Odkurzacz Kirby ?

Data: 2009-02-22 23:00:59
Autor: dg
Odkurzacz Kirby ?
Adam Foton wrote:
Witam!

Widzialem na prezentacji odkurzacz Kirby.

Moze wiecie czy sa firmy czyszczace takim odkurzaczem dywany na zamowienie, i ile to kosztuje ? (to mialaby byc alternatywa dla zakupu szpeja na wlasnosc)

AF

Po dwóch latach użytkowania mogę wymienić dwie niedogodności: znacznie głośniejszy, no i cięższy gdy trzeba go podnieść aby np. odkurzyć kanapę, fotele czy materac na łóżku (później już przy samym czyszczeniu jest wspomaganie silnikiem i przesuw nie wymaga większego wysiłku).
Co do czyszczenia nie mam żadnych zastrzeżeń. Bardzo dobrze sprawdza się przystawka do polerowania, dzięki której można bardzo ładnie wyczyścić duże powierzchnie lustrzane.

pozdr, dg

Odkurzacz Kirby ?