Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę

Data: 2020-07-02 09:31:31
Autor: Bruno Brunowski
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
Pedofil ułaskawiony przez Dudę wciąż jest w rejestrze 'największych zwyrodnialców': ,,Możemy się dowiedzieć, że mężczyzna swoich czynów (zgwałcenie i znęcanie się nad rodziną) dokonywał przez prawie siedem lat (2004-06- 2011-11)" https://t.co/tXLUR5HQhZ

--
Bruno

Data: 2020-07-05 09:13:21
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -

Za co odsiedział zasądzoną karę. A teraz na prośbę matki i córki remontuje im mieszkanie.

--
JB

Data: 2020-07-05 18:31:56
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]

Za prezydenta Trzaskowskiego takich remontów nie będzie!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-06 07:10:23
Autor: Runt
W dniu 2020-07-05 o 18:13, Jacek Bialy pisze:
[...]

No to A.Duda jest dumny z siebie. Wyremontował mieszkanie pedofilowi.
Sukces!

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-06 00:13:28
Autor: Jacek Bialy
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
Za co odsiedział zasądzoną karę. A teraz na prośbę matki i córki remontuje im mieszkanie.

 - No to A.Duda jest dumny z siebie.

Ma powody.

 - Wyremontował mieszkanie pedofilowi.

Sam sobie wyremontował - skazany za pedofilię po odsiedzeniu kary.. Ty byś takich wyrzucał do kanału?

JB

Sukces!

Data: 2020-07-06 09:18:12
Autor: Runt
W dniu 2020-07-06 o 09:13, Jacek Bialy pisze:
Za co odsiedział zasądzoną karę. A teraz na prośbę matki i córki remontuje im mieszkanie.
  - No to A.Duda jest dumny z siebie.
Ma powody.
Cały naród jest dumny z ułaskawienia pedofila.

  - Wyremontował mieszkanie pedofilowi.
Sam sobie wyremontował - skazany za pedofilię po odsiedzeniu kary.
No jest czysty jak lilija! ;-)))
Ty byś takich wyrzucał do kanału?
Z tym idź do zenusia. obaj stosujecie UB-eckie metody perswazji.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-06 02:31:28
Autor: Jacek Bialy
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
Za co odsiedział zasądzoną karę. A teraz na prośbę matki i córki remontuje im mieszkanie.
  - No to A.Duda jest dumny z siebie. Ma powody.
 - Cały naród jest dumny z ułaskawienia pedofila.

A nie sądzisz, że to była podpucha? Przecież z tym 'pedofilem' Wyborcza nie mogła się gorzej skompromitować - i jej czytelnicy, którzy ponieśli tego fejka jako sztandar zwycięstwa..   Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-07-06 12:55:54
Autor: Runt
W dniu 2020-07-06 o 11:31, Jacek Bialy pisze:

  - Cały naród jest dumny z ułaskawienia pedofila.

A nie sądzisz, że to była podpucha?

Ułaskawienie pedofila? ;-)))

Przecież z tym 'pedofilem' Wyborcza nie mogła się gorzej skompromitować

Jesteś pewny że GW a nie Fakt?

- i jej czytelnicy, którzy ponieśli tego fejka jako sztandar zwycięstwa..

Czytelnicy "Faktu" więc twój entuzjazm jest chybiony.

Buuu ha-ha!

smiej sie pajacu, smiej ;-)

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-06 08:14:30
Autor: Jacek Bialy
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
Przecież z tym 'pedofilem' Wyborcza nie mogła się gorzej skompromitować

 - Jesteś pewny że GW a nie Fakt?

A jakie to ma znaczenie?   Kompromitują się sympatycy Trzaskowskiego, którzy złapali się tego tematu..  Bravissimo!

JB

Data: 2020-07-06 20:47:48
Autor: Runt
W dniu 2020-07-06 o 17:14, Jacek Bialy pisze:
Przecież z tym 'pedofilem' Wyborcza nie mogła się gorzej skompromitować

  - Jesteś pewny że GW a nie Fakt?

A jakie to ma znaczenie?

Podstawowe.

Kompromitują się sympatycy Trzaskowskiego, którzy złapali się tego tematu..  Bravissimo!

Ułaskawił pedefila? Tak czy nie?

Ułaskawił kolesia który po pijaku całował się z psem? Tak czy nie?

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-06 12:43:50
Autor: Jacek Bialy
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę

Kompromitują się sympatycy Trzaskowskiego, którzy złapali się tego tematu..  Bravissimo!

 - Ułaskawił pedefila? Tak czy nie?

Odsiedział swój wyrok?  Tak czy nie?

