Odmowa przyjecia reszty groszowkami

Data: 2013-02-20 21:12:54
Autor: Liwiusz
Odmowa przyjecia reszty groszowkami
W dniu 2013-02-18 18:35, ciekaw1@poczta.onet.pl pisze:
Czy klient ma prawo odmowic przyjecia reszty w postaci garsci jednogroszowek?

A sprzedawca ma możliwość wydania w inny sposób?

--
Liwiusz

Data: 2013-02-20 15:44:36
Autor: ciekaw1
W dniu środa, 20 lutego 2013 21:12:54 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> Czy klient ma prawo odmowic przyjecia reszty w postaci garsci jednogroszowek?

A sprzedawca ma możliwość wydania w inny sposób?

Ma psi obowiazek dbania o wystarczajaca liczbe monet w kasie. Zawsze moze poprosic o przyslanie bilonu na stanowisko.
To bylo w hipermarkecie, gdzie maja taka mozliwosc.

Mowila, ze konczy zmiane i pewnie chciala sie pozbyc klopotu z drobnymi.
Tak mysle, bo poprosilem o zapalki lub slodycze zamiast reszty, a ona odmowila i wcisnela jakis guzik pod kasa.
Pewnie wzywala ochrone, a ja nie chcialem miec wiekszych klopotow, dlatego sie zmylem. WM

Data: 2013-02-21 01:06:16
Autor: Mr. Misio
Użytkownik ciekaw1@poczta.onet.pl napisał:
[...]

phhh, mienczak :)

ja bym przyjal kase w groszowkach, i... siegnal po batonik, gumy czy frugo co zwykle sa przy kasach i... zapłącił tymi groszówkami :)

Odmowa przyjecia reszty groszowkami