Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?

Data: 2020-06-18 02:23:58
Autor: Animka
Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
Owsiak dyplomatycznie poprosił ministra o 37 respiratorów z palet, o których mówił wcześniej resort zdrowia. Szumowskiemu trudno będzie odmówić takiej prośby. WOŚP nie chce tych respiratorów dla siebie, tylko dla szpitali, z którymi współpracuje.

https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fakt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=e44c272b-9302-5049-b3f9-b5ca62f96b35&sid=f13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2

--
animka

Data: 2020-06-18 09:30:18
Autor: z
Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
Czy ktoś Ci się włamał na kompa?
Czy o 2 w nocy dostałaś zlecenie ze sztabu Czaskoskiego aby napisać na "prawie"?

Data: 2020-06-18 11:27:14
Autor: Olin
Dnia Thu, 18 Jun 2020 02:23:58 +0200, Animka napisał(a):

Szumowskiemu trudno będzie odmówić takiej prośby.

Szumowski nie odmówi, bo nic nie powie. Jest tak zajęty geszeftami, że aż ma worki pod oczami.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-06-18 11:34:39
Autor: J.F.
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rceca2$j1n$1@gioia.aioe.org...
[...]

Nie rozumiem - dlaczego Owsiak mialby dzielic respiratory, za ktore nie zaplacil ?

Minister kupil, to minister bedzie rozdzielal, wedle potrzeb :-P

J.

Data: 2020-06-19 12:41:19
Autor: nie ma emaila
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Nie rozumiem - dlaczego Owsiak mialby dzielic respiratory, za ktore nie zaplacil ?

bo ministrowi do niczego one nie są potrzebne
geszeft już zrobiony

Data: 2020-06-19 15:48:34
Autor: nadir
W dniu 19.06.2020 o 12:41, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

bo ministrowi do niczego one nie są potrzebne
geszeft już zrobiony

A do czego potrzebne są Owsiakowi, chce swój geszeft ugrać?

Data: 2020-06-19 16:08:39
Autor: Olin
Dnia Fri, 19 Jun 2020 15:48:34 +0200, nadir napisał(a):

A do czego potrzebne są Owsiakowi, chce swój geszeft ugrać?

Owsiak nie kupuje sprzętu medycznego od handlarzy bronią, instruktorów
narciarskich i ich żon. Nie zdarza mu się również przepłacać i, przede
wszystkim, nie wydaje publicznych pieniędzy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-06-19 19:01:29
Autor: Animka
W dniu 2020-06-19 o 16:08, Olin pisze:
[...]

Ze strony Owsiaka to była dyplomacja i satyra, bo on wiedział, że tych respiratorów nie ma. Przynajmniej ja tak uważam.

Data: 2020-06-19 20:01:34
Autor: Jingiel
W dniu 2020-06-19 o 19:01, Animka pisze:
[...]

Ma jeszcze jedno, czego rządzący nie mają-rozum.

Data: 2020-06-19 20:49:56
Autor: nadir
W dniu 19.06.2020 o 16:08, Olin pisze:

Owsiak nie kupuje sprzętu medycznego od handlarzy bronią, instruktorów
narciarskich i ich żon.

Może tak, może nie?

Nie zdarza mu się również przepłacać

Możliwe, że nie przepłaca za sprzęt.
Natomiast wiem jak potem wygląda serwis, konserwacja i obsługa tego sprzętu, na przykład w szpitalch. Na serwisie producent/dystrybutor odbija sobie potem zniżki, których udzielił przy sprzedaży.

przede wszystkim nie wydaje publicznych pieniędzy.

Swoich prywatnych też nie.

Data: 2020-06-21 22:29:22
Autor: Kviat
W dniu 19.06.2020 o 20:49, nadir pisze:
W dniu 19.06.2020 o 16:08, Olin pisze:

Owsiak nie kupuje sprzętu medycznego od handlarzy bronią, instruktorów
narciarskich i ich żon.

Może tak, może nie?

To kupuje, czy nie?

[...]

Podasz konkretny przykład, który można zweryfikować?

przede wszystkim nie wydaje publicznych pieniędzy.

Swoich prywatnych też nie.

Ale jak już wpłacasz, to przynajmniej wiesz na co idą.
A nie że wpłacasz, a potem ktoś wbrew twojej woli przeznacza te wpłaty na paśnik dla facetów przebierających się w czarne sukienki, albo na planowanie budowy lotniska w polu, albo na budowę miliona aut elektrycznych. Albo na "zakup" respiratorów od handlarza bronią.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-06-22 11:13:40
Autor: Olin
Dnia Fri, 19 Jun 2020 20:49:56 +0200, nadir napisał(a):

 Na serwisie producent/dystrybutor odbija sobie potem zniżki, których udzielił przy sprzedaży.

Izdebski gwarantuje bezpłatny serwis pogwarancyjny?
Jeśli tak, wiadomo czemu respiratory były dwukrotnie przepłacone.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-06-22 12:10:23
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nd5nsxoed74u$.17b0cdolm0l4a$.dlg@40tude.net...
[...]

Ch* wie, jaka tam była umowa, ale czeste jest, ze urzednicy sami okreslaja sobie warunki gwarancji.

I bardzo dobrze - placa np za urzadzenie ktore ma pracowac 5 lat, oferta cenowa ma obejmowac niezbedny serwis.
Zebym jak tak mogl sobie okreslic.

Tylko w tym przypadku, to pewnie nie okreslono takich drobiazgow, bo nie bylo czasu :-)

J.

Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?