Odkupię bank powietrza lub większe butle

Data: 2010-02-15 06:44:11
Autor: pw
Odkupię bank powietrza lub większe butle
Witam

Odkupię bank powietrza lub większe butle (min.50l)

Pozdrawiam

Data: 2010-02-16 09:34:43
Autor:
Odkupię bank powietrza lub większe butle
pw <zdzislaw.eu@gmail.com> napisał(a):
Odkupi=EA bank powietrza lub wi=EAksze butle (min.50l)

Latem informowałem o butlach 50l były (3 szt) na złomie.
Nowe zbiorniki kompozytowe produkuje firma Stako do CNG, zbiorniki 550l 240at
miała Szkoła nurków i płetwonurków WP Gdynia ul. Śmidowicza. Takie same jak te
2 szt. u Andrzeja Sali.

pozdrawiam rc

Data: 2010-02-16 16:17:02
Autor: Zakrzówek Kraken

Użytkownik "pw" <zdzislaw.eu@gmail.com> napisał w wiadomości news:8284865e-c3c1-42c6-b725-f2aecfdcbb96z26g2000yqm.googlegroups.com...
Witam

Odkupię bank powietrza lub większe butle (min.50l)

Pozdrawiam

Napisz lub zadzwoń do centrum nurkowego Piórewicza w Gdyni, on sprzedaje czasami używane butle na banki.
058 664 94 00

MSC

Data: 2010-02-16 17:22:44
Autor:
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
czasami używane butle na banki.

Wystarczy udać się do atestu butli, czasem się zdarza że zawór ukręca się przy
próbie wykręcenia. Można się dogadać i usunąć fragment zaworu, łatwe to nie
jest, lecz da się zrobić.

pozdrawiam rc
ps w ateście na ul.Emaliowej stoją takie butle.

Data: 2010-02-16 20:25:41
Autor: Waldo
Odkupię bank powietrza lub większe butle
Odkupię bank powietrza lub większe butle (min.50l)

W punktach dystrybucji gazów można kupić butle 50 litrowe 200 bar z  ważną legalizacją. Cena zwykle nie przekracza 150 - 200 zł

--
Pozdrawiam, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-17 11:25:56
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Waldo" <waldoPOMIN_TO@nurkuj.com> napisał w wiadomości news:4b7af14c$1news.home.net.pl...
>Odkupię bank powietrza lub większe butle (min.50l)

W punktach dystrybucji gazów można kupić butle 50 litrowe 200 bar z  ważną legalizacją. Cena zwykle nie przekracza 150 - 200 zł

Masz konkretny gdzieś adres bo ja w kilku próbowałem i nie bardzo chcą już sprzedawać butle....
Ja wprawdzie mam już 10 :) ale od przybytku głowa nie boli...

pzdr, Karol
http://DIVEZONE.PL

Data: 2010-02-17 18:29:59
Autor: Waldo
Odkupię bank powietrza lub większe butle
Ostatnio kupowałem w zeszłym roku w lecie i mieli sporo butli do sprzedania - obecnie nie wiem.
Jeżeli jesteś zainteresowany krakowskim namiarem, zadzwoń do mnie 609 205030
--
Pozdrawiam, Waldemar

Data: 2010-02-18 07:46:59
Autor: pw
Odkupię bank powietrza lub większe butle
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i podpowiedzi.

Myślę, że te posty przydadzą się również w przyszłości innym
poszukującym.

Pozdrawiam

Odkupię bank powietrza lub większe butle