Odległość Słońca mod Ziemi.

Data: 2015-04-25 11:48:11
Autor: SZEF PSR
Odległość Słońca mod Ziemi.
Wyjaśnienie w tym rysunku.

http://www.proroctwa.com/pics/odleglosc-slonca.png

Jak zmierzyć średnicę Słońca sekstansem?

http://www.proroctwa.com/pics/Using_sextant_swing.gif

Więcej rysunków w linku...

http://www.zbawieniecom.fora.pl/sekcja-priorytetowa,29/teocentryzm-czy-mieszkamy-we-wnetrzu-ziemi,1583-555.html

W tym linku mamy mapkę wyliczeniową, w której można obliczyć kąt pochylenia słońca.

http://www.sunearthtools.com/dp/tools/pos_sun.php

czyli odległość Słońca od Ziemi wynosi około 5000 KM.

A nie 149 milionów kilometrów.

Tego nie da się podważyć. Każdy to może sprawdzić!

Data: 2015-04-24 23:39:08
Autor: szklanynocnik
Odlego Soca mod Ziemi.
uytkownik SZEF PSR napisa:

czyli odlego Soca od Ziemi wynosi okoo 5000 KM.

A nie 149 milionw kilometrw.

Tego nie da si podway. Kady to moe sprawdzi!

A jaka jest odlego ksiyca od ziemi? :)

Data: 2015-04-25 00:19:46
Autor: kogutek444
Odlego Soca mod Ziemi.
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 05:48:17 UTC+2 uytkownik SZEF PSR napisa:
Wyjanienie w tym rysunku.

http://www.proroctwa.com/pics/odleglosc-slonca.png

Jak zmierzy rednic Soca sekstansem?

http://www.proroctwa.com/pics/Using_sextant_swing.gif

Wicej rysunkw w linku...

http://www.zbawieniecom.fora.pl/sekcja-priorytetowa,29/teocentryzm-czy-mieszkamy-we-wnetrzu-ziemi,1583-555.html

W tym linku mamy mapk wyliczeniow, w ktrej mona obliczy kt pochylenia soca.

http://www.sunearthtools.com/dp/tools/pos_sun.php

czyli odlego Soca od Ziemi wynosi okoo 5000 KM.

A nie 149 milionw kilometrw.

Tego nie da si podway. Kady to moe sprawdzi!
Nikt jak fasola nie potrafi poprawi humoru od rana.

Data: 2015-04-25 09:00:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Odległość Słońca mod Ziemi.
SZEF PSR wrote:

[...]

Zauważ teraz, że to ten _kąt_ zmienia się _radialnie_ wraz z odległością od równika (w czasie równonocy od 90% na równiku do 0% nas biegunach), a nie jego _cotangens_.

Gdyby _cotangens_ zmieniał się z odległością, ziemia byłaby płaska.
A ponieważ to _kąt_ zmienia się z odległością, to ziemia jest kulista,
a Słońce jest w znacznie dalszej odległości. Dwója z trygonometrii.

PS. Ponadto promienie Słońca i gwiazd muszą się rozchodzić po liniach prostych, a to ponieważ gdzie byś nie był, żawsze odwzorowanie padania ich na kulę ziemską jest wiernokątne, nie licząc pomijalnych jeżeli chodzi o obserwacje gołym okiem paralaks dla Słońca i paralaks rocznych dla gwiazd.
Tego nie da się podrobić żadną inną linią rozchodzenia się promieni, przy żadnym ich opisanym wzorem matematycznym zagięciu coś takiego nie wyjdzie w równaniach choćbyś się wściekł.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-25 00:52:51
Autor: Stachu Chebel
Odlego Soca mod Ziemi.
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 09:00:39 UTC+2 uytkownik Jakub A.  Krzewicki napisa:
SZEF PSR wrote:

> Wyjanienie w tym rysunku.
> pochylenia soca.
> ===================================================> Zauwa teraz, e to ten _kt_ zmienia si _radialnie_ wraz z odlegoci od rwnika (w czasie rwnonocy od 90% na rwniku do 0% nas biegunach), a nie jego _cotangens_.

Gdyby _cotangens_ zmienia si z odlegoci, ziemia byaby paska.
A poniewa to _kt_ zmienia si z odlegoci, to ziemia jest kulista,
a Soce jest w znacznie dalszej odlegoci. Dwja z trygonometrii.

