Odmrażacz do szyb od wewnątrz

Data: 2010-01-05 23:37:43
Autor: Michał
Odmrażacz do szyb od wewnątrz
Jak sobie  radzicie ze zmrożoną szybą od wewnatrz w te mroźne dni?

15 lat temu w kaszlaku psikałem od środka amoniakiem i dokładnie wietrzyłem wnętrze. Zapobiegało to parowaniu i oszronieniu szyb od środka. Teraz po nagrzaniu auta po jeździe otwieram wszystkie drzwi na maksa na minutkę żeby wypuścić wilgotne powietrze i rano szyby nie są oszronione.

Data: 2010-01-06 10:10:45
Autor: Marx
Odmrażacz do szyb od wewnątrz

Data: 2010-01-06 10:48:21
Autor: Dominik & Co
Odmrażacz do szyb od wewnątrz

Data: 2010-01-08 10:18:26
Autor: gosmo
Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości news:hi0fkj$n56$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zgadza się, też stosuję tą metodę i jest skuteczna. Ba, zmniejszenie temperatury w środku powoduje również, że śnieg się nie roztapia na szybach/dachu w przypadku opadów i mniej zamarzają szyby nawet od strony zewnętrznej. Jednak nie zawsze się da tak jak by się chciało ochłodziłć/wysuszyć. Jak jadę z córką (4 letnią) to wietrzę jedynie po dojechaniu na miejsce, skuteczność jest wtedy wystarczająca, ale nie powalająca. Jak jadę sam to kilometr przed dojazdem zapinam kurtkę, zakładam czapkę i uchylam na kilka centymetrów okno. Efekt 100% ;) Rano następnego dnia ściągam śnieg z szyb, wsiadam i jadę.

Odmrażacz do szyb od wewnątrz