Odmowa wykonania rozkazu

Data: 2010-06-08 07:00:48
Autor: jadrys
Odmowa wykonania rozkazu

Pan Hrabia pewnie weĽmie sprawę w swoje ręce i własnoręcznie zlikwiduje te "szkodniki" :

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,-Mysliwi-odmowili-strzelania-do-bobrow,wid,12343161,wiadomosc_prasa.html

PS. Widać że nie wszyscy my¶liwi to bezmy¶lne maszyny do zabijania.

Data: 2010-06-07 22:10:35
Autor: DJ MC Donald Musk
Odmowa wykonania rozkazu
On 8 Cze, 07:00, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
[...]

Patrz Pan.
Bydlak chcial sobie na bobry popolowac to i powodz wykorzystal do tego
by wyjac je spod ochrony...
no tylko POwiec moze byc takim bydlakiem...

Data: 2010-06-08 14:49:02
Autor: jadrys
Odmowa wykonania rozkazu
W dniu 2010-06-08 07:10, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

No niezupełnie tylko  "POwiec"..  Hiszpański król również ma instynkt zabójcy. W czasie wizyty w Polsce to bydlę z zimn± krwi± zamordowało żubra, który nikomu nic nie szkodził.. Że też ten Hugo Chavez nie dał mu w mordę.. Ale to tak powinien dostać żeby mu ta korona spadła z tego głupiego łba.

Data: 2010-06-09 01:50:14
Autor: zbig
Odmowa wykonania rozkazu
On 8 Cze, 14:49, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

żubra, który nikomu nic nie szkodził.. Że też ten Hugo Chavez nie dał mu
w mordę.. Ale to tak powinien dostać żeby mu ta korona spadła z tego

Twoi umiłowani piraci somalijscy zastrzelili kolejnego kapitana
statku. Może najpierw warto sie jednak zatroszczyć o ludzi?

Data: 2010-06-09 13:41:02
Autor: jadrys
Odmowa wykonania rozkazu
W dniu 2010-06-09 10:50, zbig pisze:

[...]

Kolejny? To ilu już ich było? To morderstwo zawdzięczamy tym bandytom z "Navy Seals" którzy zaczęli strzelać i mordować tych biedaków. Wcze¶niej odbywało sie wszystko  bez rozlewu krwi. Na pokład wchodzili piraci dostawali okup i po wypaleniu papierosa z kapitanem odpływali. Tylko kapitali¶ci robili się odrobinę biedniejsi.

A teraz niestety gin± ludzie..

Tak zbigu - zatroszczmy sie o ludzi.. nie pozwólmy kapitalistom kupować 3-cigo samolotu i 300-tnego auta gdy w Somalii umieraj± dzieci z głodu.

Data: 2010-06-09 15:44:50
Autor: cirrus
Odmowa wykonania rozkazu
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hunufu$96u$1news.onet.pl...
[...]

Ty naprawdę jeste¶ kompletnym kretynem.

--
stevep

Data: 2010-06-10 07:28:35
Autor: jadrys
Odmowa wykonania rozkazu
W dniu 2010-06-09 15:44, cirrus pisze:

[...]

Tak, dla ciebie Stefan fakty to kretyństwo. Ty wolisz żyć urojeniami.

Data: 2010-06-10 13:07:17
Autor: cirrus
Odmowa wykonania rozkazu
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hupt7e$29k$2news.onet.pl...
[...]

A ty obsesjami.

--
stevep

Data: 2010-06-08 19:55:00
Autor: 'he®sk'
Odmowa wykonania rozkazu
On Tue, 08 Jun 2010 07:00:48 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

 co wam z tymi bobrami? zachowanie zwierzakow jest normalne.  woda zalewa im zeremia wiec kombinuja jak by ja spuscic.h
 zachowanie jak najbardziej naturalne. z czego robicie halo?

--

 HeSk

Data: 2010-06-09 08:11:25
Autor: jadrys
Odmowa wykonania rozkazu
W dniu 2010-06-08 19:55, 'he®sk' pisze:
On Tue, 08 Jun 2010 07:00:48 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Pan Hrabia pewnie weźmie sprawę w swoje ręce i własnoręcznie zlikwiduje
te "szkodniki" :

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,-Mysliwi-odmowili-strzelania-do-bobrow,wid,12343161,wiadomosc_prasa.html

PS. Widać że nie wszyscy myśliwi to bezmyślne maszyny do zabijania.

  co wam z tymi bobrami? zachowanie zwierzakow jest normalne.
  woda zalewa im zeremia wiec kombinuja jak by ja spuscic.h
  zachowanie jak najbardziej naturalne. z czego robicie halo?

Tu chodzi o zachowanie niektĂłrych politykĂłw PO, a nie o zwyczaje bobrĂłw.

Data: 2010-06-09 15:43:52
Autor: cirrus
Odmowa wykonania rozkazu
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hunbbi$g96$2news.onet.pl...
[...]
obrow,wid,12343161,wiadomosc_prasa.html PS. Widać że nie wszyscy myśliwi to bezmyślne maszyny do zabijania.

A konkratnie?

--
stevep

Data: 2010-06-10 07:27:45
Autor: jadrys
Odmowa wykonania rozkazu
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,-Mysliwi-odmowili-strzelania-do-b obrow,wid,12343161,wiadomosc_prasa.html PS. Widać że nie wszyscy myśliwi to bezmyślne maszyny do zabijania.
[...]

Zganianie winy swojej nieudolnoĹ›ci na otaczajÄ…cÄ… nas przyrodÄ™ jest zwykĹ‚ym sq**syĹ„stwem. To Tusk z Komorowskim i  kompanijÄ… jest szkodnikiem dla Polski, a nie te sympatyczne gryzonie.

Data: 2010-06-10 13:06:55
Autor: cirrus
Odmowa wykonania rozkazu
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hupt7b$29k$1news.onet.pl...
[...]
-b  obrow,wid,12343161,wiadomosc_prasa.html PS. Widać ĹĽe nie wszyscy myĹ›liwi to bezmyĹ›lne maszyny do zabijania.

A kto zgania i na co?

--
stevep

Odmowa wykonania rozkazu