Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok

Data: 2012-02-21 02:41:22
Autor: maxknowledge
Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok
Dzień dobry, ponawiam prośbę o film "A promise to Carolyn" o polskim
tytule "Obietnica" z 1996 roku. Film poszukiwałem bezskutecznie po
wszystkich wypożyczalniach VHS i DVD w mojej okolicy, w Internecie też
nigdzie nie mozna obejrzeć tego filmu.

Zapłacę. Dziękuję i pozdrawiam.

Data: 2012-02-21 12:16:10
Autor: Cezar

http://www.ioffer.com/i/a-promise-to-carolyn-delta-burke-swoosie-kurtz-505070276

Data: 2012-02-21 07:59:05
Autor: maxknowledge
On 21 Lut, 13:16, Cezar <ceza...@BEZtlen.pl> wrote:
> [...]

> tytule "Obietnica" z 1996 roku. Film poszukiwałem bezskutecznie po
> wszystkich wypożyczalniach VHS i DVD w mojej okolicy, w Internecie też

Dziękuję Cezarze, jednakże Twoja propozycja nie rozwiązuje do końca
mojego problemu. Mianowicie film chciałbym w polskiej wersji
językowej, czytanej bądź mówionej, ponieważ film ma być przeznaczony
dla starszej osoby, która nie zna języka angielskiego.

Data: 2012-02-22 13:50:17
Autor: ciekawski typek

Użytkownik "maxknowledge" <maxknowledge@gmail.com> napisał w wiadomości news:2daf9fbc-3834-41e7-b2e8-34e942a21335l16g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

językowej, czytanej bądź mówionej, ponieważ film ma być przeznaczony
dla starszej osoby, która nie zna języka angielskiego.

Pytasz o jakis totalnie nieznany film, powinieneś krzyczeć Ave Cezar, a nie jeszcze marudzić. Chciałeś zapłacić, to wybul te 16 dolców na film (nawet 'Żegluga wliczony'!) i sam zrób podkład/napisy.
Chyba rodzice/dziadkowie są tego warci?

Data: 2012-02-22 22:26:03
Autor: rs
Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok
On Wed, 22 Feb 2012 13:50:17 +0100, "ciekawski typek"
<comamwpisac@niewiem.pl> wrote:

[...]

nie potrafisz mu pomoc, to nie smiec tutaj. grupowicze sa tego warci.
<rs>

Data: 2012-02-23 12:30:32
Autor: ciekawski typek
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:5bcbk79ahocppfo31qe284fg0vd4ai8cjd4ax.com...
[...]

Prześledź działalność typa na grupie i jego roszczeniową postawę, dostaje dobre rady, ale jemu źle, masz mu dostarczyć film do łapek najlepiej i to w HD.

Data: 2012-02-23 11:25:00
Autor: rs
Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok
On Thu, 23 Feb 2012 12:30:32 +0100, "ciekawski typek"
[...]

chce konkretnej, choc trudnej do zdobycia rzeczy. pewnego filmu w
polskiej wersji jezykowej. che link albo zaplacic. czego w tym nie
rozumiesz? cos w tym dziwnego? po to m.in. takie grupy stworzono, zeby
ludzie zadawali takie pytania. nie wiesz jak mu pomoc, to po prostu sie nie odzywaj. nie ma obowiazku
komentowania kazdego postu, ktory ci nie pasuje. <rs>

Data: 2012-02-23 18:04:49
Autor: ciekawski typek

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:7ppck7tcpevkfi4eir4feman32galcia384ax.com...
[...]

autor: maxknowledge
data: 1 grudnia 2011 00:07 "Film nazywa się: Obietnica. Dzięki, nie wiem po co tu siedzicie...:|"

Dalej będziesz mu wchodził w tyłek bez mydła? Komentuje tylko to, co jest przegięciem. Ja bym się cieszył nawet z takiej oferty "żegluga wliczony" jakby mi cholernie zależało na jakimś filmie.

