Odliczanie VATu od paliwa.

Data: 2009-10-29 22:48:51
Autor: stebi
Odliczanie VATu od paliwa.
Chcę kupić auto ciężarowe (Citroen C15) wyprodukowane w 1998r. Auto jest zarejestrowane jako ciężarowe. Sprzedający nie może znaleźć homologacji na nie. Czy po kupnie mogę odliczać spokojnie VAT od paliwa?
Czy w dowodzie muszę mieć VAT-1 wbiy? Jeśli tak, to co trzeba zrobić, żeby go wbić, jeśli auto nie ma tego?

pozdr.
stebi

Data: 2009-10-30 11:15:23
Autor: Krzysztof
Odliczanie VATu od paliwa.

Użytkownik "stebi" <michalsnielupiespamu@net.pl> napisał

[...]

Jedziesz do TOS'u, robisz odpowiednie badania, bierzesz od nich kwitek, z którym idziesz do wydziału komunikacji, a tam nanoszą Ci zmiany w dowodzie rejestracyjnym.
Tak to przynajmniej funkcjonowało w zeszłym roku.

Pozdr
K.

Odliczanie VATu od paliwa.