Odkurzacz domowy

Data: 2010-06-22 16:34:34
Autor: Feahisim
Odkurzacz domowy
Proszę o sugestie polecające odkurzacz do domu.
Dotychczas używałem Zelmera (Meteor allergo) 1200W, wymienne papierowe worki, wymienne filtry. Taki sobie.
Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam zwracać uwagę.

Feah

Data: 2010-06-22 17:48:45
Autor: Jan Werbiński
Odkurzacz domowy
żytkownik "Feahisim" <heniekr@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvqhmd$lth$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://www.profieurope.eu/
Używam i polecam

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-23 00:24:08
Autor: Feahisim
Odkurzacz domowy
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c20db60$0$17103$65785112@news.neostrada.pl...

http://www.profieurope.eu/
Używam i polecam

Dzięki. Choć przyznam, że nie znajduję na tej stronie (nie modyfikowanej od
ubiegłego roku) żadnych cen.
Zawsze jestem podejrzliwy gdy producent ukrywa elementarne informacje.

Feah

Data: 2010-06-23 00:26:47
Autor: Jan Werbiński
Odkurzacz domowy
Użytkownik "Feahisim" <heniekr@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvrd6l$5ra$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oni sprzedają na allegro z darmową dostawą.

Data: 2010-06-23 11:45:34
Autor: Bbjk
Odkurzacz domowy
Feahisim pisze:
[...]

Miele. Rozejrzyj się w katalogu, są różne, ale zawsze niezawodne i ciche. Zdecydowanie polecam tę firmę, jeśli chodzi o AGD.

--
Basia

Data: 2010-06-23 13:22:15
Autor: hephalump
Odkurzacz domowy
W dniu 2010-06-22 16:34, Feahisim pisze:
[...]

Electrolux Accelerator - nie polecam, mam taki i chętnie bym się go pozbył.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2010-06-24 03:09:16
Autor: Borys Pogoreło
Odkurzacz domowy
Dnia Tue, 22 Jun 2010 16:34:34 +0200, Feahisim napisał(a):

Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam zwracać uwagę.

 Ja niedawno przekopałem wszystkie Ceneo, poradniki itp. i wyszło mi, że
powyżej 300zł nie ma co szaleć, bo tylko dopłacasz dużo pieniędzy za mało
przydatne funkcje (sterowanie odkurzaczem z rury, elektroniczna regulacja
siły ssania, wyrywanie wtyczki z gniazdka, itp).

 W budżecie idealnie zmieścił się Zelmer Cobra II Silent (297zł AFAIR) - ma
gigantyczny worek 4.5l (jeszcze mi się go nie udało zapełnić), filtr HEPA,
turboszczotkę, ręczną regulację siły ssania, wystarczającą moc i 4 lata
gwarancji. No i zabawnie wygląda :)

 http://www.zelmer.pl/odkurzacze/odkurzacze-klasyczne/cobra_ii_silent/

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-24 08:11:08
Autor: Jan Werbiński
Odkurzacz domowy
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:12g5zpjjqpk6i.1ufe9z25c45zt$.dlg40tude.net...
[...]

Profi. 400 zł z wysyłką. Worek 10l. Hepa. Ssie dużo lepiej od Karchera z taką samą mocą silnika.

Data: 2010-06-24 13:39:31
Autor: Tomasz O.
Odkurzacz domowy
Użytkownik "Feahisim" <heniekr@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvqhmd$lth$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kup Zelmera:-). Serwis bezproblemowy a i sprzęt o wskazanych parametrach pewnie znajdziesz.
Kiedyś dostałem jakiegoś takiego fajnego Szajsunga no i faktycznie był fajny, tzn. odkurzał i ok, więcej od niego nie oczekiwałem. Niestety po około 2 latach, zaraz po upływie gewarancji umarł w nim silnik. Jako, że po gwarancji to go wymontowałem i do najbliżeszego serwisu po nowy silnik. Pan tylko zapytał czy to polskie i wskazał regał z nowymi odkurzaczami. Kupiłem najtańszego Elfa z Zelmerów i działa już blisko 4 lata. Dodatkową różnicą jest to, że szajsung chodził na 38 metrowym mieszkaniu a Zelmer smiaga na 100 kwadratach prawie codziennie (duży kudłaty pies w domu i maly dzieciak). Zaczyna się pomału sypać jego obudowa, odpadają kółka, zdarłem już chyba z 3 szczotki, dwa razy wyrwalem kabel a silnik ciągnie aż miło. W między czasie wciągałem nim też sporo syfu po mega remoncie. Polecam. Czekam aż się rozpadnie, bo szkoda mi go wyrzucić jak jeszcze działa ale na 100% nie kupię nic innego jak tylko zelmera. Dobra jakość za rozsądną cenę.

