Odkurzam swoją bibliotekę, kilka książek do sprzedania

Data: 2012-01-21 03:48:26
Autor: Shuwar
Odkurzam swoją bibliotekę, kilka książek do sprzedania
Cześć,

Mam nadzieję, że mnie nikt nie ubije. Zrobiłem remanent w mojej
bibliotece górskiej i mam do sprzedania 2 pozycje. Może ktoś będzie
zainteresowany:

SMAK GÓR Ryszard Pawłowski
http://allegro.pl/literatura-gorska-smak-gor-ryszard-pawlowski-i2070629355.html

Góry Na Opak, czyli rozmowy o czekaniu, O.Morawska
http://allegro.pl/gory-na-opak-czyli-rozmowy-o-czekaniu-o-morawska-i2070629449.html

Pierwsza pozycja nie bardzo mi podeszła. Przyznam, że nawet nie
doczytałem do końca. Ale może znajdzie się ktoś zainteresowany. Druga
książka za to całkiem ciekawa, polecam ;-)

Adam

Odkurzam swoją bibliotekę, kilka książek do sprzedania