Odkurzacz Kirby ?

Data: 2009-02-22 09:58:47
Autor: Jacek
Odkurzacz Kirby ?
Radzę odczekać miesiąc-dwa aż minie fascynacja pokazem.
Cudów nie ma, a szkoda będzie potem żałować, że się przepłaciło.
Jacek

Data: 2009-02-22 22:59:35
Autor: Adam Foton
Odkurzacz Kirby ?
Radzę odczekać miesiąc-dwa aż minie fascynacja pokazem.

To nie tak. Nie chodzi o fascynacje, ani religie i celebracje odkurzania. Ten odkurzacz mial pare cech, ktorych nie moglem znalezc jednoczesnie w innych urzadzeniach.

Cudów nie ma, a szkoda będzie potem żałować, że się przepłaciło.

Cudow nie oczekuje. Ale pare cech mi sie spodobalo:
- obieg powietrza "odkurzajacego" nie oplywa silnika, jest chlodne, nie smierdzi, nie brudzi (niszczy) napedu (mam Electroluxa, ktory mimo filtrow wpuszczal minimalne ilosci kurzu do silnika - efekty wiadome)
- spory cug, i nie jest to odkurzacz wodny (nie chce takiego)
- wylot powietrza z mozliwoscia zamocowania rury (do moich hobby)
- mozliwosc pracy jako odkurzacz zespolony (szczotka tuz przy turbinie) lub "z wezem"
- elektroszczotka z ustawiana odlegloscia od powierzchni
- napedzane kola, pomagajace przy pchaniu :)
- stosunkowo niewielkie gabaryty

Inne wynalazki przedstawiane jako cudowne nie ruszyly mnie - jestem wyrachowanym realista :)
To pierwszy produkt sprzedawany bezposrednio, w ktorym dalem rade dostrzec zalety. Ale pytam, bo moze marketoidy urzadzily na mnie niezla zasadzke :)

AF

Odkurzacz Kirby ?