Odkupię bank powietrza lub większe butle

Data: 2010-02-16 20:25:41
Autor: Waldo
Odkupię bank powietrza lub większe butle
Odkupię bank powietrza lub większe butle (min.50l)

W punktach dystrybucji gazów można kupić butle 50 litrowe 200 bar z  ważną legalizacją. Cena zwykle nie przekracza 150 - 200 zł

--
Pozdrawiam, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-17 11:25:56
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Waldo" <waldoPOMIN_TO@nurkuj.com> napisał w wiadomości news:4b7af14c$1news.home.net.pl...
>Odkupię bank powietrza lub większe butle (min.50l)

W punktach dystrybucji gazów można kupić butle 50 litrowe 200 bar z  ważną legalizacją. Cena zwykle nie przekracza 150 - 200 zł

Masz konkretny gdzieś adres bo ja w kilku próbowałem i nie bardzo chcą już sprzedawać butle....
Ja wprawdzie mam już 10 :) ale od przybytku głowa nie boli...

pzdr, Karol
http://DIVEZONE.PL

Data: 2010-02-17 18:29:59
Autor: Waldo
Odkupię bank powietrza lub większe butle
Ostatnio kupowałem w zeszłym roku w lecie i mieli sporo butli do sprzedania - obecnie nie wiem.
Jeżeli jesteś zainteresowany krakowskim namiarem, zadzwoń do mnie 609 205030
--
Pozdrawiam, Waldemar

Data: 2010-02-18 07:46:59
Autor: pw
Odkupię bank powietrza lub większe butle
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i podpowiedzi.

Myślę, że te posty przydadzą się również w przyszłości innym
poszukującym.

Pozdrawiam

Odkupię bank powietrza lub większe butle