Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli

Data: 2018-06-23 23:07:20
Autor: Myjk
Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
Sat, 23 Jun 2018 22:35:45 +0200, kk
Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

Jeśli jest faktycznie jak piszą, to faktycznie jest słabo. Ja w Outlanderze też się mogę połączyć smarkfonem z autem, m.in. włączyć
zdalnie światła mijania/pozycyjne (tryb poszukiwania auta na parkingu albo
poświecenia sobie) :P klimatyzację, grzanie, a także timery itp. Ale żeby
to było możliwe muszę smartfona sparować z autem, i równocześnie mogą być
zarejestrowane tylko dwa smartfony, a sam system działa tylko przez
bezpośrednie połączenie WiFi (co akurat piętnuję ze względu na mizerny
zasięg -- ale już problem rozwiązałem kitując do samochodu stary smarkfon
ze zdalną kontrolą via net). Jak chcę dodać inny smartfon obsługujący auto,
to muszę wyrejestrować poprzednie urządzenie odpowiednią procedurą siedząc
w samochodzie z kluczykiem w łapie. No i silnika tym nie uruchomię, musi
być kluczyk.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-06-24 12:46:59
Autor: kk

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m

[...]

No, I tu nie chodzi o to czy mogę sterować bo to po to jest, ale o to czy mi ktoś nie będzie sterował bez mojej wiedzy.

Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli