Odkurzacz Manta MM455 Fox - worki

Data: 2010-03-20 22:19:22
Autor: TERRANova
Odkurzacz Manta MM455 Fox - worki
Mam taki sobie odkurzaczyk Manta MM455 Fox. Jego zaleta ze jest maly i dobrze ciagnie. Ale...mam problem zeby znalezc jakies pasujace worki papierowe. Worki sa male tektura przy worku ma rozmiar 82x83 mm a sam worek od strony tektury 110x110 mm.
Czy moze ktos z Was uzywa takiego odkurzacza i udalo mu sie kupic worki. ewentualnie moze ktos ma inny maly odkurzacz i moglby zmierzyc jakie wymiary ma do niego worek i jesli mialby zblizone do tych co podale to mi podal typ odkurzacza. Ofert sprzedazy workow jest duzo ale nikt nie podaje wymiarow wiec nie moge z ofert dobrac nic odpowiedniego. Z gory dzieki za pomoc.

Odkurzacz Manta MM455 Fox - worki