Odkurzacz domowy

Data: 2010-06-24 03:09:16
Autor: Borys Pogoreło
Odkurzacz domowy
Dnia Tue, 22 Jun 2010 16:34:34 +0200, Feahisim napisał(a):

Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam zwracać uwagę.

 Ja niedawno przekopałem wszystkie Ceneo, poradniki itp. i wyszło mi, że
powyżej 300zł nie ma co szaleć, bo tylko dopłacasz dużo pieniędzy za mało
przydatne funkcje (sterowanie odkurzaczem z rury, elektroniczna regulacja
siły ssania, wyrywanie wtyczki z gniazdka, itp).

 W budżecie idealnie zmieścił się Zelmer Cobra II Silent (297zł AFAIR) - ma
gigantyczny worek 4.5l (jeszcze mi się go nie udało zapełnić), filtr HEPA,
turboszczotkę, ręczną regulację siły ssania, wystarczającą moc i 4 lata
gwarancji. No i zabawnie wygląda :)

 http://www.zelmer.pl/odkurzacze/odkurzacze-klasyczne/cobra_ii_silent/

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-24 08:11:08
Autor: Jan Werbiński
Odkurzacz domowy
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:12g5zpjjqpk6i.1ufe9z25c45zt$.dlg40tude.net...
[...]

Profi. 400 zł z wysyłką. Worek 10l. Hepa. Ssie dużo lepiej od Karchera z taką samą mocą silnika.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Odkurzacz domowy