PS. Ponadto promienie Soca i gwiazd musz si rozchodzi po liniach prostych, a to poniewa gdzie by nie by, awsze odwzorowanie padania ich na kul ziemsk jest wiernoktne, nie liczc pomijalnych jeeli chodzi o obserwacje goym okiem paralaks dla Soca i paralaks rocznych dla gwiazd.
Tego nie da si podrobi adn inn lini rozchodzenia si promieni, przy adnym ich opisanym wzorem matematycznym zagiciu co takiego nie wyjdzie w rwnaniach choby si wciek.

Jak zwykle chop ma racj. Wartoci funkcji sin/cos w warunkach normalnych nale do zbioru <-1,1>. Na Socu zachodz kurewsko silne wybuchy jdrowe, a wic jest wojna. A w warunkach bojowych wartoci f.. trygonometrycznych mog si zmienia w zalenoci od si przeciwnika.

Data: 2015-04-25 11:27:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Odległość Słońca mod Ziemi.
Stachu Chebel wrote:

W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 09:00:39 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
SZEF PSR wrote:

> [...]

promieni, przy żadnym ich opisanym wzorem matematycznym zagięciu coś
takiego nie wyjdzie w równaniach choćbyś się wściekł.

Jak zwykle chłop ma rację. Wartości funkcji sin/cos w warunkach normalnych
należą do zbioru <-1,1>. Na Słońcu zachodzą kurewsko silne wybuchy
jądrowe, a więc jest wojna. A w warunkach bojowych wartości f.
trygonometrycznych mogą się zmieniać w zależności od sił przeciwnika.

:))))))

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-25 15:36:27
Autor: SZEF PSR
Odległość Słońca mod Ziemi.
On 4/25/2015 11:48 AM, SZEF PSR wrote:
[...]

Bzdury waść walisz, jak zwykle.

Jak odchodzisz od lampy, kąt padania im dalej tym bardziej maleje?

A mieszkanie nie jest kulą!

Właśnie na podstawie tych kątów spreparowano średnicę ziemi, aby katy pasowały do siebie.

Ale skoro ziemia nie jest kulą i nie ma na to dowodów, taka interpretacja jest mylna, ponieważ przy płaskiej ziemi także są takie kąty i oznaczają one coś zupełnie innego.

Żeby tak to interpretować, trzeba by mieć najpierw solidny dowód na kulistość ziemi.

A pomiar średnicy Słońca sekstansem  - 59 km średnicy wyklucza całkowicie odległość Słońca na 149 mln km.

Jeżeli Słońce ma 59 km średnicy, to kąty i odległość doskonale pasują do płaskiej ziemi.

Data: 2015-04-25 10:17:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Odległość Słońca mod Ziemi.
SZEF PSR wrote:

[...]

Dureń, sekstansem da się tylko zmierzyć średnicę _kątową_, nie liniową.
Przy odległości 5000 km nigdy odwzorowania nie będą wiernokątne w zakresie kąta półpełnego - to mówi trygonometria. A są!

PS. Zatem wychodzi tylko jedno rozwiązanie, choćbyś się wił i kluczył.

PS^2. W dodatku nie tylko zakres, ale funkcja tych oddziaływań pasuje do rozwiązania kuli, a w zasadzie elipsoidy spłaszczonej na biegunach.
Krzywiznę Ziemi policzono niezależnie z triangulacji Półwyspu Indyjskiego teodolitami już w XIX wieku http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Trigonometrical_Survey i nie trzeba do tego sprawdzać kąta promieni słonecznych.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-25 16:18:30
Autor: SZEF PSR
Odległość Słońca mod Ziemi.
On 4/25/2015 4:04 PM, Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

Tycho Brahe i Johannes Kepler mierzyli średnicę słońca.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CEQQFjAF&url=https%3A%2F%2Fwww.cfa.harvard.edu%2F~scranmer%2FAy191%2FCoursePapers%2Fpaper_pinhole.pdf&ei=ikw7VcvUH4SP8QWZuoGoDg&usg=AFQjCNHubJBPbCC2v77oaWjqsJVcK_CDAg&bvm=bv.91665533,d.dGc&cad=rja

Owszem dokładności wielkiej nie ma, ale jest wystarczająca, aby zupełnie zmiażdżyć owe 1,391,684 km średnicy, w porównaniu z 59 km.

Data: 2015-04-25 10:47:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Odległość Słońca mod Ziemi.
SZEF PSR wrote:

[...]

Kątową, widzianą z ziemi, chłopie zbuntowany.
A ona jest dokładnie taka sama co do sekundy kątowej w tej samej sekundzie GMT z Kinszasy i Tromsø przy różnych kątach padania promieni!
Gdyby Ziemia była płaska, zachodziłaby różnica o co najmniej 1/8.
Jeszcze jeden niepodważalny dowód na kulistość.

