Odkurzacz piorÄ?cy jaki ? cos jak Robocl ean tylko ta??szy

Data: 2011-02-02 22:10:25
Autor: GS
Odkurzacz piorÄ?cy jaki ? cos jak Robocl ean tylko ta??szy
Użytkownik  . napisaÅ‚:
Szukam odkurzacza z filtrem wodnym coś jak "Roboclean" tylko tańszy, ma
działać jak standardowy odkurzacz plus pranie dywanów itp.
Zależy mi aby były 2 zbiorniki na wodę na tą z detergentem i tą brudną
(ma nie mieszać brudnej z czystą).
Może coś polecicie ?

A pojemność zbiornika na czystą wodę ma znaczenie?

pzdr
GS

Data: 2011-02-04 18:11:16
Autor: .

Użytkownik "GS" <grzegorzsacz@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iich86$q9t$1@inews.gazeta.pl...
[...]

W sumie nie aż tak bardzo

Odkurzacz piorÄ?cy jaki ? cos jak Robocl ean tylko ta??szy