Odkurzacz - psia siersc

Data: 2013-01-28 10:10:27
Autor: Maciek
Odkurzacz - psia siersc
Czesc,

Czy ktos doradzi mi, jaki odkurzacz da sobie radę ze zbieraniem psich
kudlow z dywanow i wykladzin?

Mialem Philipsa Triathlona i Electroluxa Silencera - zaden z nich nie
zbiera dobrze psiej siersci. Pozostaje szczota/szmatka i zbieranie reczne,
czasochlonne i meczace.

Pies systemu owczarek niemiecki - oprocz siersci okrywowej ma podszerstek,
czyli miekka, dosc krotka siersc spodnia i to glownie ona zostaje po
odkurzaniu.

/grupa zamiera, wiec crosspostuje na pl.misc.budowanie i fut tamze/

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

[...]