Odkurzacz domowy

Data: 2010-06-22 17:48:45
Autor: Jan Werbiński
Odkurzacz domowy
żytkownik "Feahisim" <heniekr@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvqhmd$lth$1inews.gazeta.pl...
Proszę o sugestie polecające odkurzacz do domu.
Dotychczas używałem Zelmera (Meteor allergo) 1200W, wymienne papierowe worki, wymienne filtry. Taki sobie.
Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam zwracać uwagę.

http://www.profieurope.eu/
Używam i polecam

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-23 00:24:08
Autor: Feahisim
Odkurzacz domowy
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c20db60$0$17103$65785112@news.neostrada.pl...

http://www.profieurope.eu/
Używam i polecam

Dzięki. Choć przyznam, że nie znajduję na tej stronie (nie modyfikowanej od
ubiegłego roku) żadnych cen.
Zawsze jestem podejrzliwy gdy producent ukrywa elementarne informacje.

Feah

Data: 2010-06-23 00:26:47
Autor: Jan Werbiński
Odkurzacz domowy
Użytkownik "Feahisim" <heniekr@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvrd6l$5ra$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oni sprzedają na allegro z darmową dostawą.