Tomasz

Data: 2010-06-28 14:27:37
Autor: Korupcjusz
Odkurzacz domowy
"Tomasz O." <tomasz.okonski@onet.eu> napisał(a):

[...]

Rowniez polecam Zelmera.

Data: 2010-06-28 20:12:46
Autor: Artur Lew
Odkurzacz domowy
W dniu 2010-06-22 16:34, Feahisim pisze:
Proszę o sugestie polecające odkurzacz do domu.
Prawie i na pewno nowy Zelmer tylko wiekszej mocy jezeli ten stary cie
nie zadowala :) Ja uzywam Oriona i nigdy nie narzekalem w nim na moc ssania.

worki, wymienne filtry. Taki sobie.
Prawdopodobnie takie sobie worki uzywales i stad zastrzezenia co do
efektywnosci ssania.
Generalnie jezeli chodzi o Zelmera to warto uzywac tych lepsiejszych
workow (3 szt okolo 15 zl), w szczegolnosci gdy planujesz uzywac ich w
polaczeniu z filterm HEPA. Starczaja na naprawde dlugo.
Dostepnosc workow bezproblemowa w porownaniu do innych marek (nawet tych
najbardziej znanych).
Naprawa odkurzacza Zelmer (zakladajac ze go zniszczysz jakas gladzia
gipsowa, zalejesz woda, etc) sprowadza sie do wymiany paru
ogolnodostepnych czesci w cenie max 60 - 80 zl (praktycznie kompletny
silnik). W przypadku zauwazalnego problemu ze ssaniem nie dajacego sie
wytlumaczyc scenariuszem z dziadowskimi workami ;) (a powstajacymi
najczesciej po remoncie po gladzi szpachlowej ;)) polecam wymienic
lozyska na oryginalne w cenie dokladnie 6 zl za szt (specjalne
uszczelniane) i na kolejne 2-3 lata starczy zakladajac pare remontow po
drodze. Po takiej "naprawie" odkurzacz masz praktycznie nowy.
Dostepnosc czesci zamiennych takze bezproblemowa.
Kolejna rzecz wynikajaca moze z tego ze pochodze z Rzeszowa a wiec
miasta rodzinnego Zelmera:
Kupujac polskie produkty dajesz prace polakom a nie 8 letnim chinczykom
robiacym po nocach badziewne Boshe, Elektroluxy, etc...
Gadki ze tamte sa lepsze mozna wlozyc miedzy bajki - odkurzacz to
odkurzacz i ma usuwac kurz i pyl a nie rozrozniac siersc kota od
chomiczej i laserowo pokrywac kurz jonami srebra ;) jak karmia nas
reklamy ;)
Potencjalnym malkontentom na P... od teczowych odkurzaczy przypominam ze
mowie o normalnym odkurzaczu a nie jakims wodnym. I ze woda wcale nie
znaczy lepiej...

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

Data: 2010-06-28 20:54:44
Autor: Danny
Odkurzacz domowy
Dnia Mon, 28 Jun 2010 20:12:46 +0200, Artur Lew napisał(a):

Kupujac polskie produkty dajesz prace polakom a nie 8 letnim chinczykom
robiacym po nocach badziewne Boshe, Elektroluxy, etc...

tylko musisz wybrać Zelmera robionego w Polsce a nie w Chinach - część
produktów to brandowane chińczyki - była jakiś czas temu dyskusja tutaj na
ten temat - oznaczane ciągiem liczbowym z literką Z w środku - to produkty
zamawiane na zewnątrz (żeby nie było - mam Wodnika Duo i jestem zadowolony)

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Data: 2010-06-28 22:07:02
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy
"Artur Lew" <no_spamik_artee@poczta.onet.pl> wrote in message news:4c28e624$0$2586$65785112news.neostrada.pl...

