Odkupiękartętelefoniczną. Egipską

Data: 2009-03-24 21:33:35
Autor: PAweł
Odkupiękartętelefoniczną. Egipską
Może komus została i chce się pozbyć.

Pozdrawiam
PAweł

--

Data: 2009-03-24 22:10:13
Autor: Sharm Diver
Karta telefoniczna
PAwe wrote:
Może komus została i chce się pozbyć.

Pozdrawiam
PAweł

Nowa karta kosztuje 15 le (mniej niż 3 USD)
Rozumiem, że chcesz kupić "używaną" taniej?
Mogę ci taką przesłać np. przez DHL

Data: 2009-03-24 22:30:09
Autor: PAweł
Karta telefoniczna
PAwe wrote:
> Może komus została i chce się pozbyć.
> PAweł
> Nowa karta kosztuje 15 le (mniej niż 3 USD)
Rozumiem, że chcesz kupić "używaną" taniej?
Mogę ci taką przesłać np. przez DHL

Jasiu , czy Ty znasz jakiekolwiek inny powód zakupu towaru/usługi niz "taniej".
Nie musi być taniej. Ale może ktos ma i mu zalega ;-)

Siema
PAweł

Data: 2009-03-24 22:35:44
Autor: Sharm Diver
Karta telefoniczna
PAwe wrote:
PAwe wrote:
[...]

Tak, jak pisałem. Podaj adres zapłać za kuriera i kartę - prześlę

Data: 2009-03-24 22:53:36
Autor: PAweł
Karta telefoniczna
PAwe wrote:

> Nie musi być taniej. Ale może ktos ma i mu zalega ;-)
> PAweł

Tak, jak pisałem. Podaj adres zapłać za kuriera i kartę - prześlę

Czy Tobie te egipskie słoneczko na którym z musu przebywasz od tylu lat zupełnie mózg wypaliło??

Data: 2009-03-25 08:54:28
Autor: Wiesław Łopata

Użytkownik "PAweł" <inter@op.pl> napisał w wiadomości
Może komus została i chce się pozbyć.

A tak przy okazji. O co tu chodzi z tą kartą egipską?
Wiesiek

Data: 2009-03-25 10:09:03
Autor: Sharm Diver
Wiesław Łopata wrote:
Użytkownik "PAweł" <inter@op.pl> napisał w wiadomości
Może komus została i chce się pozbyć.

A tak przy okazji. O co tu chodzi z tą kartą egipską?
Wiesiek

O to samo co w Polsce.
Karta typu "Tak Tak" "Heyah" itp.
Kupujesz w pierwszym lepszym sklepiku za 9 pln (tyle kosztuje w Egipcie) i korzystasz.. :-)
To co pisze Paweł to po prostu " odkupię używaną kartę Heyah"
(to ten co ostatnio chciał na liście kupić "dowolną ilość biletów lotniczych")

Data: 2009-03-25 11:48:40
Autor: Wiesław Łopata

Użytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości
Wiesław Łopata wrote:
> [...]

O to samo co w Polsce.
Karta typu "Tak Tak" "Heyah" itp.
Kupujesz w pierwszym lepszym sklepiku za 9 pln (tyle kosztuje w Egipcie)

To takie pytanie . Czy opłaca sie wyjąć swoją polska kartę i włożyć egipską,
Jak drogie sa egipskie impulsy? jakie są ograniczenia.
Wiesiek

Data: 2009-03-25 12:02:18
Autor: adambigboss
Odkupiękartętelefoniczną. Egipską

To takie pytanie . Czy opłaca sie wyjąć swoją polska kartę i włożyć egipską,
Jak drogie sa egipskie impulsy? jakie są ograniczenia.
Wiesiek

SMS około 6 groszy , 25 minut rozmowy 60zł ( karta za 100Łe)

Minie sie opłaca używać karty egipskiej w Europie ( oprócz Polski) i Azji , a jak Plus wejdzie do Vodafona to pewnie i w Polsce.

Pozdrawiam Adam

Data: 2009-03-25 12:12:19
Autor: Sharm Diver
Wiesław Łopata wrote:
[...]

Bardzo się opłaca (musisz mieć telefon bez sim locka)
Polecam to każdej osobie która ze mną nurkuje (jak i Wam na liście).
Pomagam załatwić formalności (są rożne rodzaje kart), tłumaczę, ew. kupuję dla gości takie karty.
Podobnie jak pewnie wiesz moi goście mogą kupić sprzęt nurkowy dla siebie w hurtowych cenach (Aqualung, Apeks, Technisub, Suunto, itp).

Minuta rozmowy kosztuje w zależności od operatora i taryfy ok. 20-40 pt -  25 piastrów - (100 piastrów - 1 funt)

Operatorzy to Vodafone, Mobinil, Etisalat

Data: 2009-03-25 12:13:15
Autor: Wiesław Łopata
Odkupiękartętelefoniczną. Egipską

Minuta rozmowy kosztuje w zależności od operatora i taryfy ok. 20-40 pt
-  25 piastrów - (100 piastrów - 1 funt)

Operatorzy to Vodafone, Mobinil, Etisalat

Który tańszy, lepszy?
Wiesiek

Data: 2009-03-25 12:35:27
Autor: Sharm Diver
Wiesław Łopata wrote:

[...]

To zależy do czego (jeździsz po całym Egipcie, używasz internetu przez komórkę itp..).

Jedziesz do Dahabu na tydzień - jedną z najtańszych opcji czyli jak przypuszczam - odbieranie sms-ów, rozmów z Polski, rozmowy miejscowe np. z big bossem (o ile nie będziesz z nim chodził codziennie na świeżutką rybkę i zimne piwo :-) -ale w sumie też musicie się wcześniej umówić)to Etisalat ale inne firmy też mają bardzo zbliżoną ofertę. Vodafone i Mobinil mają lepsze pokrycie kraju.
Do Polski (jak i innych krajów) dzwoni się przez Skype (w Dahabie "co krok" jest tania kafejka internetowa)

Data: 2009-03-25 12:45:41
Autor: adambigboss
Odkupiękartętelefoniczną. Egipską

> Operatorzy to Vodafone, Mobinil, Etisalat

Który tańszy, lepszy?
Wiesiek

Vodafone najwiekszy zasieg

Mobinil mniejszy zasięg , niektóre taryfy nieznacznie lepsze od Vodafone
w niektórych rejonach, brak zasiegu , szczególnie w Dahab na południowych rafach

Pozdrawiam z Dahab Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania

( wyjazdy, nurkowania indywidualne i małe grupy)

Data: 2009-03-25 12:24:09
Autor: PAweł
[...]

(to ten co ostatnio chciał na liście kupić "dowolną ilość > lotniczych")

Nie Jasiu, to nie ten sam.

--

Odkupiękartętelefoniczną. Egipską