Odliczenie odsetek od kredytu

Data: 2010-02-07 14:32:58
Autor: marionek77
Odliczenie odsetek od kredytu
Witam,

Mam dylemat dotyczący ulgi odsetkowej, przyznam szczerze, że trochę zaniedbałem temat w kwestii mojego kredytu hipotecznego.

W 2001 kupiłem nowe mieszkanie od developera na kredyt w BOSiu. W rozliczeniach PIT 37 za lata 2001-2005 koszystałem z odliczeń tego zakupu (ulga mieszkaniowa). W rozliczeniu za rok 2005 odliczyłem ostatnią kwotę.

W połowie 2005 roku zaciągnałem w GE kredyt konsolidacyjny, którym spłaciłem kredyt w BOSiu i kredyt samochodowy. Od tego czasu cały czas płacę raty do GE (BPH aktualnie).

Czy w rozliczeniu za rok 2009 mógłbym odliczyć odsetki zapłacone na rzecz GE? Nie znam się na tym kompletnie i liczę na podpowiedź kogoś bardziej obeznanego w tych sprawach.

Z góry dzięki
Pozdrawiam
Mariusz

Odliczenie odsetek od kredytu