Potencjalnym malkontentom na P... od teczowych odkurzaczy przypominam ze
mowie o normalnym odkurzaczu a nie jakims wodnym. I ze woda wcale nie
znaczy lepiej...

Znaczy, znaczy - nie potrzebuję żadnych worków i filtrów HEPA, a moc jedynie 800W...

Data: 2010-06-29 21:40:25
Autor: Artur Lew
Odkurzacz domowy
W dniu 2010-06-28 22:07, Panslavista pisze:
Znaczy, znaczy - nie potrzebuję żadnych worków i filtrów HEPA, a moc jedynie
Wywolalewm wilka ...
;)
Zyj dalej w blogiej nieswiadomosci ze mgielka z wody usunie Ci 150%
roztoczy i kurzu ;)

Data: 2010-06-29 22:04:04
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy

"Artur Lew" <no_spamik_artee@poczta.onet.pl> wrote in message news:4c2a4c30$0$17085$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W porównaniu z zwykłymi na worki i takie tam?
A co za mgiełka? Kurz jest mieszany z wodą na papkę jednocześnie centryfuga oddziela wodę od powietrza... To najdoskonalszy filtr rozróżniający masę cząstek powietrza od masy pozostałych cząstek.

Data: 2010-06-29 23:12:10
Autor: Ikselka
Odkurzacz domowy
Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:04:04 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Ludzie wszystko kupią - najpierw w przenośni, potem dosłownie.

Data: 2010-06-29 23:15:21
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:11w95uqts9e3.1h0xpiur5at4j$.dlg40tude.net...
[...]

Oooo, mechanik i aerodynamika.

Data: 2010-07-15 08:58:26
Autor: Ikselka
Odkurzacz domowy
Dnia Tue, 29 Jun 2010 23:15:21 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Tiaaaa... Są znaki na niebie i ziemi, o których się nawet filozofom nie
śniło. Sceptycznie podchodząc do tematu właśnie wczoraj kupiłam Robocleana,
pełną wersję najnowszą. Moja alergia jednak zwyciężyła rozsądek :-PPP

Data: 2010-07-15 10:17:14
Autor: Ikselka
Odkurzacz domowy
Dnia Thu, 15 Jul 2010 09:09:49 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Kupiłam na prezentacji u sąsiadów (więc "taniej", he he) - pokaz dał mi
pojęcie o możliwościach, właściwie to MŚK się napalił, a ja byłam
zdziwiona; póki co odkurzacz został na razie u nich, bo po prezentacji
odbyła się (jak już zwyczajowo przy każdej okazji) sąsiedzka pogaducha we
czworo przy piwie i wracaliśmy z MŚK zygzakiem nieco :-)
Wypróbuję przy najbliższym sprzątaniu. Sąsiedzi stracili swój stary
odkurzacz Zelmera (oddaje się stary sprzęt przy zakupie), bo mają
identyczny jak my, ale nasz jest o wiele nowszy, więc zyskali ten nasz
nowszy.

Data: 2010-07-15 09:12:30
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:rfjqmtciucif.g3oin5e8itfy$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 29 Jun 2010 23:15:21 +0200, Panslavista napisał(a):

Ma ponad 10000 obrotów?
Jak duży zbiornik na wodę?

Data: 2010-07-15 10:18:13
Autor: Ikselka
Odkurzacz domowy
Dnia Thu, 15 Jul 2010 09:12:30 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Odpowiem Ci, jak MŚK przywiezie go od sąsiadów - i tak nie pamiętam z tej
prezentacji żadnych liczb, tylko że silny bardzo i cuda wyczynia ;-)

Data: 2010-07-15 10:28:54
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:db1m1a16ajrj$.1uluzd4b5ldui$.dlg40tude.net...
[...]

