Odlicz vat od Osobówek

Data: 2011-11-14 10:04:01
Autor: monse1
Odlicz vat od Osobówek
Data: 2011-11-14 10:22:23
Autor: Maciek
Odlicz vat od Osobówek
W dniu 2011-11-14 10:04, monse1 pisze:
http://www.infiniticentrum.pl/offers/Samochody_z_pe_nym_odliczeniem_VAT.html Można można
"Przewozisz papiery wartościowe lub wyroby z metali szlachetnych?"
Mam ślubną obrączkę - wystarczy? ;-)

Maciek

Data: 2011-11-14 11:08:45
Autor: BartekK
Odlicz vat od Osobówek
W dniu 2011-11-14 10:22, Maciek pisze:
[...]

Oficjalnie - nie, chyba że tymi obrączkami handlujesz. Musisz przewozić "w związku z prowadzoną działalnością"

Data: 2011-11-14 11:17:24
Autor: monse1
Odlicz vat od Osobówek
W dniu 2011-11-14 11:08, BartekK pisze:
[...]

moim zdaniem wystarczy raz w  miesiÄ…cu zrobić obrót gotówkowy i już przeprowadzić

Data: 2011-11-14 11:25:20
Autor: !sp
Odlicz vat od Osobówek

Użytkownik "monse1" <monse1@op.pl> napisał w wiadomości news:j9qprj$fl$1news.onet.pl...
moim zdaniem wystarczy raz w  miesiÄ…cu zrobić obrót gotówkowy i już przeprowadzić

Jak kontrola skarbowa zapatruje siÄ™ na takie "bankowozy"?

Data: 2011-11-14 11:37:12
Autor: Liwiusz
Odlicz vat od Osobówek
W dniu 2011-11-14 11:17, monse1 pisze:
[...]

moim zdaniem wystarczy raz w miesiącu zrobić obrót gotówkowy i już
przeprowadzić

Wystarczy sobie odpowiednio duży weksel wystawić i trzymać przy d*pie:)

--
Liwiusz

Data: 2011-11-14 13:31:08
Autor: Gotfryd Smolik news
Odlicz vat od Osobówek
On Mon, 14 Nov 2011, Liwiusz wrote:

[...]

Mo¿na mo¿na
"Przewozisz papiery warto¶ciowe lub wyroby z metali szlachetnych?"
Mam ¶lubn± obr±czkê - wystarczy? ;-)

Oficjalnie - nie, chyba ¿e tymi obr±czkami handlujesz. Musisz przewoziæ
"w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci±"

moim zdaniem wystarczy raz w miesi±cu zrobiæ obrót gotówkowy i ju¿
przeprowadziæ

Wystarczy sobie odpowiednio du¿y weksel wystawiæ i trzymaæ przy d*pie:)

  Pierwsza rzecz o której pomy¶la³em czytaj±c pytanie - czy bêdzie
Liwiusz i weksel ;)
  IMVHO s³usznie. Tylko lepiej takiego weksla nie zgubiæ :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-11-14 11:30:16
Autor: Maciek
Odlicz vat od Osobówek
W dniu 2011-11-14 11:08, BartekK pisze:
Oficjalnie - nie, chyba że tymi obrączkami handlujesz. Musisz przewozić "w związku z prowadzoną działalnością"
No to jak kupię jedną i nie będzie się sprzedawała, to będzie ok? Wozić
ją czymś muszę, przecież w sklepie na pastwę złodziei nie zostawię ;-)

Maciek

Data: 2011-11-14 11:36:45
Autor: monse1
Odlicz vat od Osobówek
Tak czy siak bedzie nowa luka prawna

Data: 2011-11-14 11:37:57
Autor: Liwiusz
Odlicz vat od Osobówek
W dniu 2011-11-14 11:36, monse1 pisze:
Tak czy siak bedzie nowa luka prawna

E tam, pewnie oszczędności na VATcie nie zrekompensują wyższych kosztów takich "bankowozów".

