"Odlot z Franza Kafki wzięty"

Data: 2017-04-18 22:40:29
Autor: boukun
"Odlot z Franza Kafki wzięty"
"Panie przewodniczący, z niesmakiem przeczytałem Pana słowa, opublikowane dzisiaj m.in. przez portal wp.pl, w których próbuje Pan obrazić Pana dyrektora Bartłomieja Misiewicza, sugerując podejmowanie przez niego działań niegodnych i szkodliwych dla Rzeczypospolitej. Wpisuje się Pan w ten sposób w kampanię dezinformacji i nienawiści od miesięcy uprawianą przez najgorszych szkodników sprawy Polskiej" - tak zaczyna się list Macierewicza do Kukiza.
Szef MON broni Misiewicza. Kukiz komentuje: "dyrektor Misiewicz ocalił Polskę przed FSB"

Potem jest jeszcze lepiej. Macierewicz twierdzi, że Misiewicz na jego polecenie "uniemożliwił zawłaszczenie kontrwywiadu wojskowego przez ludzi, którzy dzisiaj słusznie są oskarżani przez prokuraturę o nielegalną współpracę z rosyjską służbą specjalną - FSB".

W liście dostaje sie "mediom głównego nurtu" i "środowiskom skorumpowanych polityków".
Macierewicz do Kukiza: to poddaje w wątpliwośc Pańskie intencje

Ale końcówka jest zdecydowanie najlepsza. "W czasach totalnego ataku sił antypolskich na legalnie wybraną władzę, gdy kłamstwo, podłość i dezinformacja sa codziennym narzędziem niszczenia polskich patriotów, Pańska wypowiedź budzi nie tylko zdziwienie, ale poddaje w wątpliwość Pańskie intencje" - napisał szef MON.

Co na to Kukiz? "Odlot z Franza Kafki wzięty"

Szef Kukiz'15 publikując list Macierewicza odpowiednio skomentował "rewelacje" szefa MON.

"Odlot z Franza Kafki wzięty :-). List ujawniam aby pomóc komisji d.s. Misiewicza w rzetelnym wyjaśnieniu całej jego sprawy. Żeby potem nie było, że coś zataiłem. Zresztą, Pan Minister sam chciał upublicznić korespondencję jeśli się nie uspokoję, a ja w życiu się z tymi gabinetami z Misiewiczami w środku nie pogodzę" - napisał Kukiz.

http://wiadomosci.wp.pl/pawel-kukiz-publikuje-list-straszak-od-macierewicza-misiewicz-ocalil-polske-przed-fsb-6113446359627393a

Zbyszek
1h temu

Kto to szaleństwo popiera?! Bardzo proszę żeby mi tu jakiś rodak napisał: tak, ja popieram tego świra. Bo coś mi się zdaje że prócz płatnych troli i świń przy korycie pis nie ma żadnego poparcia a te wszystkie sondaże to lipa.

gość
39 min. temu

zastanawiam się z kim lub z czym mamy do czynienie. Minister Obrony uporczywie broni
młodego człowieka, pomoc aptekarza robiąc z niego niemal "bohatera narodowego" Paranoja, ale pytanie fundamentalne dlaczego? I dlaczego ten człowiek ciągle jest Ministrem Obrony? Też paranoja i pytanie dlaczego?"

Najgorszy sort Polaka
39 min. temu

Na tym etapie psychozy powinni pojawić się kosmici. Zaczynam się bać. Czy nie uważacie że posłowie powinni być poddawani okresowym badaniom psychiatrycznym? Dla dobra nas wszystkich. Bo to już zaczyna wymykać się z pod czyjejkolwiek kontroli.

Data: 2017-04-19 08:08:07
Autor: Pajdak
"Odlot z Franza Kafki wzięty"

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kto ocali Pawełka przed głupotą?

--
Lepudruk

Data: 2017-04-19 08:17:48
Autor: boukun
"Odlot z Franza Kafki wzięty"
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie czytasz tekstu ani artykulu... To sa slowa twojego ulubionego Macierewicza, a Kukiz je komentuje :)

boukun

Data: 2017-04-19 09:41:22
Autor: Pajdak
"Odlot z Franza Kafki wzięty"

[...]

"Kukiz komentuje: "dyrektor Misiewicz ocalił Polskę przed FSB" - to
komentarz kogoś normalnego? Zniża sie do "dyskusji" z św. Antonim
Smoleńskim?

--
Lepudruk

Data: 2017-04-19 10:45:32
[...]