Data: 2020-07-07 06:41:59
Autor: Runt
W dniu 2020-07-06 o 21:43, Jacek Bialy pisze:

Kompromitują się sympatycy Trzaskowskiego, którzy złapali się tego tematu..  Bravissimo!

  - Ułaskawił pedefila? Tak czy nie?

Odsiedział swój wyrok?  Tak czy nie?

Skoro odsiedział to po cholerę go ułaskawił? ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-06 22:43:28
Autor: Jacek Bialy
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
 - Skoro odsiedział to po cholerę go ułaskawił? ;-)))

Kupił ci tatuś słownik?  To zajrzyj do słownika, a wszystkiego się dowiesz (nie mówcie mu - będzie wesoło:))

JB

Data: 2020-07-07 09:13:36
Autor: Runt
W dniu 2020-07-07 o 07:43, palant Jacek Bialy pisze:
  - Skoro odsiedział to po cholerę go ułaskawił? ;-)))

Kupił ci tatuś słownik?
Sam sobie kupiłem? Ty masz jeszcze z czasów PRL/SB?

To zajrzyj do słownika, a wszystkiego się dowiesz (nie mówcie mu - będzie wesoło:))

POważnie? Ty zajrzałes i wciąż jesteś durnowaty. Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie: dlaczego A.Duda ułaskawił pedofila kiedy ten juz odsiedział swoje?

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-07 09:31:13
Autor: A. Filip
[Niech się Polański'jç3Ę6¤ş×üB‡l‰§rÁ ¸ó wyroki]
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

Bo uważa że na łaskę/szansę zasługuje nie tylko Wielki Reżyser Polański? :-)
[Trzaskowski o Polańskim leciał w PO duchu: rozgrzeszające zasługi ]

AFAIR W praktyce to ułaskawienie Dudy powstrzymało *drugi* wyrok za
złamanie zakazu kontaktów, co tym razem było w interesie
(już dorosłej) poszkodowanej w "Polsce jaka była i jest".

Ja z tym poniżej [A]  nie całkiem się zgadzam ale zignorować z marszu
nie potrafię *i nie chce* .

[A] https://oko.press/prezydent-obronca-pedofila-prof-platek-duda-tym-razem-zrobil-dobrze/
1 lipca 2020 ; Prezydent ,,obrońcą pedofila"? Prof. Płatek: Duda tym
razem mógł postąpić dobrze

[...] Zastępca prokuratora generalnego w piśmie informował, że pomiędzy
skrzywdzonymi a skazanym doszło do pełnego pojednania. "Pokrzywdzone
są osobami dorosłymi, samodzielnymi. Nie zachodzi w stosunku do nich
domniemanie, że nie w pełni realnie postrzegają rzeczywistość. Dlatego
należy poważnie brać pod uwagę ich suwerenne żądania, by Państwo
przestało otaczać je opieką, której sobie nie życzą, a wręcz odbierają
je jako zbędną represję". [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-07 01:53:17
Autor: Jacek Bialy
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę [Niech się Polański nauczy jak odsiadywać wyroki]
  - Skoro odsiedział to po cholerę go ułaskawił? ;-))) Kupił ci tatuś słownik?
[...]

Na szczęście użytkownik 'A.Filip' wyjaśnił to w taki sposób, że nasz pawianek nic z tego nie zrozumie :-DD

--
JB

Data: 2020-07-08 08:24:24
Autor: Runt
W dniu 2020-07-07 o 10:53, łysy stary pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Ten "mały Żydek" to wasz problem.

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Co z Polańskim wspólnego ma PO ty durniu!
Na szczęście użytkownik 'A.Filip'

taki sam dureń jak ty. chłopski filozof bełkoczący bez sensu

wyjaśnił to w taki sposób, że nasz pawianek nic z tego nie zrozumie :-DD

Chcesz "świeRZego" banana? ;-)))

Taki dureń i niedouk jak ty to przykład Pis-wskiegie elektoratu otępiałych potomków parobków folwarcznych.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-09 07:11:40
Autor: Jacek Bialy
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
 - Taki dureń i niedouk jak ty to przykład Pis-wskiegie elektoratu otępiałych potomków parobków folwarcznych.

Tak wrzeszczysz i plujesz sobie pawianku, a nawet nie wiesz o co z tym 'pedofilem' chodzi i na czym polegało jego 'ułaskawienie'. Duda was wpuścił w niezły kanał..  Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-07-09 20:18:52
Autor: Runt
W dniu 2020-07-09 o 16:11, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
  - Taki dureń i niedouk jak ty to przykład Pis-wskiegie elektoratu
otępiałych potomków parobków folwarcznych.

Tak wrzeszczysz i plujesz

Posługuje się wyłacznie twoim słownictwem.
Nie zaczynam 1-wszy. POdskakujesz - walę na odlew.

sobie pawianku,

chcesz banana?

a nawet nie wiesz o co z tym 'pedofilem' chodzi i na czym polegało jego 'ułaskawienie'.