Data: 2012-02-23 13:20:47
Autor: rs
Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok
On Thu, 23 Feb 2012 18:04:49 +0100, "ciekawski typek"
[...]

aaaa "glodnemu chleb na mysli"? uderz ty na grupe, na ktorej cie moga
zaspokoic w tym wzgledzie. moze cie to uspokoi. ja sie nie mam zamiaru znizac do tego poziomu i tematu.
Komentuje tylko to, co jest przegięciem. Ja bym się cieszył nawet z takiej oferty "żegluga wliczony" jakby mi cholernie zależało na jakimś filmie.

no patrz. jakos dziwnie wtedy, kiedy to by mialo sens, nie
skomentowales, tylko teraz, kiedy widac, ze koles poszedl po rozum do
glowy i zupelnie zmienil ton swojej wypowiedzi. <rs>

Data: 2012-02-23 20:26:23
Autor: ciekawski typek
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:240dk7pnqmrkvda3vg5iq3fsvcp397piit4ax.com...
[...]

No patrz, ja nie miałem żadnych skojarzeń, jeśli nie rozumiesz ironii, to trudno.

[...]

Po tym widać, że koleś w ogóle się nie zmienił i dalej włazi na grupę z postawą: dajcie mi, odpowiadajcie, bo się obrażę i dalej nie rozumie gdzie tkwi błąd w jego postawie, tak jak i Ty nic nie kumasz.

Data: 2012-02-23 14:39:00
Autor: rs
Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok
On Thu, 23 Feb 2012 20:26:23 +0100, "ciekawski typek"
[...]

sprawdz ty najpierw, co to ironia jest i jak sie jej uzywa, a o
kulturze wypowiedzi i wycieczakach osobistych, to nie ma ci co
wspominac, bo to na razie troche za wysokie progi dla ciebie.
[...]

aaa no tak. widze, ze juz nawet nie ma po co, z toba rozmawiac, bo ty
i tak wszystko kumasz najlepiej. szkoda czasu. EOD. <rs>

Data: 2012-02-23 20:56:22
Autor: ciekawski typek
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:l15dk7l7qvtao6pt7b16ciahsulpqplac34ax.com...
aaa no tak. widze, ze juz nawet nie ma po co, z toba rozmawiac, bo ty
i tak wszystko kumasz najlepiej. szkoda czasu. EOD. <rs>

Taaaaki zieeeew
Nawet już mi się nie chcę poprawiać cytowania w Twoim quoted-printable, a zakończyć wątek też trzeba umieć, nawet skrótów nie znasz dzieciaku.

Data: 2012-02-23 15:00:44
Autor: rs
Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok
On Thu, 23 Feb 2012 20:56:22 +0100, "ciekawski typek"
[...]

a w sumie po co sie z buractwem bede szarpal. PLONK. mam nadzieje, ze
przynajmniej to rozumiesz. <rs>

Data: 2012-02-24 11:04:01
Autor: Seoman
Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok
Użytkownik "ciekawski typek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ji65kn$dq0$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Ty to masz ze sobą jakiś problem. To, że tamten się nie zachował, to już dawno wyleciało mi z pamięci. To, że Ty tu świecisz buractwem, to dłużej sobie zapamiętam.

Pzdr,
Seoman

Data: 2012-02-24 14:28:29
Autor: ciekawski typek

Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości news:ji7nai$3u6$1inews.gazeta.pl...
[...]

A Ty że niby kim jesteś i od kiedy mam się zacząć bać i do czego pijesz?

Data: 2012-02-25 02:04:49
Autor: maxknowledge
On 24 Lut, 14:28, "ciekawski typek" <comamwpi...@niewiem.pl> wrote:

A Ty że niby kim jesteś i od kiedy mam się zacząć bać i do czego pijesz?

NTG

Proponuję jak już mamy się konstruktywnie trzymać zasad, nie zaśmiecaj
grupy tym co tobie się nie podoba, bo to akurat jest jeszcze mniej
istotne. Załóż sobie autorską grupę i nazwij ją: "Megalomański typek".