Czyli mamy całą serię pomiarów przeciwko słowu.

PS. Gdyby choć jedna z tych okoliczności wymienionych wcześniej zachodziła osobno, to można byłoby gdybać o alternatywnych teoriach. Ale że wszuystkie zachodzą naraz, to powinieneś wywiesić białą flagę w imieniu uczciwości intelektualnej.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-25 20:42:32
Autor: SZEF PSR
Odległość Słońca mod Ziemi.
On 4/25/2015 4:47 PM, Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

Jaką kątową. Widziałeś kiedyś średnicę kątową?

Jeden pomiar, nieco niedokładny ale wystarczy. I w żadnym wypadku nie jest to jakikolwiek dowód na kulistość Ziemi.

Różnica kątowa padania światła to dowód na ziemi płaskość. Im dalej od słońca, tym mniejszy kat padania światła, identycznie jak przy wschodzie lub zachodzie.

Gdyby był jakikolwiek dowód na kulistość Ziemi, można by było tę TEORIĘ rozważyć, ale żadnych dowodów na kulistość nie ma.

I dlatego Heliocentryzm nie jest niczym innym, jak bzdurną teorią bez jakichkolwiek dowodów.

A sataniści z NASA przekalkulowali według kątów pochylenia światła promień Ziemi i stworzyli kolejną nonsensowną teorię.

Jest coraz więcej dowodów na to, że praktycznie NASA nigdy nie mówi prawdy.

Data: 2015-04-25 14:53:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Odległość Słońca mod Ziemi.
SZEF PSR wrote:

[...]

Zgodnie z twoim - im dalej od słońca tym jego tarcza jest mniejsza.
A tymczsem ma w tym samym momencie niemal identyczne wymiary w Kinszasie (gdzie według twojej teorii jest bliżej) i w Tromsø (gdzie jest dalej). Różnice są zbyt małe, żeby tłumaczyć to refrakcją atmosfery.

Czyli musi być tak daleko, że różnica odległości do Kinszasy i do Tromsø jest o wiele mniejsza od odległości Ziemi od Słońca. Nigdy też na tle gwiazd nie ma pomiędzy Kinszasą i Tromsø większych różnic położenia kąta Słońca w stosunku do gwiazd niż liczonych w sekundach kątowych!

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-25 15:19:29
Autor: Andrzej Lawa
Odległość Słońca mod Ziemi.
W dniu 25.04.2015 o 14:53, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Usiłujesz racjonalnie rozmawiać na tematy ścisłe z kretynem, który nie jest w stanie zrozumieć, czym jest rozmiar kątowy.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-04-25 16:34:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Odległość Słońca mod Ziemi.
Andrzej Lawa wrote:

[...]

On nawet nie rozumie, że dla płaskiej Ziemi stopień geograficzny byłby dwa razy dłuższy w Pitrze (i 1.7 razy w Ushuaia) niż na równiku.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-26 17:06:30
Autor: SZEF PSR
Odległość Słońca mod Ziemi.
On 4/25/2015 9:19 PM, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Mnie rozmiar kątowy nie interesuje, po0nieważ nie wiemy, czy słońce jest kulą. Po za tym nie podaje się nam ani rozmiarów kątowych ziemi czy słońca czy księżyca ale podaje się nam ich średnice.

A nie ma dowodów na to, że są kulami.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%99%C5%BCyc

Podane są średnice w kilometrach.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia

Podane są promienie Ziemi - biegunowy i równikowy. W kilometrach.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sun

Polska Żydopedia nie podaje średnicy słońca ale angielska podaje.

Its diameter is about 109 times that of Earth

Średnica wynosi 109 razy średnica Ziemi.

Tymczasem sekstant podaje około 59 km.

I kto wychodzi na durnia i manipulatora?

Data: 2015-04-26 16:53:52
Autor: SZEF PSR
Odległość Słońca mod Ziemi.
On 4/25/2015 8:51 PM, Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

jest o wiele mniejsza od odległości. Nigdy też na tle gwiazd nie ma pomiędzy
Kinszasą i Tromsø większych różnic położenia niż liczonych w sekundach
kątowych!

Odeległosci na ziemi są takze sfałszowane. Słyszałeś o mapach Petersa?

Peters projection?

https://www.google.com/search?q=peters+projection+maps&ie=utf-8&oe=utf-8

http://i.imgur.com/7YFteui.jpg

Zwłaszcza wielkość Afryki!?