Na POgłaskaniu po główce ofiary?

Duda was wpuścił w niezły kanał..

Fakt ;-)))))

--
Runt

Data: 2020-07-07 09:50:29
Autor: Runt
W dniu 2020-07-07 o 09:31, A. Filip pisze:
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
W dniu 2020-07-07 o 07:43, palant Jacek Bialy pisze:
   - Skoro odsiedział to po cholerę go ułaskawił? ;-)))

Bo uważa że na łaskę/szansę zasługuje nie tylko Wielki Reżyser Polański? :-)

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-06 21:46:26
Autor: A. Filip
[...]

Trzaskowski Polańskiego nie ułaskawił.  Trzaskowski widział
"rozgrzeszające zasługi" ale *jeszcze* prawa łaski w swoich
łapach nie miał.  Mógł "ułaskawić" Polańskiego swoim słowem.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-07 06:42:08
Autor: Runt
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę - filip broni pedofila
W dniu 2020-07-06 o 21:46, pajac A. Filip pisze:
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
W dniu 2020-07-06 o 17:14, Jacek Bialy pisze:

Ułaskawił kolesia który po pijaku całował się z psem? Tak czy nie?

Trzaskowski Polańskiego nie ułaskawił.

Specjalistą od ułaskawiania jest A.Duda.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-06 22:46:18
Autor: Pisiorowy Escobar
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
w <182ab3d6-b585-4876-890e-b4737130f602o@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

A nie sądzisz, że to była podpucha? Przecież z tym 'pedofilem' Wyborcza nie mogła się gorzej skompromitować - i jej czytelnicy, którzy ponieśli tego

no rzeczywiście cała Polska jest dumna z Maliniaka i ułaskawienia pedofila :D
:D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-07-06 23:04:21
Autor: z
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
A u bukmacherów... Duda 1,42 Czaskoski 2,85

Data: 2020-07-06 23:21:05
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
A u bukmacherów... Duda 1,42 Czaskoski 2,85

I Duda śpi spokojnie (spoczął na laurach) bo ma u bukmacherów dwa razy
większe szanse niż Trzaskowski?  Zawsze warto pamiętać że w USA miała
wygrać Clinton a Komorowskiemu udało się "przejechać zakonnice w ciąży
na pasach".  Faworyt wygrywa przeważnie *ale nie zawsze* .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-07 09:31:53
Autor: z
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
Dalej nie rozumiem dlaczego jest taki kurs skoro w mediach krzyczą że jeden z nich wygra o włos.

Możesz to wyjaśnić?

Jeśli buk się myli to można sporo zarobić.

Data: 2020-07-07 09:55:25
Autor: A. Filip
kto ma jaki interes w wyrównanych wyborach? [Was:
z <z@z.pl> pisze:
Dalej nie rozumiem dlaczego jest taki kurs skoro w mediach krzyczą że
jeden z nich wygra o włos.

Możesz to wyjaśnić?

Jeśli buk się myli to można sporo zarobić.

Niektóre media mają spory+ interes by wygrała jedna ze stron, te
mobilizują (swój) elektorat straszakiem/zachętą "bardzo wyrównanych
szans".  Większość w mediach ma interes nie marnować "tematu miesiąca",
im bardziej wyrównane wybory tym lepsze newsy i większa sprzedaż.

Jak słabo pamiętam bukmacherzy dają Trzaskowskiemu 1/3 : 1/4 szans.
Nie wystarczy z zapasem na mobilizacje PO, KO, KOD, ... ?
Trzaskowski raczej nie wygra ale i tak ma spore szanse na wygraną
a następnej okazji PO szybko (raczej+) nie będzie miało.
Jeśli nawet Trzaskowski przegra "ale tylko o włos" to będzie solidny
fundament kampanii do wyborów Sejmowych 2023.  Różnica na przyszłość
między przegrać o trochę a zostać zdeklasowanym jest kluczowa.
Pierwsze tworzy nadzieje a drugie beznadzieje.

