Odliczenie Vat-u od materiałow budowlanych

Data: 2013-01-01 13:50:33
Autor: Animka
Odliczenie Vat-u od materiałow budowlanych

Podobno jakiś wniosek trzeba do US czy MF wysłać z rachunkami.
Wysyła się kserokopie, czy oryginały?
Nie wiem jak sie za to zabrać, a chciałabym w tym tygodniu sporzadzić PIT-a i odliczyć ten Vat i ulgę internetową.

--
animka

Data: 2013-01-07 10:20:18
Autor: loger
On 01.01.2013 13:50, Animka wrote:

Podobno jakiś wniosek trzeba do US czy MF wysłać z rachunkami.
Wysyła się kserokopie, czy oryginały?
Nie wiem jak sie za to zabrać, a chciałabym w tym tygodniu sporzadzić
PIT-a i odliczyć ten Vat i ulgę internetową.

VAT za MB nie ma nic wspolnego z podatkami osobistymi, pitem rocznym itp.
Idz do US, powiedza ci wszystko. Dostaniesz druk VZM1 i objasnienia.
Dla nich to rutyna.
Daje sie kopie.

Odliczenie Vat-u od materiałow budowlanych