Odliczenie

Data: 2014-07-29 12:32:46
Autor: tomcio
Odliczenie
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3797213FA7B0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Chciałbym odliczyc zakup telefonu.
Problem w tym, ze zastanawiam się, czy opłaca mi się takowy zamówić
bezposrednio w chinach.
Pytanie, czy wtedy moge sobie odliczyc zapłaconą kwote w całosci od
przychodu w pdof?
Wiadomo, ze vatu nie ma, ale dochodówka?
Czy dowodem zakupu moze byc tylko wydruk ze sklepu potwierdzenia
zamówienia, zapłaty?

O żesz kurwa jego mać... chyba śnie...

a) zapytaj [swojej] księgowej,

b) dowiedz się w U.S.

c) poczytaj w internecie jakie dokumenty dopuszczają odpowiednie ustawy.

d) zamów i poczekaj na kontrolę z US, wtedy inspektorzy cię uświadomią

:D

Data: 2014-07-29 15:59:56
Autor: Budzik
Odliczenie
Użytkownik tomcio tomcio@paluszekpepuszek.xxx ...

[...]

Załóżmy że nie mam.
Mogę Twoją zapytać?

b) dowiedz się w U.S.

Dowiem się. Odpowiedż US plus odpowiedź grupy pozwoli mi wyciągnąć szersze wnioski. Ja się już w US dowiadywałem takich rzeczy, ze czesto konfrontuje odpowiedzi z grupą.
Ale nie bronię ci wierzyc bezkrytycznie urzędom.
Powodzenia.

c) poczytaj w internecie jakie dokumenty dopuszczają odpowiednie ustawy.

Jestem w trakcie. Jedno nie przeszkadza drugiemu.
d) zamów i poczekaj na kontrolę z US, wtedy inspektorzy cię uświadomią

Piekne. Głupie ale piekne.

Swoja szosą skoro moje posty tak bardzo Ci przeszkadzają - może byłbyś łaskaw mnie splonkować i mi nie odpowiadac? Byłbym zobowiązany.

Odliczenie