Odkurzacz domowy

Data: 2010-06-24 13:39:31
Autor: Tomasz O.
Odkurzacz domowy
Użytkownik "Feahisim" <heniekr@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvqhmd$lth$1inews.gazeta.pl...
Proszę o sugestie polecające odkurzacz do domu.
Dotychczas używałem Zelmera (Meteor allergo) 1200W, wymienne papierowe worki, wymienne filtry. Taki sobie.
Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam zwracać uwagę.

Kup Zelmera:-). Serwis bezproblemowy a i sprzęt o wskazanych parametrach pewnie znajdziesz.
Kiedyś dostałem jakiegoś takiego fajnego Szajsunga no i faktycznie był fajny, tzn. odkurzał i ok, więcej od niego nie oczekiwałem. Niestety po około 2 latach, zaraz po upływie gewarancji umarł w nim silnik. Jako, że po gwarancji to go wymontowałem i do najbliżeszego serwisu po nowy silnik. Pan tylko zapytał czy to polskie i wskazał regał z nowymi odkurzaczami. Kupiłem najtańszego Elfa z Zelmerów i działa już blisko 4 lata. Dodatkową różnicą jest to, że szajsung chodził na 38 metrowym mieszkaniu a Zelmer smiaga na 100 kwadratach prawie codziennie (duży kudłaty pies w domu i maly dzieciak). Zaczyna się pomału sypać jego obudowa, odpadają kółka, zdarłem już chyba z 3 szczotki, dwa razy wyrwalem kabel a silnik ciągnie aż miło. W między czasie wciągałem nim też sporo syfu po mega remoncie. Polecam. Czekam aż się rozpadnie, bo szkoda mi go wyrzucić jak jeszcze działa ale na 100% nie kupię nic innego jak tylko zelmera. Dobra jakość za rozsądną cenę.

Tomasz

Data: 2010-06-28 14:27:37
Autor: Korupcjusz
Odkurzacz domowy

[...]