Odmrażanie szyb

Data: 2010-10-11 09:27:25
Autor: ptoki
Odmrażanie szyb
On 11 Paź, 15:40, "Kakalak" <K...@onet.pl> wrote:
Temat aktualny, zastanawiam się czy na lekkim mrozie (-2) nie polewać szyb
LETNIĄ (20C) wodą, w celu szybkiego odmrożenia i podgrzania.

Slaby biznes, bo jak taka letnia cos odmrozi to calosc zamarznie po
splynieciu w rynienki i tam moze sie zebrac i calosc zaczopowac...

O tym że nie wolno wrzącą to wiem.

Pytanie nasunęło mi się jak przeglądałem internet  "podgrzewane
spryskiwacze"

Stosowałem specjalne płyny, przysłanianie tekturą i żadna metoda mi nie
odpowiada.

Jakie są Wasze sposoby?
Odmrazacze i plyny, a tak naprawde to odpalic auto niech sie rozgrzeje
i nawiew na przednia szybe. I za ten czas co odsniezasz czy skrobiesz
pozostale szyby przednia ladnie odtaje. Mozna jej pomoc odmrazaczem w
psikaczu (nie aerozol tylko atomizer) i zmiotka.

Odmrażanie szyb