Moja Hyla też cuda wyczyniała - teraz już zbnyt przyzwaczajeni używamy w zasadzie jako odkurzacza, inne funkcje i mozliwości czasami. Można używać je twórczo.
http://www.supervacuum.pl/product_info.php/products_id/1842

Data: 2010-07-18 20:33:47
Autor: Ikselka
Odkurzacz domowy
[...]

Tu masz wszystkie dane. Roboclean Aura. Nadal mam zapakowany i nie
wyciągam, póki nie skończy się wymiana okien, malowanie i wymiana podłóg na
piętrze - od tygodnia ledwo żyję, bo pył z gładzi jest w całym domu, ale
przynajmniej schnie wszystko ekstra, więc za 2-3 dni ekipa się wyniesie i
będę mogła czyścić, trzepać, odkurzać ile wlezie, wiec podzielę się
wrażeniami wtedy.

Data: 2010-07-18 21:04:39
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:kpijclykrik5.t95owcm9j5p$.dlg40tude.net...
[...]

Bląd. Nie zakładaj tego filtra HEPA, tylko samą wodę z dodatkiem odrobiny, aby się zbyt nie pieniło, środka obniżającego napięcie powierzchniowe - śmieci szybko zatoną, ja używam dowolnego płynu do mycia muszli, odkażam odkurzacz przy okazji.
    Napisz mi czy silnik ma osobny obieg powietrza do chłodzenia. I nie dałaś linków do danych. Ważne są średnica turbiny i obroty, ta para charakteryzuje zdolność filtracji centryfugi. W zasadzie powinna przepuszczać tylko powietrze, takie separatory mają dość ostre charakterystyki. Działanie podobne do separacji tłuszczu z mleka czy śmietany, lub zagęszczania soków.
    Wyciągaj go z pudełka, ten pył usuwasz z powietrza przy pomocy płuc rodziny. Taniej i zrowiej jest to zrobić odkurzaczem.

Data: 2010-07-18 21:31:34
Autor: Ikselka
Odkurzacz domowy
Dnia Sun, 18 Jul 2010 21:04:39 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

BEZ filtra?

tylko samą wodę z dodatkiem odrobiny, aby się zbyt nie pieniło, środka obniżającego napięcie powierzchniowe - śmieci szybko zatoną, ja używam dowolnego płynu
do mycia muszli,

Np jakiego??? - bo do mycia muszli używam Tytan'a, a on się dosyć pieni.

odkażam odkurzacz przy okazji.
    Napisz mi czy silnik ma osobny obieg powietrza do chłodzenia.

Tego nie wiem. Pewnei gdzieś jest to opisane, ale nie wiem, gdzie. Na
początku prezentacji zbytnio nie uważałam - byłam tam a założeniem
"niekupowania" - tylko z powodu sympatii do sąsiadów, aby dostali garnki
:-)

[...]

Tu mam skopiowane dane techniczne, link gdzieś mi umknął już:
GŁÓWNE CECHY ROBOCLEANA

    * brak worka na kurz,
    * wodny system filtracji ze specjalnie zaprojektowanym separatorem
wyłapującym prawie 100% zanieczyszczeń,
    * wysoka moc ssania silnika 1000W,
    * szczotka elektryczna o mocy 115W,
    * duży wybór końcówek sprzątających , dopasowanych do różnego rodzaju
zanieczyszczeń,
    * dodatkowe funkcje, takie jak odświeżanie, aromatyzowanie powietrza,
pompowanie materacy, brodzików ogrodowych, odtykanie zapchanych zlewów,
    * ergonomiczna konstrukcja,
    * łatwość montażu oraz użytkowania.

PARAMETRY TECHNICZNE 06.jpg

    * Moc silnika głównego: 1000W,
    * Zasilanie: 220-240V /50-60Hz,
    * Przepływ powietrza: 150m3/godz,
    * Podciśnienie: 135 mbar,
    * Poj. Zbiornika na brudna wode: 1.5L,
    * Poj. Dolnego zbiornika: 3.7L,
    * Moc silnika trzepaczki: 115W,
    * Klasa bezpieczeństwa: II.

