Odkurzacz z lidla.

Data: 2011-07-19 10:41:52
Autor: Yogi\(n\)
Odkurzacz z lidla.
Użytkownik "Artur Frydel" <artur.frydel1@gmail.com> napisał w wiadomości news:1b9hnw312x0qf$.dlgbzyk.dyndns.org...
Hej.

W przyszłym tygodniu (od 21 lipca), w lidlowej promocji, będzie można kupić
odkurzacz zasilany 12V. Widział ktoś już to cudo? Reklamówkę można zobaczyć
przed sklepami lidla.
Ma ktoś takie cuś na stanie? Czy jest to warte zakupu. Tira tym odkurzać nie
będę :) Tylko skromnego seja i czasem stilo - nada się to do takich
pojazdów?

Ja ma dwa takie - jeden ruski, bez ssawki ale za to ze szczotką na końcu i dość szerokim ryjkiem, którego nie da się wsadzić w szparę. Odkurza rewelacyjnie, ale też ma moc odpowiednią (nie wiem jaką,, w każdym razie światła w garażu przygasają jak go włączę, zasilany z 230V.) Drugi hoovera, kupiłem w ramach jakiejśc promocji za kilkadziesiąt zł - głównie dlatego, że ma ssawkę i jest akumulatorowy - cóż, odkurzyć tym można stół z okruszków, parapet o ile nie jest mocno przyprószony... i w zasadzie tyle. Jeżeli poszukujesz czegoś przydatnego i masz dostęp do zasilania 230V, to polecam, ale taki na akumulator czy 12 V możesz smiało sobie odpuścić.
W wypadku tego akumulatorowego mozna sobie poradzić trzymajc w jednej łapie szczoteczkę w drygiej odkurzacz -zassie to, co mu wydłubiesz z zakamarków tapicerki i dywaników, ale komfortowym takiego czyszczenia nazwać nie można. jaw kazdym razie uzywam tego ruskiego, a raz na jakiś czas z zakamarków wysysam syfy na stacji statoil, gdzie za dwa złote odkurzacz działa przez ok. 10 minut, co w zupełności wystarcza na odkurzenie mojego auta dwa razy.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Odkurzacz z lidla.