Odmowa własnej rejestracji

Data: 2009-03-17 22:47:10
Autor: .B:artek.
Odmowa własnej rejestracji
PawelC wyskrobał(a):
Po dlugich acz ciezkich cierpieniach kupilem (oczywiscie sprowadzone z
Niemiec auto), a ze zaplacilem za nie mniej niz planowalem wiec
postanowilem sobie strzelic ekstrawagancje, czyli tablice na zyczenie
:) Niestety pani odmowila mi tej przyjemnosci, tlumaczac, ze to moga
byc tylko polskie slowa :(
Fakt jest faktem ze to slowo jest anglojezyczne (zwiazane z filmem),
ale czy naprawde jest taki wymog?
Zastanawiam sie, jak to jest, skoro podobno Doda mogla sobie zaczyczyc
rejestracji DODA i ja dostala, a przeciez to slowo w oficjalnych
slownikach tez nie funkcjonuje :)

"Wyróżnik indywidualny powinien stanowić wyraz, skrót lub określenie w języku polskim, niezawierający treści obraźliwych lub niezgodnych z zasadami współżycia społecznego." - par. 24 ust. 3 rozporządzenia o rejestracjach.

Powiedz pani albo napisz oświadczenie, że jest to skrót (podaj jaki) i powinno przejść. Tyle widuje tablic indywidualnych nie zawierających słów w języku polskim, że aż się zdziwiłem i poszukałem.

--
..B:artek.

Data: 2009-03-17 23:51:30
Autor: radxcell
*.B:artek.* wrote in <news:gpp5or$h0$1news.onet.pl>:
[...]

czyli mam rejestracje niezgodna z rozporzadzeniem?
dali mi RDX, juz dwukrotnie, bez szemrania...

pozdr, rdx

--
|   / _` / _` |>  </ _/ -_) | | spamboks na o2peel

Odmowa własnej rejestracji