Odkurzacz z filtrem wodnym

Data: 2010-08-27 12:03:47
Autor: Mirek
Odkurzacz z filtrem wodnym
Użytkownik "maniek" <manix-76@o2.pl> napisał w wiadomości news:6a1ec6f8-1955-40cd-9277-4118645ad847z28g2000yqh.googlegroups.com...
Witam.Czy jest ktoś w posiadaniu takiego odkurzacza?
http://www.robert-thomas.com.pl/produkty.html
Chodzi mi o opinie odnośnie użytkowania,jego wady i zalety.

Tez jestem alergikiem i mam odkurzacz z filtrem wodnym i oto moje uwagi:

Zalety:

1) Rzeczywiście filtruje bardzo dobrze
2) Nie musisz kupować worków

Wady:

1) Po każdym odkurzaniu musisz babrać się z myciem i suszeniem zbiornika z wodą (po generalnym sprzątaniu zostaje tam niezły szlam z kurzu i wody)
2) Do wody trzeba dodawać środek antypienny (specjalny i drogi lub tani zamiennik w postaci zwykłego proszku do prania - wbrew pozorom ma w sobie srodki przeciwdziałające tworzeniu się piany)
3) Jesli nie wymyjesz zbiornika masz za 2-3 dni niezły syfek w srodku.

Wniosek:

Wady przeważają nad zaletami i odkurzacz wodny stoi sobie w skladziku, na codzień kupilem porządny mocny odkurzacz Elektrolux z filtrami hepa + worki antyalergiczne - Jest dużo wygodniejszy w codziennym użytkowaniu.

Odkurzacz z filtrem wodnym