Odkurzacz centralny /jaki?/

Data: 2009-08-06 03:11:25
Autor: Art
Odkurzacz centralny /jaki?/
Poszukuję stosunkowo niedrogą i dobrą jednostkę centralną odkurzarcza
centralnego. Mam poprowadzoną pionową instalację z 2 punktami (1 i 2
piętro). Czy ktoś może coś doradzić? Nie zależy mi na wyświetlaczu LCD
oraz zbędnych bajerach na odkurzaczu.
Najlepiej aby był prosty w obsłudze, bezworkowy i stosunkowo niedrogi.
Do tego zestaw ssący z włącznikiem w rączce.
Z tego co widziałem to BEAM 185 w wersji lux spełniał by te wymagania
(koszt około 2100 zł). Może jest coś o podobnych parametrach/cechach
w niższej cenie?

Odkurzacz centralny /jaki?/