Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli

Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli

Data: 2018-06-23 22:35:45
Autor: kk
Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m

"Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"

Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

Data: 2018-06-23 23:07:20
Autor: Myjk
Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
Sat, 23 Jun 2018 22:35:45 +0200, kk
Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

Jeśli jest faktycznie jak piszą, to faktycznie jest słabo. Ja w Outlanderze też się mogę połączyć smarkfonem z autem, m.in. włączyć
zdalnie światła mijania/pozycyjne (tryb poszukiwania auta na parkingu albo
poświecenia sobie) :P klimatyzację, grzanie, a także timery itp. Ale żeby
to było możliwe muszę smartfona sparować z autem, i równocześnie mogą być
zarejestrowane tylko dwa smartfony, a sam system działa tylko przez
bezpośrednie połączenie WiFi (co akurat piętnuję ze względu na mizerny
zasięg -- ale już problem rozwiązałem kitując do samochodu stary smarkfon
ze zdalną kontrolą via net). Jak chcę dodać inny smartfon obsługujący auto,
to muszę wyrejestrować poprzednie urządzenie odpowiednią procedurą siedząc
w samochodzie z kluczykiem w łapie. No i silnika tym nie uruchomię, musi
być kluczyk.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-06-24 12:46:59
Autor: kk
Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
W dniu 2018-06-23 o 23:07, Myjk pisze:
Sat, 23 Jun 2018 22:35:45 +0200, kk


http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m

Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

Jeśli jest faktycznie jak piszą, to faktycznie jest słabo.

Ja w Outlanderze też się mogę połączyć smarkfonem z autem, m.in. włączyć
zdalnie światła mijania/pozycyjne (tryb poszukiwania auta na parkingu albo
poświecenia sobie) :P klimatyzację, grzanie, a także timery itp. Ale żeby
to było możliwe muszę smartfona sparować z autem, i równocześnie mogą być
zarejestrowane tylko dwa smartfony, a sam system działa tylko przez
bezpośrednie połączenie WiFi (co akurat piętnuję ze względu na mizerny
zasięg -- ale już problem rozwiązałem kitując do samochodu stary smarkfon
ze zdalną kontrolą via net). Jak chcę dodać inny smartfon obsługujący auto,
to muszę wyrejestrować poprzednie urządzenie odpowiednią procedurą siedząc
w samochodzie z kluczykiem w łapie. No i silnika tym nie uruchomię, musi
być kluczyk.


No, I tu nie chodzi o to czy mogę sterować bo to po to jest, ale o to czy mi ktoś nie będzie sterował bez mojej wiedzy.

Data: 2018-07-01 23:08:03
Autor: Pszemol
Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
kk <kk@op.pl> wrote:
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m

"Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"

Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

Oni miesiąc potrzebowali na to, aby dojść do konkluzji że aplikacja
zabezpieczona jest tylko hasłem? Eksperci :)

Swoją drogą w USA to standard - żaden klient/użytkownik nie będzie się
godził na jakieś cyrki z zabezpieczeniami: hasło i tyle.
Aplikacje na telefon z dostępem do konta w banku też mają tam tylko hasło,
więc czemu Tesla miałaby być inna?

Data: 2018-07-03 03:18:02
Autor: kk
Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
W dniu 2018-07-02 o 01:08, Pszemol pisze:
kk <kk@op.pl> wrote:
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m

"Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi
zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"

Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

Oni miesiąc potrzebowali na to, aby dojść do konkluzji że aplikacja
zabezpieczona jest tylko hasłem? Eksperci :)

Miesiąc to Ty potrzebowałeś by przeczytać artykuł o braku podstawowych zabezpieczeń.


Swoją drogą w USA to standard - żaden klient/użytkownik nie będzie się
godził na jakieś cyrki z zabezpieczeniami: hasło i tyle.
Aplikacje na telefon z dostępem do konta w banku też mają tam tylko hasło,
więc czemu Tesla miałaby być inna?


Jaka inteligencja taki poziom zabezpieczeń.

Data: 2018-07-05 21:52:12
Autor: Pszemol
Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
kk <kk@op.pl> wrote:
W dniu 2018-07-02 o 01:08, Pszemol pisze:
kk <kk@op.pl> wrote:
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m

"Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi
zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"

Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

Oni miesiąc potrzebowali na to, aby dojść do konkluzji że aplikacja
zabezpieczona jest tylko hasłem? Eksperci :)

Miesiąc to Ty potrzebowałeś by przeczytać artykuł o braku podstawowych zabezpieczeń.

?? Masz urojenia


Swoją drogą w USA to standard - żaden klient/użytkownik nie będzie się
godził na jakieś cyrki z zabezpieczeniami: hasło i tyle.
Aplikacje na telefon z dostępem do konta w banku też mają tam tylko hasło,
więc czemu Tesla miałaby być inna?


Jaka inteligencja taki poziom zabezpieczeń.

Silisz się niepotrzebnie na złośliwości...
Tymczasem prawda jest taka, że w USA bank służy klientom a w Polsce klient
służy bankom.

Data: 2018-07-07 00:17:27
Autor: kk
Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
W dniu 2018-07-05 o 23:52, Pszemol pisze:
kk <kk@op.pl> wrote:
W dniu 2018-07-02 o 01:08, Pszemol pisze:
kk <kk@op.pl> wrote:
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m

"Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi
zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"

Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

Oni miesiąc potrzebowali na to, aby dojść do konkluzji że aplikacja
zabezpieczona jest tylko hasłem? Eksperci :)

Miesiąc to Ty potrzebowałeś by przeczytać artykuł o braku podstawowych
zabezpieczeń.

?? Masz urojenia

Skoro robili te testy miesiąc to Ty dopiero po tym miesiącu mogłeś to przeczytać. Nie rozumiesz ? To zapytaj co inni sądzą.



Swoją drogą w USA to standard - żaden klient/użytkownik nie będzie się
godził na jakieś cyrki z zabezpieczeniami: hasło i tyle.
Aplikacje na telefon z dostępem do konta w banku też mają tam tylko hasło,
więc czemu Tesla miałaby być inna?


Jaka inteligencja taki poziom zabezpieczeń.

Silisz się niepotrzebnie na złośliwości...

Pieprzysz bzdety jak zwykle.

Tymczasem prawda jest taka, że w USA bank służy klientom a w Polsce klient
służy bankom.


Bo tylko hasło mają ?

Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona