Odlot korka wlewu oleju?

Data: 2010-07-02 19:01:00
Autor: J_K_K
Odlot korka wlewu oleju?
Użytkownik "Kwik" <kwik@nospaminteria.pl> napisał w wiadomości news:i0l534$kh5$1srv.cyf-kr.edu.pl...
oderwal? Co musialoby sie zepsuc? Ewentualnie - czy mozna wjechac w taka dziure, ze korek spadnie z gwintu?

Pacjent to Astra H 1.8 (Z18XE), 100kkm.

Jeżeli jest taki sam system mocowania korka
jak w 1.4 czy 1.6 czyli "bagnet",
to nie ma takiej mozliwości.
Stwierdzone na 4 astrach o różnych przebiegu,
najwięcej - 270 kkm.

Moim zdaniem raczej go tylko przyłożył
albo i w ogóle nie wsadził.

No, to teraz będziesz musiał poszukać części 710 ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-02 19:02:17
Autor: Kwik
Odlot korka wlewu oleju?

No, to teraz będziesz musiał poszukać części 710 ;-)

Wlasnie nie! Korek zsunal sie i oparl o jakies przewody.
BTW - czy gdyby faktycznie sie zgubil, mozna spokojnie przejechac jakas odleglosc czy lepiej nie ruszac?

Kwik

Data: 2010-07-02 19:00:24
Autor: sop3k
Odlot korka wlewu oleju?

> [...]

BTW - czy gdyby faktycznie sie zgubil, mozna spokojnie przejechac jakas odleglosc czy lepiej nie ruszac?

Miałem dokładnie taki sam przypadek. Auto po przeglądzie przed wyjazdem do Paryża i podczas trasy odleciał korek, stres niemiłosierny bo w połowie drogi zaczęła migać kontrolka oleju, a przed wyjazdem sprawdzałem i było max. Pewnie mechanik krzywo wkręcił i od drgań wyleciał. Silnik cały uwalony, ale w Paryżu kupiłem korek dolałem 2l oleju i wróciłem już bez przygód. Ja stawiam na mechanika.

Data: 2010-07-02 19:05:41
Autor: J_K_K
Odlot korka wlewu oleju?
Użytkownik "Kwik" <kwik@nospaminteria.pl> napisał w wiadomości news:i0l5ij$l3p$1srv.cyf-kr.edu.pl...

BTW - czy gdyby faktycznie sie zgubil, mozna spokojnie przejechac jakas odleglosc czy lepiej nie ruszac?

Oceń ile Ci wychlapało i będziesz miał odpowiedź ...
Podejrzewam, że w razie czego powinni to mieć w każdym ASO
i większym sklepie / hurtowni.

Pzdr

JKK

Odlot korka wlewu oleju?