PRĘDKOŚĆ OBROTOWA

Prędkość obrotowa (obr./min):

    * 1 poziom: 7500,
    * 2 poziom 11500,
    * 3 poziom 16500,
    * 4 poziom 21000,
    * 5 maksymalnie 27000.

Wyciągaj go z pudełka,

Mam taki zamiar - ale na razie ten remont, więc nie ma sensu, i tak za
chwilę wszystko znowu zakurzone.

ten pył usuwasz z powietrza przy pomocy płuc rodziny. Taniej i zrowiej jest to zrobić odkurzaczem.

Mam obawy, czy rzeczywiście można nim bezawaryjnie zbierać pył "budowlany"
(np z gładzi gipsowych itp) - z grubsza oczywiście posprzątam najpierw
ścierką, ale pozostałości będą. Jesli chodzi o ten pył i o popiół z kominka
- pan od prezentacji mówił, żeby dodać do wody łyżkę oleju jadalnego, ale
chyba to jakiś kit...

Data: 2010-07-18 22:18:57
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1opvf2re1s6d7$.qrsbge8hzf0b.dlg40tude.net...
[...]

Też będzie nalepiać sadze i pyły truydno zwilżalne. Pył gipsowy jest takim samym kurzem znajdującym się w domu, jak te inne. Odkurzacz to nie idol, tylko maszyna do pracy oszczędzająca Tobie czas, siły, zdrowie i pieniądze.

Data: 2010-07-19 08:03:32
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1opvf2re1s6d7$.qrsbge8hzf0b.dlg40tude.net...

    Pewnie czekasz, aż mąż przegryzie się przez te wszystkie instrukcje i dlatego tańczysz ze ścierą, Którą ten odkurzacz zastępuje z dużo lepszym skutkiem. Przeprowadź na początek odkurzanie na sucho tzn. bez spłukiwania powierzchn i odkurzanych - tak jak byś to robiła zwykłym odkurzaczem. Nalej wody do zbiornika w którym jest centryfuga czyli turbina (separator) po wskazany poziom, dodaj do wody parę kropel np. płynu do mycia naczyń, podłącz wąż i rurę z ssawką do gładkich powierzchni - może być taka uniwersalna z wysuwaną szczotką. Zamknij (schowaj) szczotkę i poodkurzaj część pomieszczenia, następnie wysuń w ssawce szczotkę i zrób drugą część pomieszczenia. Pooglądaj szczotkę ile nałapała syfu. oczyścić ją można oczywiście odkurzaczem - odłącz rury sztywne i końcówką węża zbierz ze szczotki wbite tam włosy i sierść i inne śmieci. Łatwo się zbiera włosy starym grzebieniem.
    Ścierkę do odkurzania warto zastąpić ssawką z miękkim włosiem, taką okrągłą - do kątów i zakamarków, można nią odkurzyć klawiaturę, telewizor, zwłaszcza otwory chłodzące z tyłu i boków, a przy wyłączonym kompie wentylator zasilacza - trzeba tylko mieć jeszcze pędzelek malarski z długim włosem, aby się mieścił na szerokość łopatek wentylatora - poruszając tym pędzlem oderwiesz naklejony kurz wysysając go jednocześnie odkurzaczem - nie uleci drugą stroną odkurzacza, zostanie w wodzie.

Data: 2010-07-19 09:02:33
Autor: Ikselka
Odkurzacz domowy
Dnia Mon, 19 Jul 2010 08:03:32 +0200, Panslavista napisał(a):

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1opvf2re1s6d7$.qrsbge8hzf0b.dlg40tude.net...

    Pewnie czekasz, aż mąż przegryzie się przez te wszystkie instrukcje i dlatego tańczysz ze ścierą,

Maż tańczy ze ścierą po remontach, nie ja - ja wkraczam kiedy on się
przedrze przez najgorszy pył, no i od wszelkich instrukcji też jestem ja
:-)

[...]

Nie wolno! - ma być NIEPIENIĄCY płyn. Dołączyli coś takiego do odkurzacza.

[...]

Tak robię od zawsze też zwykłym odkurzaczem - pędzelek mam artystyczny, z
koziego włosia, taki do akwareli - kupiony specjalnie do czyszczenia
komputerowych akcesoriów.