Wybory z góry przesądzonym wynikiem to gówno a nie wybory.
Niech żyje wyborokracja!  Niech wygra lepszy!
Sędziowie politycznych gierek do urn wyborczych! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-06 01:52:41
Autor: Zexon
On 7/2/2020 10:31, Bruno Brunowski wrote:
Pedofil ułaskawiony przez Dudę wciąż jest w rejestrze 'największych zwyrodnialców': ,,Możemy

Rodzina mężczyzny ułaskawionego przez Andrzeja Dudę: jesteśmy wdzięczni prezydentowi, dajcie nam normalnie żyć
Pod koniec swojej kadencji prezydent Andrzej Duda ułaskawił mężczyznę skazanego za pedofilię. Stało się to na prośbę jego rodziny, w tym pokrzywdzonej córki. - To był apel do prezydenta o ułaskawienie ws. zakazu zbliżania się. Jestem bardzo wdzięczna panu prezydentowi - powiedziała konkubina mężczyzny w rozmowie z TVP Info. - Ludzie, którzy to ujawnili, nie zdawali sobie sprawy z naszego punktu widzenia - dodała córka.
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/andrzej-duda-ulaskawil-pedofila-rodzina-sprawcy-dajcie-nam-normalnie-zyc/f421knt

Data: 2020-07-06 02:34:20
Autor: Jacek Bialy
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
 - Odpowiedź została opublikowana
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
2 lipBruno Brunowski
Pedofil ułaskawiony przez Dudę wciąż jest w rejestrze 'największych zwyrodnialców': ,,Możemy się dowiedzieć, że mężczyzna swoich czynów (zgwa
5 lipja
- Pedofil ułaskawiony przez Dudę wciąż jest w rejestrze 'największych zwyrodnialców': ,,Możemy się dowiedzieć, że mężczyzna swoich czynów (zg
5 lipA. Filip
Jacek Bialy <jacekb...@gmail.com> pisze:
07:10Runt
W dniu 2020-07-05 o 18:13, Jacek Bialy pisze:
09:13ja
- No to A.Duda jest dumny z siebie. Ma powody. - Wyremontował mieszkanie pedofilowi. Sam sobie wyremontował - skazany za pedofilię po odsied
09:18Runt
W dniu 2020-07-06 o 09:13, Jacek Bialy pisze:
09:52Zexon
[...]

Przecież oni dobrze o tym wiedzą.. Ale w zaparte muszą iść, bo za daleko z tym g.. zaszli.   Buuu ha-ha!

JB

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/andrzej-duda-ulaskawil-pedofila-rodzina-sprawcy-dajcie-nam-normalnie-zyc/f421knt

Data: 2020-07-06 11:56:23
Autor: Lord Donald
W dniu 06.07.2020 o 11:34, Jacek Bialy pisze:
[...]

Widać konsekwentni są w swoich przekonaniach. Chociaż trudno mówić tu o jakim kolwiek ułaskawieniu. Zakaz zbliżania powinien z urzędu być uchylany po rozpatrzeniu wniosku poszkodowanego. Zakaz zbliżania ma chronić poszkodowanego a nie go karać. Próbują mówić tu o tolerancji, związkach partnerskich, a odmawiają prawa do bycia rodziną tym, którzy chcą powrotu kogoś komu wybaczyli. W sumie to nie mnie to oceniać czy komuś można coś wybaczyć czy nie, raczej tu nie ma mowy do powrotu do związku, ale facet chce naprawić szkodę, ofiary się na to zgodziły, to sprawa prosta. Wyrok odsiedział czy krótki czy za długi, to już PO takie wyroki dawała za tamtego czasu. A teraz podburzani przez TVN, itp... gdzie nie dawno bronili pedofila ukrywającego się na całym świecie, tylko dlatego że jest wielką elitą marnym reżyserem. Albo sami siebie i swojej zatoki świń, gdzie banda TVN gwałciła 10latków. Sam ich Kubuś, wzór moralności i cnót, co sobie 10 letnich chłopców kazał ustawiać aby ich później wybierając w kastingu gwałcił. A teraz to gówno próbuje krytykować jakąś rodzinę, co sami zdecydowali, że chcą wybaczyć swojemu oprawcy. Oczywistym jest, że wielu ludzi takiemu by nie wybaczyło i miało by do tego prawo. Ale ci co sie zdecydowali mu dać kolejną szansę na tworzenie jakiej kolwiek rodziny, to oni mają do tego prawo. Córka już dorosła jak wybaczyła ojcu to jej prawo. Nawet jak żona chce z nim się spotykać, to ma do tego prawo, takie samo prawo jak dziś mają pedały aby mieszkać razem sobą. Więc obowiązkiem prezydenta było zareagować na prośbę takich ludzi, bo nie chodziło tu o uchylenie kary, tylko środka który według osoby, która była niegdyś ofiarą, jest już dla niej zbędny i nie potrzebny, tym bardziej, że nawet to przeszkadza im aby w tym przypadku żyli jak chcą.

Data: 2020-07-06 12:57:22
Autor: Runt
Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę
W dniu 2020-07-06 o 11:56, Lord Donald pisze:

/bełkot - ciach/

Od kiedy to jesteś taki tolerancyjny gnido?

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Odnalazł się pedofil ułaskawiony przez Dudę