Jeśli kogoś uraziłem tonem swojej wypowiedzi, to przepraszam.
Przyznaję się, że bardzo zależy mi na filmie i kierowałem się jedynie
chęcią jego pozyskania. Kłaniam się i dziękuję za wyrozumiałość.

Wracając do tematu: jeśli ktoś odkopie dyskusję i będzie mieć film,
niech zapyta mnie na privie, czy jeszcze go potrzebuję! Duża szansa,
że niestety będę go potrzebował, bo trudno go zdobyć (mimo tego, że
film leciał w TVP).

Data: 2012-02-26 19:48:39
Autor: ciekawski typek
Użytkownik "maxknowledge" <maxknowledge@gmail.com> napisał w wiadomości news:53227ad6-5342-42bd-9758-8f8b050ccc58eb6g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

To Ty sobie załóż grupę: szukam "Obietnicy z 1996 roku z polskim lektorem, bo jestem zjebem". Gówno Ci zależy, już byś kupił ten film i przestał pierdolić, ale Ty dalej musisz swoje. Mam Cię i wszyscy tutaj w dupie.

Data: 2012-02-26 14:16:01
Autor: maxknowledge
Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok
"Nie rozmawiaj z dupą, bo Cię obesra". Jakże wiernie oddaje rozumienie
działalności na grupie takich osób jak ta nieeufemistyczna sentencja.

Data: 2012-02-27 11:23:46
Autor: Seoman
Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok
Użytkownik "ciekawski typek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jiduqc$muu$1@usenet.news.interia.pl...
Mam Cię i wszyscy tutaj w

Mów za siebie.

S.

Data: 2012-02-29 08:25:15
Autor: Ghost

Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości news:jiflji$ruv$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "ciekawski typek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jiduqc$muu$1@usenet.news.interia.pl...
Mam Cię i wszyscy tutaj w

Mów za siebie.

Wlasnie, bo gdy mowi przed siebie, wylazi mi z kfa.

Data: 2012-02-23 19:14:45
Autor: Skylla
[...]

No więc podałeś mu sensowny namiar, ale jeśli nie do końca spełnia jego oczekiwania, nie musisz się wkurzać. Jakoś to weź na klatę i żyj z tym dalej ;-)

Data: 2012-02-23 13:02:06
Autor: Skylla
[...]

Nie chce do ręki, tylko szuka w polskiej wersji językowej, więc spokojnie :-).
Inna rzecz, że wielu filmów w takiej wersji znaleźć ani kupić się nigdzie nie da. Sam mam takie na liście...
S.

Data: 2012-02-23 20:27:58
Autor: ciekawski typek

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:ji59rv$12m$3sunflower.man.poznan.pl...

[...]

Żeby coś się działo w temacie grupy, to podaj te tytuły sam jestem ciekaw, bo w tym wątku tylko eReS został samozwańczym adwokatem typa "maksymalnaWiedza"

Data: 2012-02-23 14:44:31
Autor: rs
Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok
On Thu, 23 Feb 2012 20:27:58 +0100, "ciekawski typek"
[...]

to, ze krytykuje to co ty piszesz, to nie znaczy, ze kogos bronie.
dziwne, ze takie banalne rzeczy trzeba tluamczyc takiemu userowi, co
to wszysko rozumie. co zrobic, myslenie jednowitowe jest wszechobecne.
<rs>

Data: 2014-09-24 06:24:52
Autor: sophiamartina1
On Tuesday, February 21, 2012 10:59:05 AM UTC-5, maxknowledge wrote:

> [...]

językowej, czytanej bądź mówionej, ponieważ film ma być przeznaczony

dla starszej osoby, która nie zna języka angielskiego.

http://chomikuj.pl/preencesss12345/OBIETNICA(A+PROMISE+TO+CAROLYN)(1996)Delta+Burke*2c+Swoosie+Kurtz+and+Shirley+Knight(WGRANE+POLSKIE+NAPISY)(720X544),4231144032.avi(video)

Odkupię film! "A promise to Carolyn" - Obietnica - 1996 rok