Data: 2010-07-19 09:17:08
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:zb61i90idyjo.10fwb6h92g7eb.dlg40tude.net...
[...]

Ja bym jeździł odkurzaczem. Maruda do dzisiaj nie naumiała się korzystać ze wszystkich funkcji. Np. szybkie wietrzenie, suszenie i dezodoryzacja przepoconej pościeli po gorącej nocy. A wystarczy włożyć kołdrę czy poduszkę do worka foliowego, wyssać powietrze, wyjąć, wstrząsnąć aby od nowa naciągnęła i tak kilka razy - wyschnie, przewietrzy się, znikną roztocza i ich alergizujące odchody....

[...]

Teraz daję mydło odkażające Merida - mało się pieni a swoje robi, ale najczęściej płyn do mycia muszli - najlepszy. Doczytaj, co to za płyn - możliwe, że do mycia gładkich powierzchni z tworzyw sztucznych, terrakoty itp. Druga to płyn do prania tapicerki no i być może aromaty w małych buteleczkach.

Data: 2010-07-19 09:43:25
Autor: Ikselka
Odkurzacz domowy
Dnia Mon, 19 Jul 2010 09:17:08 +0200, Panslavista napisał(a):

A wystarczy włożyć kołdrę czy poduszkę do worka foliowego, wyssać powietrze, wyjąć, wstrząsnąć

To mi się najbardziej podobało na pokazie - prezentator spłaszczył pufy od
kanapy na grubość 10 cm za pom. podciśnienia w worku foliowym i po tym
zabiegu staly się niemal dwa razy grubsze, niż zanim je tam włożył.

Data: 2010-07-19 09:52:22
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:yloometzslfe$.dlt6shs0uawf$.dlg40tude.net...
[...]

Takie spłaszczenie zabija roztocza (podciśnienie je wysysa), usuwa smród kiepów i bąków... :-))

Data: 2010-07-18 21:34:35
Autor: Ikselka
Odkurzacz domowy
Dnia Sun, 18 Jul 2010 21:04:39 +0200, Panslavista napisał(a):

(...)tylko samą wodę z dodatkiem odrobiny, aby się zbyt nie pieniło, środka obniżającego napięcie powierzchniowe

Hmmm, tak sobie myślę, czy przypadkiem nie użyć odrobiny płynu do zmywarek,
tego do nabłyszczania - on w końcu działa jako obniżacz napięcia
powierzchniowego, co skutkuje szybkim spływaniem wody z naczyń i brak jej
pozostałości na nich, więc brak zacieków.

Data: 2010-07-18 22:23:35
Autor: Panslavista
Odkurzacz domowy
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1e50stzj6jf14.e8qmyajv7viq$.dlg40tude.net...
[...]

Każdy nawilżacz będzie tylko korzystny, a odkażanie to dobra rzecz. Zapach płynu wiywietrzysz błyskawicznie. Odkurzacz z czystą wodą, bez rury ssącej pochłonie zapachy kuchenne, ubikacyjne, nawilży powietrze w upały. Mój syn dodawał Olbas do wody - całe mieszkanie tym nasycał przy przeziębieniach w rodzinie... Takie anty-morowe powietrze. :-))

Data: 2010-07-01 17:17:03
Autor: Artur Lew
Odkurzacz domowy
Przeczytaj jeszcze raz to co napisales:
* "Kurz jest mieszany z wodą na papkę"
* "To najdoskonalszy filtr"
* "Filtr rozróżniający masę cząstek powietrza"
Takie teksty to moze w strefie 11 albo fakcie na pierwszej stronie ;)
Cofnij sie do wiedzy z podstawowki zeby obalic te mity...

Data: 2010-07-19 10:46:48
Autor: Kuba
Odkurzacz domowy
Feahisim pisze:
[...]

Ja sobie ostatnio kupiłem dokładnie coś takiego
http://allegro.pl/item1101066999_cyklon_odkurzacz_bezworkowy_aeg_1600_w_gwarancja.html
działa super. Za takie pieniądze na prawdę warto.

Pozdrawiam,
Kuba

Odkurzacz domowy