Odkuwają sie za fotoradary

Data: 2011-01-16 19:55:12
Autor: MarcinJM
Odkuwają sie za fotoradary
W dniu 2011-01-15 21:34, Krzysztof 45 pisze:
Jak mają sie nachapać i uprzykrzyć ci życie, "kij" zawsze się znajdzie :-D

Dlaczego oni zaczynają przypominać mi milicje obywatelską?

Bo to JEST MO.
Normalnie policjant sluzy obywatelowi swa obecnoscia na ulicy, na rogatkach. Z usmiechem pomaga obywatelom.... WROOOOC. Jedzie wkurwiony zdezelownanym radiowozem i patrzy do czego by sie tu, kurwa przypierdolic. Kazdy powod jest dobry.

Przez swoje 40 lat marnego zywota mimo wszystko lepiej wspominam kontakty z MO niz z policja. A rzeczone nie byly czeste, wszystkiego moze z 4-5 razy.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-16 21:10:02
Autor: MC
Odkuwają sie za fotoradary
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:igveuh$eib$1news.onet.pl...

[...]

Czemu się dziwisz jeśli policja ma milicyjne korzenie? Głosowałeś za odcięciem tej pępowiny?

Data: 2011-01-16 21:30:29
Autor: MarcinJM
Odkuwają sie za fotoradary
W dniu 2011-01-16 21:10, MC pisze:
[...]

Tak, ja i moj sw. pamieci tato (zagorzaly komuch) znalezlisny na "nowe czasy" jedna recepte: zdemontowac caly aparat i zbudowac go na nowych ludziach. Inaczej sie nie da. Nie zrobiono tego i niestety moj tato mial racje.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-16 23:46:59
Autor: MC
Odkuwają sie za fotoradary
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:igvkh6$2i0$1news.onet.pl...

[...]

Niestety. Teraz uchodzimy za starszych, gorzej wykształconych i gorzej zarabiających mieszkańców mniejszych miast, słuchających radia z Torunia w moherowych beretach.

Odkuwają sie za fotoradary