowe w dieslach. Jak piszą na innych grupach ze świecą szukać ;-).
I co? W przyszłym miesiącu zakładu nie będzie. Nie da się z tego wyżyć CHORE)

A teraz pomyśl ile mógłbyś więcej zarobić gdyby nie kajdany europejskich biurokratów.
Ilu Twoich potencjalnych klientów zawłaszczyły zachodnie koncerny.
Zawsze są plusy dodatnie i plusy ujemnie :-)

Data: 2016-05-10 13:04:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
[...]

No przecież nie jest tak jak w tekście poniżej, więc czemu się martwisz?

List syna z Unii Europejskiej
Kochana Mamusiu!

W Unii jest fajnie, niczego tu nie brakuje. Cukier jest po 4 euro za kg, benzyna po 5,50 euro za litr, masło po 4,10 euro za kostkę, chleb po 3,20 euro za bochenek, a paczka papierosów po 12 euro. Jeśli chodzi o nasz dom, to latem przyjechał pan Helmut z Berlina. Najpierw postawił piwo, a potem pokazał akt własności z 1937 r. i powiedział, że teraz to jego ziemia i wszystko, co na niej. Może to i lepiej, i tak nie byłem w stanie płacić podatku katastralnego (Mamusia wie, 2% od wartości nieruchomości rocznie). Za to w przytułku mamy kolorową telewizję i fajne filmy. Pracy na razie nie ma, ale mówią, że będzie. Jak dożyję, to za 6 lat będę mógł pracować w Niemczech albo Austrii. W mieście budują nowy urząd. Unia dała trochę grosza. Firma Heńka Kowalskiego startowała w przetargu, ale rozstrzygano go w Brukseli i wygrali Szwedzi. Co prawda inżynierów sprowadzili od siebie, ale Heniek i tak się cieszy, bo uznali jego kwalifikacje i pozwolili nosić cegły. Niech sobie chłop zarobi, bo jego firma już nie wytrzymuje tego zwiększonego VAT-u w budownictwie. Chciał wysłać syna na studia do Francji, ale nie miał na to pieniędzy. Córka jednego z ministrów miała więcej szczęścia i dostała unijne stypendium. Chłopak Henia jest całkiem zdolny, więc zdawał na naszą politechnikę. Byłby się dostał, gdyby nie konkurencja młodzieży z innych krajów unijnych. W końcu tam uczelnie też są przepełnione. Na razie jest na darmowym stażu w hipermarkecie. Ostatnio w mieście pojawiło się mnóstwo byłych rolników. Mówią coś o nierównej konkurencji, niskich dopłatach i limitach produkcyjnych. Nie wiem o co im chodzi, przecież mieli najwięcej zyskać na integracji. Do domu naprzeciwko wprowadziło się młode małżeństwo - Tomek i Jacek. To bardzo wrażliwi ludzie, nawet starają się o adopcję. Pani kurator jest bardzo tolerancyjna i świeżo po aborcji, więc mają duże szanse. Niech Mamusia na razie siedzi na tej Białorusi, bo tu szaleje eutanazja, zwłaszcza, że ubezpieczalnia już o Mamusię pytała.

To tyle, bo idę po zasiłek. Będę go pobierał jeszcze dwa miesiące. Całuję mocno,

Zdzisiek
P.S. Niech mi Mamusia przyśle kilo szynki, ale takiej ze zwykłego prosiaka, bo te nasze świecą po nocach.

P.P.S. Niech Mamusia wyśle ten list swoim znajomym. Może za kilkanaście lat do mnie wróci. Wtedy Polski już pewnie nie będzie, ale w końcu będę obywatelem nowego euroregionu...

Data: 2016-05-10 23:04:24
Autor: Kviat
Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!
W dniu 2016-05-10 o 22:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
List syna z Unii Europejskiej
[...]

Ile by nie kosztowały... trzeba było się uczyć i nauczyć, a nie "studiować" w debilówce religię i narzekać, że papierek nic nie warty.

Jeśli chodzi o nasz dom, to latem przyjechał pan Helmut z Berlina. Najpierw postawił piwo, a potem pokazał akt własności z 1937 r. i powiedział, że teraz to jego ziemia i wszystko, co na niej.

Trzeba było dopilnować własnych spraw, a nie latami i liczyć na cud, że "jakoś się uda" mieszkać na krzywy ryj w cudzym domu.

Może to i lepiej, i tak nie byłem w stanie płacić podatku katastralnego (Mamusia wie, 2% od wartości nieruchomości rocznie).

Nie było cię stać na opłaty za cudzą nieruchomość mimo tego, że mieszkałeś przez tyle lat u kogoś za darmo?

Za to w przytułku mamy kolorową telewizję i fajne filmy.

To chyba dobrze, nie? Tak to tylko w UE...

Pracy na razie nie ma, ale mówią, że będzie.

Pracy jest od cholery. Można przebierać w ofertach.

(ciach niedorzeczności)

To tyle, bo idę po zasiłek.

Narzekają na UE, ale po zasiłek pierwsi w kolejce :)

Będę go pobierał jeszcze dwa miesiące.

I jeszcze narzeka, jak to UE jest źle :):) Dają zasiłek i marudzi...
Jak ci zasiłek nie odpowiada to idź do pracy.

P.S. Niech mi Mamusia przyśle kilo szynki,

Nic dziwnego, że synek pracy nie może znaleźć, skoro mamusia musi mu szynkę przysyłać :):)

ale takiej ze zwykłego prosiaka, bo te nasze świecą po nocach.

Ja tam nie wiem co świeci na wysypiskach, ale w sklepie nie widziałem świecącej szynki.
Wystarczy pójść i kupić.

P.P.S. Niech Mamusia wyśle ten list swoim znajomym. Może za kilkanaście lat do mnie wróci. Wtedy Polski już pewnie nie będzie, ale w końcu będę obywatelem nowego euroregionu...

Jacy obywatele, tak Polska....

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2016-05-10 16:05:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 10 maja 2016 23:04:23 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]

> P.P.S. Niech Mamusia wyśle ten list swoim znajomym. Może za kilkanaście lat do mnie wróci. Wtedy Polski już pewnie nie będzie, ale w końcu będę obywatelem nowego euroregionu...

Toteż mówię - tak źle nie jest. Czarnowidztwo eurosceptyków się nie spełniło.
Cukier jest po 3-4 zł a nie po 4 ojrasy, nie ma szynek ze świecącego prosiaka,
co do pracy - fifty fifty (raz jest raz nie) no ale na zasiłki nie ma co
narzekać, helmuty rzadko kiedy upominają się o chałupy, a jeszcze rzadziej je
dostają, podatek katastralny każdy rząd zapowiada, acz żaden się nie kwapi, żadna ubezpieczalnia po mamę się nie zgłasza, a co mnie do chińskiego luda
obchodzi, że Jacek hajtnął się z Tomkiem, ne?

Tekścik przypominam, bo to był standardowy dowcip propagandowy napisany przez
Konia przeciwko wejściu Polski do EU w referendum.

Data: 2016-05-10 22:30:42
Autor: andal
Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!
On Tue, 10 May 2016 23:04:24 +0200, Kviat wrote:

wypierdalaj

Odkrywamy prawdę! Niewygodny bilans 11 lat członkostwa Polski w UE: Polacy zbiednieli przez Unię Europejską!