--
Liwiusz

Data: 2011-11-14 11:48:41
Autor: spp
Odlicz vat od Osobówek
W dniu 2011-11-14 11:36, monse1 pisze:

Tak czy siak bedzie nowa luka prawna

Jaka nowa.
To była jedna z metod obejścia przepisów znana już w latach dziewięćdziesiątych. :)

--
spp

Data: 2011-11-14 17:05:37
Autor: Samotnik
Odlicz vat od Osobówek
Dnia 14.11.2011 spp <spp@op.pl> napisa³/a:
Tak czy siak bedzie nowa luka prawna

Jaka nowa.
To by³a jedna z metod obej¶cia przepisów znana ju¿ w latach dziewiêædziesi±tych. :)

Dok³adnie, kolega mia³ chyba w 1998 Citroena - bankowóz. :)
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-11-18 19:37:33
Autor: radekp@konto.pl
Odlicz vat od Osobówek
Mon, 14 Nov 2011 17:05:37 +0000 (UTC), w
<slrnjc2ij1.fqk.samotnik@localhost.localdomain>, Samotnik
<samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisa³(-a):

> To by³a jedna z metod obej¶cia przepisów znana ju¿ w latach > dziewiêædziesi±tych. :)

Dok³adnie, kolega mia³ chyba w 1998 Citroena - bankowóz. :)

Znam/zna³em bankowóz Alfê 156 w dobrej wersji wyposa¿eniowej :).

Data: 2011-11-14 14:35:55
Autor: wromek
Odlicz vat od Osobówek
Mo¿na mo¿na

mozna tez, jak kto mieszka przy granicy, kupowac sobie bene, el pi d¿i czy inne dizle i wystepowac o zwrot Vat z Niemiec. mozna? mozna...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-11-14 18:12:59
Autor: monse1
Odlicz vat od Osobówek
W dniu 2011-11-14 14:35, wromek pisze:
Mo¿na mo¿na

mozna tez, jak kto mieszka przy granicy, kupowac sobie bene, el pi d¿i czy
inne dizle i wystepowac o zwrot Vat z Niemiec. mozna? mozna...

Ale musisz go rozliczyæ w polsce, czyli naliczyæ 23% i odprowadziæ do US

Data: 2011-11-14 21:57:27
Autor: wromek
Odlicz vat od Osobówek
mozna tez, jak kto mieszka przy granicy, kupowac sobie bene, el pi d¿i czy
inne dizle i wystepowac o zwrot Vat z Niemiec. mozna? mozna...

Ale musisz go rozliczyæ w polsce, czyli naliczyæ 23% i odprowadziæ do US

niby dlaczego?

Data: 2011-11-15 08:21:57
Autor: wromek
Odlicz vat od Osobówek
Ale musisz go rozliczyæ w polsce, czyli naliczyæ 23% i odprowadziæ do US

niby dlaczego?

ja bym co najwyzej wpisal ten zwrot w przychod i rozliczal od tego pod. dochodowy ale to juz inna bajka...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-11-15 09:28:42
Autor: BartekK
Odlicz vat od Osobówek
W dniu 2011-11-14 21:57, wromek pisze:
[...]

Dlatego że takie są przepisy o podatku VAT? Jeśli nie płacisz go w DE (bo występujesz o zwrot, bo jesteś z PL i masz nip-EU), to musisz go zapłacić w PL (wg naszej stawki).

Data: 2011-11-16 00:28:31
Autor: wromek
Odlicz vat od Osobówek
niby dlaczego?
Dlatego ¿e takie s± przepisy o podatku VAT? Je¶li nie p³acisz go w DE (bo wystêpujesz o zwrot, bo jeste¶ z PL i masz nip-EU), to musisz go zap³aciæ w PL (wg naszej stawki).

tylko, ze go placisz w de a potem odzyskujesz po ilus miesiacach.
ja bym to wrzucil tylko w przychod a nie naliczyl VAT w PL tak, jak to robie z dizlem do mojej ciezarowki.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-11-14 23:03:14
Autor: TomWi
Odlicz vat od Osobówek
W dniu 2011-11-14 10:04, monse1 pisze:
http://www.infiniticentrum.pl/offers/Samochody_z_pe_nym_odliczeniem_VAT.html

Można można

a jak diagnosta straci za cudowny "bankowoz" uprawnienia to nikt inny jak wlasciciel firmy posiadajacej ow bankowoz zaplaci podatek od podatku wraz z odsetkami...

Data: 2011-11-16 23:18:24
Autor: Marek Dyjor
Odlicz vat od Osobówek
monse1 wrote:
http://www.infiniticentrum.pl/offers/Samochody_z_pe_nym_odliczeniem_VAT.html

Można można

coÅ› mi to przypomina.... :)

ach no tak ociec miaÅ‚ takiego  Forda eskorta bankowóz, w bagażniku byÅ‚a maÅ‚a kasetka

Odlicz vat od Osobówek