Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera

Data: 2010-05-21 08:38:03
Autor: Michał Gut
Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera
a jeszcze jedno!!!! poproĹ› o nagranie ze stanowiska serwisowego na ktorym byl laptop:)

mnie tak (prowadze firme komputerowa) chcieli odbic z gwarancji laptopa klienta twierdzac ze przyjechal ze zbitÄ… matrycÄ…:))))))))
po utarczkach slowynych zarzadalem udostepnienia nagran z rozpakowywania latopa u nich i ze stanowiska serwisowego oraz dokladnych zdjec ze zblizenia obudowy matrycy przy ktorej bylo pekniecie.

i nagle juz nie musialem wymieniac matrycy na swoj koszt - zmienili gadke o 180 stopni.....
nie pamietam co to za serwis byl ale gdzies powinny byc maile od nich (zdaje sie ze to nie bylo w gdansku tylko gdzies blizej - chyba wawa).

Data: 2010-05-21 09:50:15
Autor: Laphroaig
Michał Gut wrote:
a jeszcze jedno!!!! poproĹ› o nagranie ze stanowiska serwisowego na ktorym byl laptop:)

:o , to serwisy prowadza rejestracje video swoich stanowisk???

--
pozdr
Wojtek

Data: 2010-05-21 12:34:11
Autor: Michał Gut
Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera
:o , to serwisy prowadza rejestracje video swoich stanowisk???

u mnie nie ma ale u nich to zadanie zalatwilo wszystkie problemy i nagle wszystko dalo sie zalatwic..... niektore maja (u mnie bedzie zamontowana, bo zdarzylo mi sie ze klienci mi probowali kity wciskac ze zrobilem to a nie zrobilem tamtego itd.).

Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera